Ynni schreef:Nog 2 uurtjes en dan zit ik bij de vk!!!
Op dit moment zit je er waarschijnlijk al,maar succes!
Ynni schreef:Nog 2 uurtjes en dan zit ik bij de vk!!!
tweety1982 schreef:OK ik hoop ook voor je dat alles wat zekerder word straks voor je 😊
dag voor nod, ok das bij mij zondag pas :)
sabine1980 schreef:Ik heb met de Sensitest 1 dag voor mijn NOD 's ochtends negatief getest en 3 dagen later (2 dagen overtijd dus) 's ochtends heel licht positief, 's avonds pas duidelijker. Dus, je kunt er nog niet zoveel van vertellen als je voor je NOD negatief test.
En nu nog steeds onwerkelijk hoor! Heb ook weinig klachten en pas 7 januari mijn 1e echo. Maar ben toch echt zwanger!!!
tweety1982 schreef:hoop voor jullie ook ja 😊
het is idd elke keer anders denk ik, voor de MK teste ik op dag 27 postief ( 16 mei ongi, 11 juni pos lichte test) maar ja toen was kindje miss snel ingenesteld, en mischien als ikk zwanger blijkt te zijn nu niet.
Als ik trouwens weer niet zwanger ben weet ik het niet meer hoor, heb al vaak gedacht zwanger te zijn, en nu lijkt het anders, als dan weer niet is neemt me lichaam me echt niet serieus en vind ik het niet leuk meer :)
tweety1982 schreef:ja idd 😊 als me nod dan is
ik heb nl twee stijgingen, eerst op dag 18, FF zette mijn ei op dag 16 en ik verplaats naar dag 18, en nu dag 27 ofzo of 26 weer een stijging
wat denken jullie dat me ei was
:oops: mag ik trouwens ff meekletsen? :oops:
Ynni schreef:jeetje jullie hebben jullie echo's iedere keer wel laat... dat jullie zo lang kunnen wachten..knap!!
ik zit als een bok op een haverkist en ben allang blij dat ik het in ieder geval deze maand nog mag zien...
Mama2b schreef:ESSIEEEEEEEEEE GEFELICITEERDDDDD!!!!!!!!!!!!!!! Toch maar getest 😉 Echt super!!
@leike maak je niet te druk meis kan het me goed voorstellen hoor maar probeer rustig aan te doen en niet teveel te piekeren..
Ook ik maak me best druk.. ik voel nog steeds niet zo heel veel en vind dat echt eng.. klinkt lullig voor de meiden die het hebben maar ik zou bijna liever een paar keer per dag boven de pot hangen om te kotsen dan dat ik niks voel (maar misschien kom ik daar nog wel een keer op terug 😉 ) ik merk wel dat als ik even te veel doe dat ik wat meer steekjes in mijn buik krijg en wat last van mijn rug..
maar wat hebben jullie allemaal lekker vroeg de 1e echo.. ik lees dat de meeste de 1e echo al begin januari hebben.. ik moet nog wachten tot de 20e..
enjoy schreef:Mama2b schreef:ESSIEEEEEEEEEE GEFELICITEERDDDDD!!!!!!!!!!!!!!! Toch maar getest 😉 Echt super!!
@leike maak je niet te druk meis kan het me goed voorstellen hoor maar probeer rustig aan te doen en niet teveel te piekeren..
Ook ik maak me best druk.. ik voel nog steeds niet zo heel veel en vind dat echt eng.. klinkt lullig voor de meiden die het hebben maar ik zou bijna liever een paar keer per dag boven de pot hangen om te kotsen dan dat ik niks voel (maar misschien kom ik daar nog wel een keer op terug 😉 ) ik merk wel dat als ik even te veel doe dat ik wat meer steekjes in mijn buik krijg en wat last van mijn rug..
maar wat hebben jullie allemaal lekker vroeg de 1e echo.. ik lees dat de meeste de 1e echo al begin januari hebben.. ik moet nog wachten tot de 20e..
Ik kon nog kiezen met de echo, of op 7 januari of op 14 januari.
Nou doe dan de 7e maar! Kan niet wachten! 😃
Hier vallen de klachten mee, alleen echt super moe!!
En moet wel op tijd eten anders krijg ik een heel naar gevoel en word ik een beetje dizzy...
Opgeblazen buik is ook iets wat er vanaf nu bij hoort denk ik.
Essiee schreef:hihi hier lijkt wel of sinds ik het weet ik ook vanalles voel!
Mn borsten klappen zowat, jemig wat doen ze zeer!
Ik weet trouwens niet wanneer ik het mijn ouders en schoonouders ga vertellen ... wil zelf rond week 10, maar mn vriend wil eigenlijk wel nóg iets langer wachten! :? ;)