Ik heb inderdaad gisteren ook goede echo gehad...
zo mooi om het hartje te zien kloppen!
de volgende is 27 jan ben dan 10 weken en 3 dagen... Spannend!
Hedwig88Oud lidBerichten: 282Lid sinds: 1 januari 2005
huisvrouw42 schreef:hoi marjanfrederik! Welkom en gefeliciteerd!!
En ja, die spanning heeft iedereen hoor, is helemaal normaal, hoe vervelend ook!
Zelfs na een goeie echo heb ik dit nog! onzekerheid blijft denk ook wel ff..
gewoon niet te druk maken en ook proberen te genieten!
liefs
huisvrouw42 schreef:daarom is het forum zo fijn, altijd wel iemand om mee te kletsen en je kan er met al je vragen terecht!
Mocht het misgaan, waar we natuurlijk niet vanuit gaan, dan is dat meestal voor de 13 week.. tot 12 weken is er een kans dat het misgaat, maar die kans wordt al verkleind op het moment dat je een keer een hartje hebt zien kloppen of je bij de 10 weken bent..
Kijk, een hele kleine kans dat het daarna nog fout gaat is er altijd, maar daar moet je gewoon niet aan denken en vanuit gaan... die kans is zo klein!
Je kan je VK bellen, je zal binnenkort dan wel een eerste echo krijgen, en dan ben je voor een deel wel van de onzekerheid af!
mocht je nog wat willen weten horen we het wel! altijd welkom om mee te praten!
LIEFS
Suus85 schreef:Eigenwijs als ik ben vanochtend ook de angelsound gebruikt 😮
Ik zei dat ik dat pas zou gaan doen na maandag de 11e (mijn 2e echo) maar kon niet wachten.
Na een minuut of 10 zoeken heb ik toch echt een heel snel kloppend hartje kunnen horen :mrgreen:
Nu las ik hier ook van iemand (ff naam kwijt) dat iemand een hartje heeft kunnen horen en vervolgens bij de echo een leeg vruchtzakje gezien. Hoe verklaar je zoiets? Wat zou je dan gehoord hebben? Dat was schrikken toen ik dat las.
Ik heb overigens al een echo bij 7 weken gehad en een kloppend hartje gezien.
Mama2b schreef:naam----------ronde-----------uitgerekend------------wanneer begonnen-------hoeveelste kindje-------leeftijd
Loisamanda------2-------------2 augustus----------------oktober 2009-------------2de kindje-----------21 jaar
suus85---------- 2-------------2 augustus----------------september 2009----------1e kindje------------24 jaar
Sabine1980-------4-------------2 augustus----------------augustus 2009-----------1e kindje------------29 jaar
MeLu ------------1-------------3 augustus ---------------oktober 2009 ------------1e kindje -----------23 jaar
wopper----------1--------------5 augustus---------------oktober 2009-------------1e kindje------------29 jaar
mara31----------3--------------10 augustus--------------augustus 2009------------1e kindje------------31 jaar
Chicca-----------2--------------11 augustus?-------------oktober 2009-------------1e kindje------------25 jaar
Kimmiek----------2-------------11 augustus 2010-----------oktober 2009------------1e kindje-----------29 jaar
mama2b---------14------------? (onbekend tot echo)------december 2008-----------1e kindje------------24 jaar
liefje2------------15-------------13 augustus--------------september 2009----------1e kindje------------27 jaar
Enjoy-----------15--------------13 augustus---------------september 2008---------1e kindje------------28 jaar
mickey-----------1--------------14 augustus--------------oktober 2009-------------2e kindje------------26 jaar
debbie-----------2--------------15 augustus--------------oktober 2009-------------1e kindje------------25 jaar
shandrani--------2---------------15 augustus--------------oktober 2009------------1e kindje------------28 jaar
annoniempje------3--------------18 augustus--------------september 2009----------1e kindje------------27 jaar
sunshine81-------2--------------18 augustus--------------september 2009----------1e kindje------------28 jaar
Essiee------------5--------------20 augustus--------------juli 2009-----------------1e kindje------------20 jaar
Hedwig88--------5--------------21 augustus---------------augustus 2009-----------1e kindje------------21 jaar
marjanfrederik---?---------------21 augustus--------------------?------------------1e kindje----------------?
marij------------1---------------22 augustus--------------november 2009-----------2e kindje------------28 jaar
huisvrouw42-----25--------------23 augustus -------------oktober 2007-------------1e kindje------------24 jaar
Trixie07----------3---------------27 augustus-------------september 2009-----------1e kindje------------25 jaar
tine31-----------10--------------29 augustus--------------december 2008-----------2e kindje------------31 jaar
innieminnie------20--------------30 augustus---------------mei 2007----------------1e kindje-------------34 jaar
@marjanfrederik welkom hier en gefeliciteerd!! wil je mij ff doorgeven in welke ronde het raak was, wanneer jullie begonnen zijn en hoe oud je bent dan wijzig ik het lijstje even :D
Mickey schreef:Succes Nootje met klussen...zie dat voor de tijd weer is aangebroken. Hopelijk ook voor jou in 2010 een prachtig wondertje!
Heb jij trouwens alle "baby-spullen" nog bewaard van jou kinderen. Het is al even geleden namelijk.