Suus85 schreef:Ynni, mag ik zo brutaal zijn om te vragen op welke week jij dan een miskraam (of 2 als ik het goed begrijp) heb gehad?
Geen leuke vraag inderdaad maar was er wel benieuwd naar :oops:
Hebben ze dat zo vast kunnen stellen d.m.v een echo wanneer het overleden is?
Heb vandaag overigens ook geen hartje meer kunnen vinden hoor, 2 pogingen gedaan.
Gisteravond gelukkig nog wel en vriendlief kon voor het eerst meeluisteren!
Morgen om 10:00 mijn echo, ben mega benieuwd en vind het reuze spannend!!
Hey Suus geeft niet hoor ze staan ook in mn banner. De eerste ging fout bij 13 wkn. Ze hebben geen echo meer willen maken dus konden ze mij niet precies zeggen hoe verik was. Maar aan de ontwikkeling van het kindje kon de arts afleiden dat het tegen de 13 wkn aanzat. De 2e is mis gegaan bij 14 wkn. Dit mannetje heeft dezelfde ontwikkeling dus ook ergens bij de 13 wkn.
Maar ik ben volgens de gyn wel een beetje een uitzondering hoor dat het nog zo laat fout ging. En het kan natuurlijk altijd fout gaan maar dat komt niet zo vaak voor hoor.
Ik heb het hartje nog steeds niet gehoord, heb het ook niet meer geprobeerd. Ik merkte dat ik mezelf overstuur maakte ermee iedere dat ik het niet hoorde. Ik heb vrijdag een echo en donderdag moet ik naar de vk. De vk zal wel willen luisteren naar het hartje dus dan hoor ik het ook gelijk...
Veel plezier bij de echo meid! Geniet ervan!