LiminousOud lidBerichten: 3.818Lid sinds: 19 oktober 2009
haha ondanks de steekjes zit ik wel in twijfel of het wel een eisprong was, aangezien ik geen slijm enzow had. Bovendien.. Die steekjes voelden niet zo fijn, dus zou wel willen ruilen hoor 😉
Liminous schreef:
haha Fizzle! Positief denken he 😉 Vaak werkt t wel! Dus bij deze: Ik ben de maand gewoon zwanger lalalala
@ Loesje: Welkom hier! Tis hier heel gezellig, en we zijn altijd blij met nog meer gezelligheid! (ff een waarschuwing: Tis hier wel verslavend 😉 )
mandje schreef:leuke reactie van je vader, en hoe reageert je moeder daar dan op :?:
loesje80 schreef:Hahahaha, het wordt zo alleen maar viezer 😮
Hahahaha!
loesje80 schreef:Nu voel ik me al minder raar, want de wc-rol is eigenlijk voor vriendlief, en ik mag de weg naar de badkamer afleggen zonder te knoeien :roll:
Hahahaha
Ik blij dat er niemand thuis is en ik ongegeneerd kan lachen... 😂 :lol:
moon_23 schreef:dit wist ik dus allemaal niet.. vond wel dat mijn katten veel brokjes aten, maar dacht dat het gewoon vreetzakken waren haha vooral de kater.. Dan ga ik binnenkort is even een kleinere zak met brokjes kopen die dus zo gigantisch duur lijkt! Dan ga ik in de gaten houden of ze dan minder brokjes eten..
Wel vervelend als je katten ergens alergisch voor zijn.. voordat je weet wat het is ben je weer een tijd verder!
priscillaq schreef:katten voer
ja ik koop meestal bij lidl die zaken 2 kilo niet duur of ...poes (gele zakken ) weet niet meer hoe het heet hihi 2,kilo voor 3,50 euro
ik heb niet van die lastige katten hihihi die van mij lust alles hihihihihi
ik heb er 2 een grijse ( oma poes )en een zwarten( moeder poes )
zwarte heeft ook kittens gekregen maar hebben we weg gedaan anders wor het wel een beetje te druk in huis hihihihi
de zwarte is dol op chips je moet uitkiken anders pik ze het van je af hihi ze zit op je schouder en met haar klauw pik ze het van je ( wel lief hoor hihihihi )
en ze zijn allebij dol op kaas als je het uit de koelkast pak dan staan ze al te miauwen niet noormaal hihihihi
ik heb noch meer dieren ze zeggen altijd hé pris hoe is het met je dierentuin hihihihi
groetjes priscilla
Bianca24 schreef:Hee halloo
Ik ben nieuw hier en kwam deze topic als eerste tegen en was meteen helemaal blij haha..
Ben sinds juli gestopt met de pil..
mijn eerste cyclus was 35 dagen en mn 2de 32 dagen maar nu zit ik al op de 38 dagen :shock: heb al 2 testen gedaan maar alle 2 negatief...Dus is wel spannend voel vanalles in mn buik maar weet dus niet wat ik er van moet denken ben ik nu aan het ontpillen???hebben jullie hier ook last van??
Suus85 schreef:Hier ook, uiterlijk viel voor ons beiden blijkbaar gewoon mee 😂
Al hadden we via msn wel foto's laten zien en zijn we later gaan webcammen!
Maar da's anders dan elkaar bijv; in de kroeg tegenkomen.
Ja ik ben blij dat mijn ziekte mij toen richting pc heeft gedreven om hem te ontmoeten :mrgreen: