MeLuOud lidBerichten: 1.189Lid sinds: 26 november 2009
Hey, ik ben ineens een babbelaar zie ik nu 😛
Ynni schreef:Wow loisamanda! Ik kan me voorstellen dat je dan bang bent zeg! Fijn dat het goed was!
Huisvrouw ook lekker dat je een goede echo hebt gehad! Nu idd lekker genieten!
Hier is het niet best. Ik lig plat! Ik heb vorige week veel gewandeld en ik dacht dat ik daar spierpijn aan over had gehouden. Ben dus gewoon iedere dag door gegaan met lopen.
Eergisteren kon ik het niet meer houden van de pijn in mn kuit. Het leek wel alsof het voortdurend in kramp was! Verschrikkelijk!! Ik een afspraak gemaakt bij de ha gisteren. Blijkt dat ik een gescheurde kuitspier heb! Zoooooooooo pijnlijk!!! Ik heb gisteravond liggen kermen op de bank en lief moest me naar boven brengen ik viel zowat flauw van de pijn!
Ik kan nu natuurlijk geen pijnstillers innemen anders had ik spierverslappers gemogen. De HA had te doen met mij omdat ik niets in mag nemen behalve paracetamolletjes. Maar hij zei zelf ook al dat dat geen zoden aan de dijk zal zetten... Nu lig ik hier dus een beetje te creperen van de pijn hopend dat het snel overgaat. Tot nu toe wordt het iedere dag alleen maar erger :(
sunshine81 schreef:Jeetje alweer 13 weken, dat gaat echt super snel zeg. Maar goed wij zijn er ook bijna. Ben echt heel benieuwd morgen, heb sinds een week weer elke dag krampjes en sinds gisteren misselijk en duizelig als ik opsta en pas eet als in onder de douche vandaan kom. Maar ik mag echt niet klagen hoor.
Ben echt heel benieuwd morgen, ga morgen ook een angelsound bestellen. Dat mag ik pas van mezelf als het morgen oke is. En ik ben al een beetje aan het kijken voor positiekleding, alles gaat nu echt heel strak zitten en als het in dit tempo gaat dan kan ik over 2 weken mijn kleren niet meer aan. Alleen zie ik geen leuke kleding, ik moet voor mijn werk hele nette kleding aan, ik heb tot nu toe nix kleuks gezien.
Leuk dat je 20 (nou ja 19) weken echo al vast staat, heb je weer iets om naar uit te kijken. Na morgen hebben wij voorlopig geen echo meer via de vk. Ik snap trouwens echt niet dat daar per vk zoveel verschil inzit. Ik heb er maar 2 over de hele zwangerschap, maar de meeste hebben elke keer een echo. Nou ja ik regel ze zelf wel :D
sunshine81 schreef:Huisvrouw: de uitgerekend in augustus hyves is te zien op je hyves pagina. Denk niet dat dat de bedoeling is. Hij staat tussen de leuke hyves.
Ynni schreef:ik ben over de 13 weken en heb het nog steeds...
Nootje38 schreef:meiden het gaat lekker he hier.. allemaal de 12 weken gepaseerd of bijna gepaseerd..
En nu zal het heel snel gaan.. en ga naast de kwaaltjes angsten lekker genieten.. t lijkt nu nog mischien ver.. maar je bent er zo...
het leven gaat ook over een paar weken komen.. das ook een heel mooi moment.. en je gaat het ook echt zeker weten.. als je iets voelt wat je niet kan beschrijven en je voelt dat een paar keer per dag. dan is dit het kindje lol :lol:
huisvrouw42 schreef:Suus, kan je dat zo snel al voelen dan? De VK zei tegen mij dat dat pas met 15 of 16 weken zal gebeuren, omdat het kindje anders nog veel te klein is om wat te kunnen voelen..
Wel super dat je het nu al voelt!
liefs
huisvrouw42 schreef:@micky, natuurlijkk..
Er zijn genoeg bureaus waar je zo een afspraak kan maken hoor, ga nu naar capelle ad ijssel, daar is het 25 euro!
huisvrouw42 schreef:@sweetangel, een pretecho is ook wel duurder hier.. maar een termijn echo op eigen verzoek is 25 euro, en bij een echo bureau in utrecht 35 euro..
Toch maar een doppler besteld?? Leuk hoor!! Ik ga het toch maar niet doen! Anders blijf ik heel de dag luisteren!
liefs
huisvrouw42 schreef:@mama2be, heb je echo's gezien! wat een verschil al he, met vorige week! Leuk hoor!!
hoop dat onze uk er ook weer goed voor ligt, as vrijdag!
liefs
Sweetangel schreef:huisvrouw42 schreef:@micky, natuurlijkk..
Er zijn genoeg bureaus waar je zo een afspraak kan maken hoor, ga nu naar capelle ad ijssel, daar is het 25 euro!
Wat goedkoop. Hier in de buurt (zwolle) lees ik op de site €80,- 😮 Kan er geen 1 vinden die onder de €40,-. Ik vind het leuk om een pretecho te maken, maar moet ook wel een pret- prijsje aan vast zitten :D
Mariekepiek schreef:Sweetangel schreef:huisvrouw42 schreef:@micky, natuurlijkk..
Wat goedkoop. Hier in de buurt (zwolle) lees ik op de site €80,- 😮 Kan er geen 1 vinden die onder de €40,-. Ik vind het leuk om een pretecho te maken, maar moet ook wel een pret- prijsje aan vast zitten :D
moet je eens kijken bij babyinbeeld. Dat kost 30 euro voor een korte echo. Die zit ook in zwolle.
marij schreef:he meiden...heb niks gelezen maar wilde even zeggen dat ik even niet meer kom.
ben me baan kwijt omdat ik zwanger ben.moet nu zo veel regelen.
ben heel heel erg verdrietig..heb zo hard moeten vechten om deze baan te krijgen en een goed opvang voor me dochter te regelen en nu is alles voor niks geweest, kan alles opgeven en opzeggen..
en een nieuw baan zoeken als je zwanger ben ppffffff....
ben echt zo verdrietig en in paniek..
voor iedereen een hele dikke knuf.
marij schreef:he meiden...heb niks gelezen maar wilde even zeggen dat ik even niet meer kom.
ben me baan kwijt omdat ik zwanger ben.moet nu zo veel regelen.
ben heel heel erg verdrietig..heb zo hard moeten vechten om deze baan te krijgen en een goed opvang voor me dochter te regelen en nu is alles voor niks geweest, kan alles opgeven en opzeggen..
en een nieuw baan zoeken als je zwanger ben ppffffff....
ben echt zo verdrietig en in paniek..
voor iedereen een hele dikke knuf.