Mickey schreef:@loisamanda,
Wat goed joh, gefeliciteerd! ik hoop as maandag ook zo'n mooie echo te hebben!
Het is je 2 kindje toch, maar wel je 4e zwangerschap? Heb je de MK gehad voor je eerste of voor deze zwangerschap? Hebben ze een oorzaak gevonden?
Ik zag dat je hier de jongste bent, je hebt zelfs al een kindje van 6 jaar zag op je banner? Ik begrijp dus dat je heel jong moeder bent geworden. Hoe heb je dat ervaren? En hoe ervaar je nu deze zwangerschap?
Ja,ben best wel gerustgesteld,dat we nu het hartje hebben zien pinken...
Idd,mijn 2de kindje.
Mijn MK waren waren na mijn eerste zwangerschap,oorzaak blijft gissen misschien door pil gebruik of gewoon weg pech...
Ben idd de jongste,en erg jong moeder geworden het jong moeder worden is op dit moment voor mij geweldig.
De zwangerschap van mijn dochter,heb ik heel erg slecht ervaren,in het kort uit te leggen ben ik zwanger geworden door seksueel misbruik wat ik nooit heb durven zeggen tegen mijn ouders.Niemand wist dus er van af dat ik zwanger was,tot op de nacht dat mijn dochter werd geboren.
Nu is het dus ook allemaal nieuw voor me,eerste echo's en voor het eerst dat ik er van mag genieten..heel vreemd en raar ect!
Maar des ondanks heeft mijn dochter nu de liefste 'papa',en ik iemand die er samen met mij voor gaat 😊
Pff,wat gaat dat makkelijk om te vertellen,als je achter een laptop zit eigenlijk.
Ben van mezelf niet zo'n prater hihi.