canacat schreef:Zou het wel apart vinden dat mijn lichaam zo gemakkelijk verder gaat, aan de andere kant heb ik zoiets van: nou lichaam, je weet hoe het moet, zwanger worden, dus doe het nu nog maar eens, en doe het goed. En dan krijg je van mij alles wat je nodig hebt: vitamientjes, slaap, rust, liefde. Wie weet helpt het?
Het lijkt wel of jouw lichaam je iets duidelijk wil maken: iets van: Limi, ik werk niet met dood zaad (was jij toch, met het zieke vriendje?). Waarom je nu echter nog geen positieve test hebt? tja... Grilletje? Zal even toespreken:
Lief lichaam van Limi: ze laat nu goed zaad binnen hoor. Ze gaat vast ook heel goed voor jou zorgen als je je taken goed doet. Dus werk aub even mee. Als je nou even de test positief maakt, word je ook nog extra geknuffeld!
zo. hoop dat het werkt ;)
Ik hoop ook dat je een buikenfluisteraar voor jezelf bent canacat! Want je beloofd veel goeds voor je lichaam, daar moet het haast wel naar luisteren!
@ Limi, wat fijn dat je ei gevonden is!!! En dat er weer heel veel gezonde zaadjes op voorraad zijn. KLus ze vanavond!
@ Sunshine: wat goed dat je in 1 keer gestopt bent na 11 jaar. En jeetje een pakje per dag… Dat is een mooi extra-spaarcentje nu je gestopt bent 😉
@ Pumi: Welkom!!! Tja, onregelmatige cyclus… Ik zit nu tussen de 28 en 33 dagen (ben wat eerder met de nuvaring gestopt dan dat we echt de condooms het raam uit hebben gedaan)
Ik gebruik geen ovu-testen en van de ene kant vind ik dat prima, volgens mij heeft bijna geen van mijn vriendinnen ze gebruikt en die zijn ook zwanger geworden. Van de andere kant heb ik ergens het idee dat ik gisteravond mijn ei heb gehad (wat eigenlijk heeeeeel erg vroeg is, CD 11) en zou het wel handig zijn als ik had geweten of het echt zo is, hahaha. Maar goed, aankomende week iig proberen om de dag te klussen, als mijn ei dan wat later komt, is er toch hoop dat de zaadjes van vriendlief mijn ei vinden! (het lijkt wel pasen elke maand 😂 )
Bedacht op de weg van huis (na het verhuizen van oma) dat ik het vroeger zo heerlijk vond als ik een lange cyclus had, hoe minder ongi, hoe beter! En omdat ik er toen echt nooit last van had (was altijd weer fijn, onverwachts ongi) en nu denk ik de hele tijd, wat voel ik, waarom is mijn cyclus niet gewoon precies 28 dagen met standaard een ei op dag 14, hahahahahah.
Gister was trouwens nog een spannende avond. Het afscheid was vooral gezellig met wat jonge collega's. Werden we door wat mensen aangezien voor leerlingen (hahaha, volgens mij zijn leerlingen op het gymnasium max 20) Heerlijk als je al 29 bent 😂 😂 Toch maar op tijd naar huis (wat was het gezellig, maar ja, druk weekend!) kom ik op het station... Geen treinen op het traject wegens een botsing 😈 Gelukkig wilde vriendlief me wel ophalen. Komen we ons dorp binnenrijden... POLITIE :shock: Mocht vriendlief blazen 😮 😮 En hij had om 6 uur wel 2 biertjes gedronken. Dus toen de agent vroeg of hij had gedronken, zei hij netjes ja... Gelukkig had hij daarna wel gegeten en was het ondertussen 9 uur, dus... Niks aan de hand 😃 Maar vond het wel spannend! Vriendlief heeft tot vanmiddag geroepen "Zat ik toch bijna in de gevangenis" Hij vond het volgens mij nog spannender dan ik, hahahha.
Nu even een avondje alleen op de bank, heerlijk. Bellen met een vriendin, tv kijken, laptop in de buurt! Morgen voorbereiden én dus naar Antwerpen!!!
Jeetje, wat een verhaal.. Sorry 😊