MeLu schreef:Zoo.. k weet niet wat er allemaal in mijn buik gebeurd, maar t voelt vreemd.. Eerst steeds steken richting vagina en (ja sorry) anus. En nu is mn hele buik aan het draaien.. Net of hij zich lkkr aan het omdraaien is.. Oorlog in mn buik dus.. Doet niet echt pijn maar voelt echt heel gek, btje eng zelfs.. Ik voel hm nu steeds bewegen aan de andere kant van mn buik, echt gek. En heel veel harde buiken.. Hopelijk stopt het zo, anders geen slaap voor mij ben ik bang..
Zo moest t ff kwijt!
Leuk is dat he 😃 Heb dat een week of 2 geleden ook gehad!! Toen ik daarna bij de vk kwam bleek dat ze zich gedraaid had! Hopelijk blijft ze zo liggen voor de bevalling!! Wel grappig dan he, merk je opeens dat je erg aan de bewegingen gewend bent en als je ze dan ergens anders voelt is het opeens een beetje gek...tenminste, had ik wel haha 😉
@ sunshine: lekker hoor verlof, geniet ervan!!! Hier nog twee weekjes te gaan!! Maar deze week 'maar' drie dagen en volgende week vier, dan zit het erop!! Je hebt het getroffen met het mooie weer, goed begin van je verlof!!
@ Sweetangel: goed dat je hebt gekozen meid... en fijn om te horen dat je nu beter kunt genieten! Dat is het belangrijkste 😊
Enne, @ mama2b: goed dat je gebeld hebt.. anders had je je ongerust gemaakt en dat is ook niet goed voor de baby! Je moet maar zo denken: daar zijn de verloskundigen voor!! 😉
Gisteren zijn we naar de kinderopvang van onze keuze geweest voor een kennismaking! Het wordt kinderopvang op de boerderij met vooral kleine dieren, moestuintjes waar de kindjes in kunnen 'werken' en een prachtig natuurgebied waar de kinderen heen kunnen. Heeft de kleine meid van ons eerst nog weinig aan natuurlijk maar het idee vinden we prachtig!! Gisteren dus maar meteen het aanmeldformulier ingeleverd zodat we 'verzekerd' zijn van een plekje!!
Verder baal ik ervan dat ik met het mooie weer toch moet gaan werken. Heb helemaal een vakantiegevoel en wilde dat mijn verlof al ingegaan was hahaha 😂 Maar ja, er komen vast nog genoeg mooie dagen aan!