huisvrouw42Oud lidBerichten: 1.751Lid sinds: 15 oktober 2007
@wannabeeb, werk je ook gewoon nog? En hoeveel?
huisvrouw42 schreef:@wannabeeb, werk je ook gewoon nog? En hoeveel?
huisvrouw42 schreef:@marij, wat vervelend dat ze zo doorzeurt! Maar echt goed dat je hebt gebeld! Ik heb ook 1 vk waar ik niet mee op kan schieten en als ik volgende keer weer problemen met haar heb bel ik dat ook door/ wil dat dan niet bij mn bevalling!
Ik blijf idd gewoon 40 uur werken.. gaat vandaag alweer veel beter na de therapie van gister! Heb mn oefeningen braaf gedaan en heb nu een kussentje voor in mijn rug op mn werk.. zit ook veel beter!
En zolang het nog gaat blijven we zo maar doorgaan.. zou liever ook minder gaan werken, maar zolang er medisch nog geen redenen voor zijn gaan we zo maar door..
Ik ga morgen vast beginnen met wat kleertjes wassen! Kan ik de commode vast gaan inrichten!
En vanavond voor het eerst naar zwangerschapsgym! Spannend!!
liefs
huisvrouw42 schreef:Oh, en melu, ik hoop dat de bedrijfsarts een beetje met je meeleeft en niet moeilijk gaat doen! Laat je nog ff weten hoe het gegaan is?
Sweetangel schreef:Ik heb de mijne besteld op internet. Hij heet kees 😃 en was in de aanbieding 😉
Hier is de link. Ik heb de bruine.
http://www.luiertas-verzorgingstas.nl/i ... 1&Itemid=1
sunshine81 schreef:
Ik heb trouwens nog niks gewassen, ik wacht daar zo lang mogelijk mee anders moet het nog een keer. Wat voor maatjes hebben jullie tot nu toe gekocht? Ik heb vooral 56 en een paar dingen 62. Op de lijst van de kraamzorg staat ook dat we maatje 50 moeten hebben maar dat lijkt me zo ontzettend klein.
Kijkt er trouwens iemand naar tienermoeders op SBS6??
huisvrouw42 schreef:Heb net die winkel weer gebeld. Ik had nu een jongen aan de telefoon die t tenminste begrijpt en normaal meedenkt! hij gaf aan dat alleen de kleur maxi cosi die ik had besteld zo'n lange levertijd heeft en dat ze ook echt niet kunnen zeggen wanneer die weer komt! Ik kan zonder problemen mn order aanpassen naar een maxi cosi die ze wel op voorraad hadden. (kwam niet heel slecht uit want manlief wil toch liever een zwarte maxi cosi)
Heeft ie nu aangepast en ik kan donderdag alles op komen halen!
liefs
Mama2b schreef:heey meiden
vandaag de 3d/4d echo gehad 😃 :D de foto's staan op hyves en op de babysite 😉
Ukje lag weer lekker dwars 😉 in stuit en met de beentjes voor het gezichtje.. ik moest op mijn handen en knieen gaan zitten zodat hij/zij door de zwaartekracht wat zou draaien..
we weten nog steeds niet wat het is.. nog een paar weekjes geduld en dan weten we het :D
shandrani schreef:Melu, gefeliciteerd met je drie kittens...echt superschattig!
Mama2be, ik hoefde gelukkig alleen maar naar de linkerkant te draaien maar verder geen gekke houdingen zoals jij, kan me voorstellen dat er dan van alles door je hoofd gaat, hihi!
Hier morgen weer aan het werk, ben zo benieuwd of ik het ga trekken na twee weken vrij te zijn geweest!
Gr Shandrani
Melu, die harde buiken zijn dat pijnlijke harde buiken? Ik heb soms ook een hele harde buik, dat houdt dan echt wel even aan maar ze zijn niet pijnlijk en twijfel of het dan wel harde buiken zijn?????????
innieminnie schreef:Gaat niet lekker met jou he marij? Ik ben benieuwd wat de geneacoloog gaat zeggen. Voor de rest gaat het met mij ook voor geen meter hoor. Ik moet vaak aan je denken. Weer vaak beroerd, stikmoe en niks kunnen doen. Ik word er helemaal gek van. De dagen duren zooooooo lang. Ik ben ook geprikt op suiker maar ik heb niks gehoord. Ook veel last van herde buiken maar bij mij duren ze dan wel 4 uur lang. En dan zeggen ze dat zwanger zijn leuk is nou voor mij nooit meer. Lekker he dat geklaag.
marjanfrederik schreef:jeetje wat een verhalen weer ben een tijdje er tussen uit geweest omdat ik heel erg ziek ben geweest kon geen eten en vloeistof verdragen gelukkig sinds gistern weer een beetje op de been alleen nu wachten tot 25 mei om naar de verloskundige te gaan hoop zo niet dat het kwaad kon voor ons meisje dat ik zo ziek ben geweest
hier komt 25 mei dan eindelijk de babykamer de baby-dump heeft vorige week gebeld alleen wat zijn die ruim met de tijden ze bezorgen tussen 10.00 en 18.00 uur dus kan de hele dag een beetje thuis zitten te wachten op de babykamer dan komt me paps de babykamer voor me in elkaar zetten omdat man lief weer werk heeft en helaas de hele dag aan het werk is en er egter geen tijd voor heeft omdat bij mij als alles binnen is gelijk in elkaar moet 😛 erg ben ik weer he
vorige week weer helemaal verwend met kleertjes en pakjes en een zwembroekje van nijntje jeetje wat verlang ik naar 30 augustus tot ze er eindelijk is heb het nou wel weer gezien maar goed nog zo 14,5 weekjes te gaan
Mama2b schreef:@marjanfrederik je kan voor het kamertje de dag van tevoren babydump bellen en dan kunnen ze aangeven of ze 's ochtends of 's middags komen.. kan je op de site kijken voor het algemene telefoon nummer.. heb ik ook gedaan.. gelukkig wel want ze zeiden dat ze 's middags pas zouden komen en ze waren er ook idd pas om 4 uur.. ik kon dus tot een uur of 1 gewoon weg.. daarna moest ik wel wachten maar dat heb je toch wel.. scheelt je toch weer een halve dag.. ben allang blij dat ik niet om 8 uur al zat te wachten 😛
@wannabeeb mag ik vragen in welk land je vriend geboren is dan?? gewoon nieuwsgierigheid hoor 😉
@debje mooi is dat he 😃 wij hebben er zaterdag nog 1 gehad en ben helemaal verliefd op ons ukje 😃 :D