Marian83Oud lidBerichten: 81Lid sinds: 1 januari 2005
Staat een beetje raar hierboven maar ik bedoel na mijn ongi he 😉
sunshine81 schreef:Naam....................Leeftijd.....................NOD.................1e2e3e?....................Gestopt
temmie......................37......................12 nov...............1e kindje............................
zie wel......................27....................?? oktober............1e kindje....................
maudje23.................23....................24 oktober............1e kindje...................
maymar....................24....................3novenber............1e kindje....................20-09
Lotje76.....................33....................7 november..........1e kindje....................
tijgertjuh..................25....................7 november..........1e kindje....................10-09
princess83...............26.....................9 november..........1e kindje....................02-09
Marisje.....................26....................9 november..........1e kindje...................13-09
La-princesa.............19.....................13 november.........1e kindje...................12-09
Liminous..................22....................16 November.........1e kindje...................29-9
mandje.....................31....................17 november.........1e kindje...................18-9
fizzle........................28....................19 november.........1e kindje...................19-9
Suus85.....................24....................20 november.........1e kindje...................29-9
canacat....................28....................27 november.........1e kindje...................23-9
JR.............................27....................?? november..........1e kindje...................31-8
sam81......................28....................??..........................1e kindje...................26-9
moon23...................23?...................??..........................??..............................8-10
Marian83..................26....................27 november.............1e kindje...................08-09
sunshine81..............28.................... 30 november.........1e kindje...................9-9
Jos............................??.....................??..........................??..............................??
Nootje39..................38....................12 oktober.............3e kindje..................zwanger
Betsy........................24....................?? oktober..............1e kindje..................28/8 zwanger
petek........................??.....................??...........................??.............................zwanger
Liminous schreef:@ Temmie: Welkom! Je bent altijd een risicofactor als je op latere leeftijd nog een kindje wilt, maar dat wil niet zeggen dat je niet gewoon een gezond kindje op de wereld kan zetten. Als je echt twijfelt over de gezondheid ed. zou ik gewoon eens met de HA praten om te kijken hoe je de minste risico's loopt.
@ Petek: Ik zie dat je vandaag een echo krijgt! Spannend.. Hoop voor jullie dat alles goed is met je ukkies!
@ Maymar: Sjeetje ik word helemaal zenuwachtig doordat jij op je NOD zit. Hoop zoooo voor je dat je mannetje raak geschoten heeft 😉 Weet je al wanneer je gaat testen? Ik moet om 13:15 naar me werk, dus ik hoop dat je voor die tijd al positief getest hebt!
Hier nog steeds geen tekenen van mn eisprong.. Gisteravond wel weer (heerlijk) geklust.
Marian83 schreef:Wat een leuke ideeen!! Ik dacht ten eerste mijn ouders en zijn ouders uit te nodigen voor een etentje en het dan te vertellen. Verder nog niet echt over nagedacht...
Enne ik ben ook gestopt met roken maar krijg nog niet heel veel reacties gekregen gelukkig. (maar wel een buikje 😈 )
Sam81 schreef:ben ook benieuwd naar the FIZZLE way.. haha
mandje schreef:zo ik ben er weer even. Ben druk aan het snuffelen geweest over zwanger worden weetjes.
Hoe ik het zou vertellen:
1) als ik alleen ben als ik test zal ik het mijn man te vertellen een t-shirt met de tekst ik wordt vader, deze dan natuurlijk vooraf al in huis hebben liggen of met stift op een bestaand shirt schrijven
2) ik zou de echo kopieeren en met een kaartje aan mijn ouders geven
3) een baby kleertje inpakken en geven en dan vragen of de kleine daar een keer (of meerdere) mag slapen
4) neefje van 5 jaar een t-shirt aan trekken met de tekst ik wordt grote neef (afgekeken van ik wordt grote broer/zus)
5) als het op de verjaardag van 1 van de ouders is deze ouder dan als eerste vertellen. mijn ouders hebben nog geen kleinkinderen en zullen dit ongetwijfeld het mooiste verjaardags kado vinden, mijn schoonouders hebben al 9 kleinkinderen, maar zullen het natuurlijk ook een super kado vinden.
Er zullen ongetwijfeld nog een hoop ideeen bijkomen voor we echt zover zijn, maar dit is er tot nu toe.
@fizzle ,ben benieuwd of we het idee van je man mogen weten, wie weet gaat nu iedereen het op zijn manier vertellen en dan noemen we het de fizzle-manier :!: :!:
maymar schreef:jah zeker beantwoord dat mijn vraag temmie. vind et ook heeeeeeel erg logisch en verstandig om dan nog een jaartje gewacht te hebben, en als het goed voelt dan is et ook goed toch! inderdaad geeft het geen garantie voor de toekomst maar dat is voor ons ook... als dat jemoet tegenhouden om aan kindjes te beginnen dan ken je overal wel mee ophouden toch!!
HA is huisarts ;)
😃 nou daar was ik echt niet opgekomen,.. bedankt voor het antwoord heb gisteren de hele dag lopen denken,...Wie is nou HA
Daar ben ik al geweest, Huisarts zegt raak eerst maar eens zwanger ( ja leek mij ook wel handig) maar daar kwam ik niet voor... Gelukkig heeft een goede vriendin mijn zorgen wat weggenomen,... ik ga er gewoon voor en we zien wel wat de toekomst brengt...
groetjes Temmie
Suus85 schreef:Hoe hebben jullie je vriend/man leren kennen????
Suus85 schreef:Hoe hebben jullie je vriend/man leren kennen????
maymar schreef:ff hier weer en kijkje nemen, is rustig hier vanavond 😉 hebben jullie al nagedacht over hoe jullie et zouden vertellen als jullie eenmaal zwanger zijn??
ik heb 2 ideetjes in mn hoofd.
1. een kaartje af laten drukken met een leuke voorkant van bv een babytje of de echo en dan in een binnenkant een hele tekst waarin de beeb zegt zich graag te willen voorstellen maar nog geen naam heeft omdat pappa en mamma het geslacht nog niet weten. en dat pappa en mamma blij zijn met zijn/haar komst en wanneer de beeb verwacht word op de wereld enzo en dan als afsluiter vertellen wie de nieuwbakken pappa en mamma worden.
dit vind ik de meest ideale manier omdat ik geen zin heb in et gezeur van jah die wist et eerder dan wij en andersom, op deze manier krijgt iedereen het als et goed is op dzelfde dag te lezen alleen de 1 wat eerder als de ander maar daar hebben wij dan geen invloed op
2. op http://www.buikbanden.com staan hele leuke buikbanden en dan kun je ook 1 bestellen met eigen tekst, maar zag 1 hele leuke met 50% mamma 50% pappa 100% ikke die vind ik ook errug leuk...
ach we zien et wel tegen die tijd en dan ma es zien hoe vriendlief et wil
petek983 schreef:Sam81 schreef:ben ook benieuwd naar the FIZZLE way.. haha
Ik heb het al bijna aan iedereen verteld, maar ben toch ook wel erg benieuwd!
De echo was goed. De twins zijn ontzettend gegroeid ten opzichte van de vorige keer.
Van 9,9 en 9,1 mm naar 25,1 en 23,9 mm. Hartjes klopten goed. Dus wij zijn reuzeblij.
Ze hebben ook bloed geprikt, 4 flesje afgenomen en ik heb urine ingeleverd.
Ik was heel de dag onderweg en was zo moe. Ben om 21:00 uur in slaap gevallen op de bank. Lig nu in mijn bedje.
Allemaal veel succes he. Ik hoop dat de testen positief zijn.
Liefs
Liminous schreef:Op t moment zelf deed t ff pijn, maar nu gelukkig niet meer! De kopjes waren zo goed als leeg, op een klein bodempje na. Helaas zit er wel wat aan de muren, alleen is vriend-lief tijdje terug ook met een VOL kopje naar beneden gekukelt, dus hebben we onze mooie gestucte muren maar opgegeven 😛
Hmz balen dat je zo slecht hebt geslapen! Vanavond lekker op tijd je bedje in en dan ben je morgen hopelijk weer fit!
Ghehe over raar lijf gesproken. Ik snap er ook geen bal meer van hoor. Ik denk nog steeds dat ik mn eisprong nog niet heb gehad! Heb wel steekjes enzo gehad, maar niet als vorige maand dik slijm. Nouja, hopen dat dat alsnog gauw komt dan.
Liminous schreef:Haha alleen kaasfonduen? 😛
Wel vreemd dat je deze maand niets voelt. Misschien heb jij ook wel een langere cyclus en is je eisprong gewoon nog niet geweest? We waren allebei wel erg vroeg he de eerste maand, dus dat zou heel goed kunnen. Ik heb al wel het een en ander gevoeld maar ik kan er niet bepaald wijs uit worden. Ach ja, ik zie het allemaal wel! Ik ga ook niet gelijk een zw test doen op de dag van mn NOD omdat mn cyclus zo kort was..
Wij gaan vanavond lekker bij mn schoonzusje eten.. Of dit echt gezellig word weet ik niet. Ik zal het ff zo kort mogelijk proberen samen te vatten: Ze had een relatie van 11 jaar, en ze waren ook getrouwd. Ze leerde begin dit jaar een ander kennen. Ze is gescheiden, is wat begonnen met die andere gozer, en vanaf dat moment begon de ellende. Die gozer bleek niet te zijn wie hij zegt te zijn, heeft losse handjes en manipuleert als de beste. Mn schoonzusje was er sinds 2 weken (Na 10x de relatie te hebben verbroken) eindelijk weer van af. Heeft hulp gezocht bij een psycholoog omdat ze zich niet los kan wurmen van die gozer. Word ik vanacht helemaal hysterisch opgebeld door mn ex zwager (01:00 uur) dat hij weer een raar telefoontje heeft gehad van haar. Die gozer zat bij haar thuis en fluisterde haar weer allerlei dingen in die ze moest zeggen tegen dr exman, waar ze overigens erg goed contact mee had, en die haar door dik en dun steunde om los te komen van die gozer. Mn ex zwager en 2 vrienden stonden bij haar voor de deur, en het dreigde uit de hand te lopen. Ik gauw mn schoonzusje gebeld om duidelijkheid te vragen. Ze deed erg vreemd. Dus ik vanacht in de auto gestapt en die kant op gereden. Mn schoonzusje weigerde de deur open te doen, dus het enige wat ik kon was de boel sussen en die 3 kerels daar weg zien te krijgen. Die gozer is daar dus vanacht blijven slapen. Pffff het ging zo goed de laatste 2 weken, maar ze is nu weer heelemaal terug bij af! Maar eens ff kijken of ik vanmiddag tot dr door kan dringen!
Jeetje, is toch nog een heel verhaal geworden hahaha
fizzle schreef:
@suus: lekker geslapen vanmiddag? Over het niks voelen...je bent vorige maand natuurlijk heel heftig aan het ontpillen geweest, misschien dat je daar u al doorheen bent en daarom niets meer voelt. Wellicht dat je gewoon nu dan kortdurend wat voelt bij je eisprong ofzo.
Lekker hoor, kaasfondue! Niks mis mee in je eentje! 😊
Suus85 schreef:fizzle schreef:
@suus: lekker geslapen vanmiddag? Over het niks voelen...je bent vorige maand natuurlijk heel heftig aan het ontpillen geweest, misschien dat je daar u al doorheen bent en daarom niets meer voelt. Wellicht dat je gewoon nu dan kortdurend wat voelt bij je eisprong ofzo.
Lekker hoor, kaasfondue! Niks mis mee in je eentje! 😊
Gistermiddag dus zoals ik al dacht geen bed meer gezien haha. Afgelopen nacht wel heeeeerlijk geslapen :mrgreen:
Vorige cyclus had ik op dag 10 al een redelijk positieve ovu test van de Persona. Net vanochtend weer getest maar nog niets te zien. De Persona vraagt de aankomende 7 dagen ook nog om een test....
Voel ook nogsteeds helemaal niets.
Ik weet niet maar mijn gevoel zegt echt dat ik voorlopig helemaal geen eisprong ga krijgen.
Ach, we wachten maar weer af voor de stress gaat toeslaan :P