Jootje82Oud lidBerichten: 2.072Lid sinds: 13 juli 2009
Dat klopt idd! Dat is de hik.. Appart he?? De kleine van ons heeft het vaak 2x op een dag. 😃
marij schreef:he mama2b..ik snap je helemaal..je geniet wel van je kleine ukkie maar elke dag en nacht die pijn word je gewoon zat.
ik begrijp je helemaal.ik wil ook niet altijd zeuren maar het is nu ff genoeg.
we merken gewoon dat nu echt de laste loodjes eraan komen en die zijn echt zwaar helemaal als je ook al bekken klachten heb en andere klachten enz enz.
Sweetangel schreef:
:D
marjanfrederik schreef:waar kan ik iets laten maken voor haar :$ iemand enig idee een mutjes shirtje of een romper :$
marij schreef:
hebben wel 2 die terug komen alleen 1 werd er weer af geblaft door me moeder...ze vond kevin een aso naam...nou dat is toch helemaal niet zo..of wel.
en de andere is swen.
wat vinden jullie.word er wel onzeker van hoor. haha.
Sweetangel schreef:Hej Meiden,
hier alles nog goed. Maar pffff word een beetje gestoord ervan dat ik zo geleefd word. Zoveel mensen die met je willen praten, smsen, bellen. Iedereen wil kijken. bleg!!!
Ben blij als ik ff alleen thuis ben, geen kraamzorg om me heen geen kerel om me heen en telefoon op stil....
Zo genoeg gezeurd 😊
Enne voor jullie... pfff er komt een zware tijd aan, helemaal als het je eerste is denk ik, want je hebt geen idee wat je te wachten staat. Ook kun je je er niet op voorbereiden. Ze zeggen wel altijd dat je op een rose wolk zit, maar die kan ook best donker worden en ff ontploffen. Het is heel leuk een kindje krijgen, maar ook moeilijk 😊 Geniet van de momenten dat dat kan en laat ook de mindere momenten toe....
sunshine81 schreef:
Mama2b: Daar ben ik ook bang voor, dat er eerst iets anders uitkomt :oops: