MeLu schreef:Hoi Meiden..
Ben even tijdje stil geweest, druk en mooi weer enzo..
Heb geprobeerd bij te lezen, maar ben de helft al weer kwijt.. Alleen dat van innieminie niet.. Jeetje wat zal je geschrokken zijn! Gelukkig gaat het nu wel goed, ik hoop dat het stabiel blijft voor je!
Hier rare dagen gehad. Mn vriendinnetje is bevallen van haar dochter (verhaal wat ik eerder verteld had) Kindje was bijna 22 weken. 24 cm en ruim ong 450 gr. Kindje was meteen overleden en ze heeft het nu thuis.. Morgen word het begraven. Ik dorste niet te kijken in het mandje maar heb wel hand en voet afdrukjes gezien. Maar jeetje wat klein! Vond het wel vreemd om daar te zijn met mn dikke buik. Bang dat ik hr misschien te veel confronteerde..
Maar goed.. Ook wel wat leuke dingen.. Vriendje zijn 25e verjaardag gevierd. Groot zwembad van 2,5m gekocht voor in de tuin zodat ik niet steeds naar het zwembad/strand hoef te zuilen met mn dikke pens :P. Mn andere poes is ook zwanger (haha) word dus lkkr druk hier straks!
Met mij gaat het wel goed. Begint alleen veel last van mn rug en buik te krijgen. Soms heb ik echt te veel harde buiken.. Mn vriend zegt al steeds dat ik moet bellen.. Maar vind het dan eigenlijk nog niet echt nodig.. Verder heb ik echt super erge lektieten!! Super irritant! Ik slaap ook slecht en kort.. Maar goed hoort erbij he 😛
Vriendlief heeft alle lost seizoenen voor me gedownload en op de mediabox gezet dus ik vermaak me aankomende weken wel als het weer niet zo mee zit :P!!
Nou k ga mn bedje maar is opzoeken!
Liefs MeL
Ik kan me voorstellen dat je niet hebt gekeken naar het overleden kindje. Ik had dat volgens mij ook niet gedurfd. Dat je daar met je dikke buik naartoe moest is misschien moeilijk, maar je bent er om haar te steunen en dat zal ze vast en zeker waarderen!
Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend. Hier ook een jarige vriend afgelopen weekend. Dus druk weekend achter de rug.
hahaha en nòg een poes zwanger... gezellige boel straks bij jullie. Kunnen jullie de poesjes wel kwijt worden? Een stuk of 10 katten thuis is natuurlijk wel erg veel.
@ innieminnie, Ik ben zo blij om te lezen dat je kleine meid nog even vol weet te houden. Hopelijk blijft dat nog even zo. En als dat betekent dat je in het zkh moet blijven...tsja niet leuk, maar zeker de moeite waard lijkt mij.
Sterkte in ieder geval en ik hoop dat je ons af en toe van een update kunt voorzien!