sunshine81 schreef:Suus, van jouw wist ik het al. Wilde er eigenlijk bij zetten" suus jij hoeft niks te zeggen hoor :)" IK was ook helemaal gestopt maar ja manlief rookt nog gewoon dat maakte het extra moeilijk. Het gaat echt snel 10 weken alweer en over 5 dagen de termijnecho. Ben benieuwd of ik het een beetje goed uitgerekend heb. Zag op hyves dat jij het helemaal bekent hebt gemaakt, heerlijk hoor dat je er over kan praten. Nog even dan mag ik ook.
Ik voel me prima, mag echt niet klagen. Heb sinds maandag weer wat krampjes en last van mijn liezen, daar ben ik eigenlijk wel blij mee. Als ik een paar dagen niks voel dan maak ik me toch weer zorgen. En mijn borsten doen zeer als ik erop druk, maar dat was het dan ook wel zo'n beetje.
Hoe is het met jou, kan je je kleren nog aan??
Debje, je bent echt niet de enige hoor. Alleen zijn er maar weinig die er voor uit komen dat ze nog roken. Maar ja de rokers onder ons weten dat het echt heel moeilijk is ook al heb je een kindje in je buik. Ik vind dat we het heel goed doen.
Hahahaha 😂
Nou lekker toch een reactie van mij. Omdat je nog een beetje rookt dan, laatste bericht wat ik wist was dat je gestopt was.
Rookt je man buiten of apart in huis ergens?
Leuk je aankomende echo, spannend! Ben inderdaad benieuwd naar de groei en werkelijke datum!
Hebben ze hier de laatste echo goed bij kunnen draaien, baby liep wel 3 dagen voor op hun vorige berekening (niet op de mijne, de mijne was exact zoals zij nu zeiden, hihi).
Ze waren een beetje eigenwijs en zeiden dat ik dat niet exact kon weten omdat ik pas net met de pil was gestopt. Maarja, ik heb mijn eisprong kunnen voelen (weet de dag en zelfs het tijdstip) 😛 nou dat +2 weken en voilla! maargoed.
Ja lekker hoor nu iedereen het hier weet. Dat praat wel makkelijker, geen stiekem gedoe meer!
Kan mijn kleding prima aan, lol. Dat zijn in huis dus joggingbroeken en lekkere wijde dingen.
Als ik weg ga kan ik nog 2 gewone broeken aan. Dat zijn zeer lage uitgesneden modellen. Heerlijk!
Al heb ik daarvan wel de knoop los, elastiekje erom of een riem op wijde stand die net onder de knoop doorgaat zodat de boel wel hangen blijft. Dat scheelt wel. Lange jas erover, of kleding en niemand die het ziet haha.