Wat leuk Ynni dat je het hartje gehoord hebt :D! Hele geruststelling!
Ik kan hem nog steeds niet vinden 😞
Ik probeer iedere avond te zoeken voor ik ga slapen, dus ik hou nog even vol 😛
MeLuOud lidBerichten: 1.189Lid sinds: 26 november 2009
Ynni schreef:Wat ik nou niet snap is dat de gynaecoloog gezegd heeft dat ik twee dagen verder ben (nu dus 11wkn 5 dgn) maar mn uitgerekende datum niet aan past... Die houden ze nog steeds op 2 augustus... naja verder was alles goed bij de vk. Heb het nog es nagevraagd of de doppler geen kwaad kon. Het geeft wel warmte af schijnbaar maar er zijn nog geen negatieve effecten aangetoond. Wel wachten de vk's express tot 12 weken zodat ze zeker weten dat alles gevormd is volgens haar. Dan kan de doppler geen schade aanrichten bij de aanleg zeg maar.
Hier zijn bijna alle klachten weg. Ben nog wel ontzettend moe en heb ook grandioos hoofdpijn iedere keer. En het irritante aan die hoofdpijn is dat ik em niet weg kan slapen. De volgende dag heb ik em nog steeds. Het langste was 4 dagen... Beetje jammer.
Verder af en toe pijn in de buik maar dat is de ophanging. Ik mag verder niet klagen dus! Ow ja wel heeeeeeel veel dorst!
Das lief van je Tinkerbell dank je! 😃 Een mooie zwangerschap sla ik niet af ;)
annoniempje schreef:@nootje
Bedankt voor je reactie en laten we er nu maar over ophouden dan.
Ook voor iedereen een fijne zwangerschap.
Ynni schreef:Hey meiden bedankt voor de lieve reacties wat betreft de harttoontjes! Ik was inderdaad heel erg opgelucht.
Totdat ik vanmorgen wakker werd... Ik heb gedroomd dat ik bloed verloor en weer een miskraam kreeg...
Ik weet dat dromen een afspiegeling zijn over waar je onbewust mee bezig bent maar die droom was zo echt! Ik moest gelijk checken of erdaadwerkelijk geen bloed in mn
onderbroekje lag. In het begin droomde ik dat ik een babietje in mn wiegje naast mn bed had. Ik werd daar zo blij van want dat gaf me het idee dat het goed zat. Daar heb ik me dan ook de hele tijd aan vast gehouden. En nu dit... Ik heb in mn vorige zwngerschapsboekje van de vk gekeken. Ik heb bij de vorige nog een controle MET hartttoontjes gehad op 12 weken en 3 dagen. Toen was alles ook nog goed. 1,5 week later is het fout... :roll: Ik had gisteren nog niet zo blij mogen zijn. Dat is de goden verzoeken natuurlijk... :(
Essiee schreef:Hee meiden..
Even heel snel door de pagina´s heen gebladerd en las iets over het verven van haren ...
Ik ben van mezelf donkerblond en verf ieder 4 weken mn haren witblond. Als ik niet verf dus ook echt geen gezicht! :?
Lees op internet veel verschillende dingen, de een zegt dat de waterstofperoxide schadelijk zou kunnen zijn,
kappers weer dat het geen kwaad kan.
Hmm wil daar toch wel graag wat meer duidelijkheid over ...
Essiee schreef:Meiden ik ben snel weg ...
Doeeeeeeeg!
huisvrouw42 schreef:Oh, en janini, vervelend, dat je een propje verloren bent.. ga je je toch weer zorgen maken! ik hoop dat het snel dinsdag is en dat je een goede echo te zien krijgt!
Waarom is mijn banner trouwens nog niet aangepast? Staat nog 8.4 maar is vandaag 8.5?
liefs
loisamanda schreef:Ynni,wat fijn dat je alleen maar mooi berichten hoort!.
Morgen gaan we naar mijn ouders in Groningen en dan kan ik het eindelijk ook hun vertelllen...!!!
Ohja,ik probeer een goede foto te plaatsen maar lukt niet echt,iemand tips??
Nootje38 schreef:loisamanda schreef:Ynni,wat fijn dat je alleen maar mooi berichten hoort!.
Morgen gaan we naar mijn ouders in Groningen en dan kan ik het eindelijk ook hun vertelllen...!!!
Ohja,ik probeer een goede foto te plaatsen maar lukt niet echt,iemand tips??
jip meis ga hier ffie,s na toe..
http://imageshack.us/
ff kopieren en plakken in je startalk
Tip open ff opnieuw internet zwangerworden laat je dan open..
daar up je de foto
en klik je op als het goed is de 3 de link..
ik test m ffie,s
de 3 de dus met forum code..
Ynni schreef:lol heb een fotootje van de beentjes bij mn banner gedaan. Hij/zij lag er zo relaxed bij met die beentjes! De gyn vond dat ook al vandaar dat hij er een fotootje van genomen heeft :D
Ynni schreef:Mogge dames!
Loisamanda hebben ze een uitwendige echo bij jou gedaan?
Bij mij deed ie een inwendige, hij vond dat je dan meer kon zien... En ik ben ook niet 1 van de slankste 😉
Heb als avatar het fotootje met het hoofdje gedaan. Bij de foto (zo had de gyn uitgelegd) kon je contouren van het gezichtje al een
beetje zien. We moesten goed kijken maar inderdaad! Je ziet de oogjes en zelfs het oortje! Dus deze foto is heel bijzonder voor mij! 😃
Maar wie was dat nou die ook een foto als avatar wilde hebben? Want het is heel simpel hoor gewoon in je gebruikspaneel en profiel. En dan wijzig avatar.
Wel zorgen dat het formaat klopt! Maar dat kun je simpel in paint aanpassen...
huisvrouw42 schreef:@Essie, thuis blijven na je bevalling bedoel je? Of werk je nu niet?
En het voor je houden?? Gaat dat lukken?"Ik zou dat echt niet kunnen hoor! kan echt mn mond niet houden als ik het zou weten!
liefs
huisvrouw42 schreef:hoe oud ben jij dan?? Zal vast wel ergens in de lijst staan, maar die kan ik zo snel ff niet vinden!
En dat wordt dan wel lastig voor je vriend dan! 😉
ik ben er nog steeds niet over uit of we het nu willen weten of niet... zo lastig!
heb altijd geroepen dat ik het wilde weten, en nu weet ik het niet meer...
liefs
huisvrouw42 schreef:jonge moeder dus!! leuk hoor! ik ben 24, maar zijn al 3 jaar bezig geweest.. ook nog niet zo heel oud dus..
ik ben ook echt zo nieuwsgierig! ik had dus vorige week besloten het niet te willen weten, maar kom daar nu alweer op terug.. aan de ene kant wil ik het weten, ook makkelijk voor spullejtes enzo, maar aan de andere kant lijkt me de verassing wel leuk! weet het dus echt niet!
liefs
Ynni schreef:Gisteravond trouwens nog geprobeerd om het hartje te horen...lukte het niet... ik heb niet zo lekker geslapen vannacht! Ik schoot ook iedere keer wakker en ieder keer maar weer controleren op de wc. Vanmorgen was ik wederom niet gerust in dus ik dacht ik probeer het gewoon nog eens! Gelukkig kon ik het vanmorgen weer wel horen. Ben ik gelijk weer gerustgesteld! :D