sunshine81 schreef:Ik vond de Prenatal doos wel aardig, maar die van de etos is echt veel leuker. Daar zit het volgende in:
Speen
Flesje
Doekjes
Zwitsal producten
Sudocreme
Luiers
Knuffel
Aantal boekjes
Spuugdoekje
Ik heb ook last van afscheiding, het schijnt dat dat alleen maar erger wordt :shock:
Hebben jullie ook dat als je bukt dat het net lijkt of je tegengehouden wordt door een harde rand net onder je borsten? Ik heb er soms geen erg in bij het bukken. Voelt niet echt lekker. Verder slaap ik echt heel slecht. Slaap zo licht dat ik echt heel vaak wakker wordt 's nachts.
Huisvrouw: ga even kijken naar de site.
Ik zag een tijdje terug bij tienermoeders dat iemand een gips afdruk liet maken van haar buik. Zag er echt heel mooi uit. Ik vond dat programma echt shokking af en toe. Ik weet niet of iemand het gezien heeft, maar die meiden hadden echt nergens erg in tijdens de zwangerschap. Er was een meisje dat een pakje sigaretten rookte per dag en dan van die zware Pall Mall. Dat kindje is gezond geboren gelukkig, maar ik vond het echt onvoorstelbaar. Nu rook ik zelf ook nog wel eens een sigaretje, niet dat dat goed is, maar een pakje per dag....
Is dat de inhoud van je doos van de Etos? Bij mij zat dat er niet allemaal in 😞 Dat klinkt inderdaad wel erg goed.
In mijn prenataldoos zat het volgende (als ik me nog goed kan herinneren):
* Rompertje met leuke zilveren tekst;
* Bibi fopspeen (I love mama)
* Bibi drinkspeen die op drie standen gebruikt kan worden.
* 16 pampers
* pakketje billendoekjes van pampers in zo'n witte pampersdoekjesdoosje (hoe heten die dingen haha)
* Bon om foto's te laten maken. (ik weet niet of het kortig is of dat het echt gratis is)
* Sudocreme
* uiteraard ook wat reclamefolders
* kortingsbon van maar liefst 2,50 bij prenatal (jaja haha)
* Badstof spuugdoekje (zo'n over je schouder model)
Kan verder nergens meer op komen. Dit zal het zo ongeveer geweest zijn. Al met al vond ik het pakket dus wel de moeite waard. Geen producten er in waar je echt niets aan hebt. Maar goed, haal allen zelf de blije doos op en oordeel zelf. Ik had er geen hoge verwachting van, dus dan valt het zowieso mee denk ik.