YnniOud lidBerichten: 1.191Lid sinds: 1 januari 2005
Er moet toch iemand een startschot geven zeker??? Dus ik gooi een balletje op! Ik ben uitgerekend op 2 augustus 2010 en zit nu te wachten op medecompanen! 😃 😉 8-)
miek4 schreef:Hey Ynni!!
De eerste in augustus, leuk joh!!
Hoop er ook bij te komen...
Ynni schreef:miek4 schreef:Hey Ynni!!
De eerste in augustus, leuk joh!!
Hoop er ook bij te komen...
Ik hoop ook echt dat je hierbij komt meid! Dat zou ik super gezellig vinden!! ;)
Ynni schreef:Ik kan me voorstellen hoe je je voelt Miek het moet wel heel erg frustrerend zijn! Maar des te mooier wordt je wondertje uiteindelijk!
Vrouwen die met niets zwanger worden en waarbij alles goed gaat hebben niet het gevoel wat jij gaat hebben op het moment dat jij je wondertje eindelijk vast mag houden...
Van mn eerste was ik zwanger terwijl dat eigenlijk nog niet de bedoeling was, ik bedoel, ik was 20 en was daar helemaal nog niet mee bezig! Ik was een carriére aan het opbouwen en was plannen aan het maken om het tot salesmanager te schoppen toen mijn wonder kwam. Ik heb alles toen helemaal niet zo intens beleefd als nu! Ik ben tot op de dag van vandaag ziels gelukkig met mn mannetje want hij is mijn lichtpuntje in mn leven. Maar nu is het allemaal veel intenser...
Ynni schreef:Nou des te meer zielen des te meer vreugd! Ik heb al vernomen dat ik niet meer de enige ben 😃 voor de maand augustus! Kom maar op Loisamanda! Echt gaaf op dezelfde dag uitgerekend!
Kijken wie er eerder gaat puffen hihihi :D
babylover schreef:alleen het mag wel iets drukker worden
komgerust naar augustus ..
heeft augustus trouwens een beetje goeie sterrenbeelden :D
babylover schreef:bedankt hihi
hadeven vraagje
heeft een van jullie ook last van binnemonds boertjes laten
en maagzuur? grrr
snippie schreef:lieve nieuwe zwangere gefeliciteerd!!!
ik hoop me hier volgende week ook aan te kunnen sluiten:D!
K ga duimen voor je hoor 😉
wen1984 schreef:hallo allemaal,
jaaa! ik ben zwanger, volgens de berekening uitgeteld op 2 augustus.
vind het allemaal erg spannend,heb nog weinig kwaaltjes ben alleen erg moe.
ik wil jullie ook een super zwangerschap toewensen en dat we dit topic goed vol mogen kletsen 😉
groetjes wen
Ynni schreef:NAAM------------BEGONNEN------------ZW. IN RONDE------------------UITGEREKEND
Ynni-------------dec. 2008-------------ronde 4 na mk------------------02-08-2010
Ynni schreef:NAAM------------BEGONNEN------------ZW. IN RONDE------------------UITGEREKEND
Ynni-------------dec. 2008-------------ronde 4 na mk------------------02-08-2010
Loisamanda------okt. 2009 -------------ronde 2------------------------02-08-2010
Ondanks dat het niet gepland was raak je toch 2 kindjes kwijt. En dat doet pijn dat weet ik! Ik tel ze wel mee want ik hoop al bijna 4 jaar op een kindje! En dan werd ik eindelijk zwanger en dan moest ik alsnog afscheid gaan nemen. Deze mannetjes zijn voor ons zo speciaal en horen er in mn hart ook gewoon bij ;)
Ynni schreef:En gelijk ook nog maar even naar de tandarts gebeld en kreeg de assistente (topmeid die zelf ook net bevallen is 😉 Ze heeft me gelukkig helemaal gerust gesteld! Ik moest me geen zorgen maken tenzij ik aan het plafond hang van de pijn. De bacterien kunnen niet in het bloed als er geen directe verbinding naar binnen is (gaatje naar de zenuw en dergelijke). Dus bloedend tandvlees is normaal (ze zegt dat ik er dan bij hoor 😃 ) en mn kies ne pas de probleme... Ik ben zooooooooo opgelucht!!
Unknown sorry sorry sorry!! Ja ik krijg iedereen het harnas in hoor met mn hormonen zal je zien dat ik mn medelotgenoten ook nog zo ver krijg :oops:
Je hoeft je dus totaal geen zorgen te maken... my bad.... :oops:
Ynni schreef:En gelijk ook nog maar even naar de tandarts gebeld en kreeg de assistente (topmeid die zelf ook net bevallen is 😉 Ze heeft me gelukkig helemaal gerust gesteld! Ik moest me geen zorgen maken tenzij ik aan het plafond hang van de pijn. De bacterien kunnen niet in het bloed als er geen directe verbinding naar binnen is (gaatje naar de zenuw en dergelijke). Dus bloedend tandvlees is normaal (ze zegt dat ik er dan bij hoor 😃 ) en mn kies ne pas de probleme... Ik ben zooooooooo opgelucht!!
Unknown sorry sorry sorry!! Ja ik krijg iedereen het harnas in hoor met mn hormonen zal je zien dat ik mn medelotgenoten ook nog zo ver krijg :oops:
Je hoeft je dus totaal geen zorgen te maken... my bad.... :oops:
Ynni schreef:mooie site als je wilt weten hoe het er allemaal uitziet!!
http://www.ehd.org/movies-index.php
Beebie_Wish schreef:Gefeliciteerd allemaal en natuurlijk een hele fijne zwangerschap toegewenst en dat er maar veel augustus beebs geboren mogen worden (aug is een hele mooie maand, ik zelf ben ook een van augustus).
Enne dames ik heb al vanaf het begin ontzettend weinig klachten wel dagelijks dat ik loop te boeren en te winden :oops: . En nu ik meer in mijn zwangerschap terecht kom begint mijn buik wel wat meer op te blazen, mn vriend kan dan ook goed zien waar er een bolling bij me komt...
Alleen nu komt voor mij best wel even een wat enge week aan omdat zo´n 6 jaar terug ook zwanger was maar dan van mijn ex en hij me bij 18 weken zwangerschap zwaar van de trap gegooid had waardoor ik mn eerste kindje verloren ben...
Maar goed ik besef dat nu wel goed gaat want mn vriend is zo lief en doet zoveel voor me heb niks te klagen.
annie22 schreef:wat is het rustig hier!! Hoest met iedereen??
Ik ben vandaag nog niet ongesteld geworden heb wel erg last van onderin mn rug.. kan dat van een eventuele zwangerschap zijn? Dus morgen ochtend testen met een ultra gevoelige test.. ik hoop 2 streepjes..
jullie horen van me. 😊
xx
MeLu schreef:Ooh ja, hoe denken jullie over inenting tegen mexicaanse griep? Dat schijnen ze zwangere vrouwen aan de raden..
Ik vind het allemaal maar een beetje freaky!
Liefs MeL!
MeLu schreef:annie22 schreef:wat is het rustig hier!! Hoest met iedereen??
Ik ben vandaag nog niet ongesteld geworden heb wel erg last van onderin mn rug.. kan dat van een eventuele zwangerschap zijn? Dus morgen ochtend testen met een ultra gevoelige test.. ik hoop 2 streepjes..
jullie horen van me. 😊
xx
Ik had ook de usual feelings alsof ik ongesteld werd.. Heb dat nog soms een beetje, maar schijnt normaal te zijn..
Dus het kan nog steeds 2 kanten op..
Ik hoop voor jou de goede kant 😊 Ik duim voor je!!
sabine1980 schreef:Hier nog geen last van kwaaltjes, alleen een beetje last van zware borsten.
En ondanks 4 positieve testen van 2 verschillende merken (sensitest en kruidvat), toch nog onzeker, zal toch wel echt zwanger zijn?!?!?!!?
Maar ja, ben ook nog steeds niet ongesteld en heb 4 positieve testen, haha, dus zal wel zeker kloppen.
Maar het blijft raar hoor, nog nergens echt last van, niks te zien, en toch zwanger.
Zo onwerkelijk allemaal.
Mijn man en ik gaan het zondag vertellen aan mijn familie, ik ben dan 6 weken zwanger en aangezien ze weten dat we bezig zijn, en ik een heel goede band heb met mijn familie, heb ik het dan wel lang genoeg voor me gehouden (wat is dat moeilijk zeg)
En ze verwachten het deze maand totaal niet, aangezien ik nogal down was van de negatieve test die ik vorige week zaterdag (1 dag voor mijn NOD) had. Denk dat ik het de goede vrienden de week erop vertel (bij 7 weken dus) en daarna weet ik nog niet. Maar het is voor iedereen anders wanneer je het wilt vertellen, waar je je zelf het beste bij voelt. Als het mis gaat, heb je ook de mensen om je heen hard nodig. Maar ja, dan weten ze wel dat je bezig bent.