sunshine81Oud lidBerichten: 823Lid sinds: 1 januari 2005
marij, wat vervelend zeg.Volgens mij mag je niet ontslagen worden als je zwanger bent hoor.
huisvrouw42 schreef:@sweetangel, ja, die bedoel ik! bij de vk een termijnecho.. als je er een extra aanvraagt kost dat in capelle 25 euro per keer.. Wanneer krijg je je doppler binnen?? Spannend hoor!
huisvrouw42 schreef:@micky, natuurlijkk..
heb wel mn buzz uitgezet, want daar zag je wel gelijk wel reacties ik had geplaatst enzo...
liefs
Mickey schreef:huisvrouw42 schreef:@micky, natuurlijkk..
heb wel mn buzz uitgezet, want daar zag je wel gelijk wel reacties ik had geplaatst enzo...
liefs
Op de hyves pagina staan de Buzz voor mensen die GEEN lid zijn voor de hyves pagina. Dwz...alleen jij en andere leden zien de buzzz....maar gewoon vrienden van je niet. (ik heb het ook gecheckt door even in te loggen onder mijn vriend zn naam).
huisvrouw42 schreef:@Ynni, wat leuk!! En snel ook, dat ze het dan al kunnen zien!
@sweetangel, op welke site heb jij m besteld? Misschien dat ik m toch ook maar ga bestellen vrijdag, als ik de echo heb gehad!
Stond net eten te koken en was weer aardig misselijk! Gelukkig wel gewoon kunnen eten. (eet wel kleine beetjes hoor, zit heel snel vol)
Zo gezond als nu heb ik nog nooit gegeten! haha
Eet normaal gesproken niet zoveel groente enzo, ben een moeilijke eter! maar nu bijna elke dag groente enzo! dus gaat goed! haha
liefs
Ynni schreef:Ik laat mn pretecho doen bij echocentrum Vlissingen... Ze klonk een beetje verstrooid bij het maken van een afspraak maar wel heel erg lief. Ze gaat em ook nog es inwendig moeten doen omdat ik wat steviger ben :shock: maar dan krijgt ze een beter beeld. Dus ze heeft het allemaal goed uitgelegd. En voor de geslachtsbepaling ben je dan 25 euro kwijt en je krijgt dan een setje foto's mee naar huis! :D
struffle schreef:mama2b ik hoop zeker niet voor je dat t de hele zwangerschap blijft!!
misschien helpt t bij jou ook wel, ik dronk gister thee met een napoleonnetje (tip van mn schoonzusje), heb je een beetje zoetzure smaak, was ook direct niet meer misselijk! Wel kleine slokjes nemen 😊
Ik tel hier de dagen af tot dinsdag, dan mag ik naar de gyn, waarschijnlijk extra echo! Ben zo benieuwd...
Sweetangel schreef:huisvrouw42 schreef:@Ynni, wat leuk!! En snel ook, dat ze het dan al kunnen zien!
@sweetangel, op welke site heb jij m besteld? Misschien dat ik m toch ook maar ga bestellen vrijdag, als ik de echo heb gehad!
Stond net eten te koken en was weer aardig misselijk! Gelukkig wel gewoon kunnen eten. (eet wel kleine beetjes hoor, zit heel snel vol)
Zo gezond als nu heb ik nog nooit gegeten! haha
Eet normaal gesproken niet zoveel groente enzo, ben een moeilijke eter! maar nu bijna elke dag groente enzo! dus gaat goed! haha
liefs
Ik heb deze:
@ huisvrouw42 *Ik heb de mijne besteld op babybeats. Het is een babysound A.
@ Melu * welke heb jij??? Een vriendin van mij had de angelsounds (zo'n rond) apparaatje met groen geloof ik, en bij haar deed die het (ook) niet... Ik heb een rechthoekige, met blauw aan de voorkant besteld. Zij had hier goede ervaring mee.
Hier ook net gegeten en zit ook snel vol. En heb mega zoete trek. Net me bord eten naar binnen, maar zit me nu al te verheugen op straks. Toastjes met wietkaas (zo'n ronde kaas met bieslook)
-xxxxxx-
Ynni schreef:Heb voor mezelf een hele grote mijplaal behaald!!
Bij de laatste en tevens de verste miskraam in augustus ben ik 4 dagen van te voren begonnen met bloeden. Precies op 14 weken kwam het manneke. Nu ben ik daaroverheen dus dit ukkiegroit gewoon lekker door!! Ik ben zooooooooooooo blij!!!
huisvrouw42 schreef:@marij, had eerder ook wel gezegd dat het bij mij ook wel eens gebeurd dat je ergens geen reactie op krijgt enzo, maar als ik echt belangrijke dingen heb zoals echo, vragen of wat dan ook krijg ik altijd genoeg reacties! Maar goed, om dan meteen het forum te verlaten.. Moet ieder voorzich weten!
Vorige week was het ukkie ook heel rustig, lag lekker in het kommetje.. maar nu dus niet meer! haha!
Mn moeder vertelde dat ze bij mij 2 blauwe plekken had op haar buik, de VK had toen gezegd dat deze van binnen kwamen, doordat ik zo zat te trappen! hahaha!
liefs
Ynni schreef:Lijkt me leuk om naar de 9 maandenbeurs te gaan! Helaas ga ik niet in staat zijn denk ik.
Ik ben vanmiddag naar de ha geweest die mij vervolgens doorstuurde accuut naar het ziekenhuis voor een echo van mn been. Duidelijk geen scheurtje in mn spier maar trombose!
Ik wist niet wat ik hoorde! Ik dacht altijd dat dat bij oude mannetjes en oude besjes voorkwam en nou heb ik het.... 😢
Ik heb mezelf gelijk 3 spuiten moeten geven. Fragmin... En nou moet ik mezelf iedere avond zo'n gemene spuit geven plus dat ik ook nog es tabletten moet gaan slikken...
Ik ben sooooooo not happy 😞 Het kan in ieder geval geen kwaad voor ukkie en de pijn zou ook langzaamaan weg moeten trekken... Dus we gaan dr maar vanuit dan...
Loisamanda heb je nog gebeld met echocentrum in Vlissingen? Zo ja wanneer kun je terecht?
liefje2 schreef:nee snap dat er niet overal op gereageerd kan worden. Vind ik ook niet erg, maar op eigenlijk geen enkel bericht. daarom ben ik veel minder gaan typen op dit forum want er kwam toch geen reactie helaas. Maar goed ik vind het prima zo.
debje25 schreef:@shunshine81.
Heb jij bij de angelsound wel gekeken naar de batterij wat erin zit?
Daar zit namelijk nog plastick omheen, dat zou de reden kunnen zijn dat ie het niet doet.
gr debje
sunshine81 schreef:Suus: hebben jullie de wieg gekocht?
Ik heb de Angelsound aan de praat gekregen maar kon het hartje nog niet vinden. Straks nog maar een keer proberen.
sunshine81 schreef:Lekker rustig hier zeg...
Wij gaan zo voor een kinderwagen kijke, we hebben hem gezien op marktplaats ben benieuwd.
Ik denk dat ik gisteren het hartje gevonden heb met de Angelsound, leek een beetje of een trein die heel in de verte aan kawam rijden. Ga het straks nog een keer proberen, mischien dat ik het dan wat duidelijker hoor.
Sweetangel schreef:sunshine81 schreef:Lekker rustig hier zeg...
Wij gaan zo voor een kinderwagen kijke, we hebben hem gezien op marktplaats ben benieuwd.
Ik denk dat ik gisteren het hartje gevonden heb met de Angelsound, leek een beetje of een trein die heel in de verte aan kawam rijden. Ga het straks nog een keer proberen, mischien dat ik het dan wat duidelijker hoor.
ging je toevallig kijken naar een mutsy slider :-)
MeLu schreef:@ Marij: Bedoel je dit plaatje 😃
http://hawaiibreeze.files.wordpress.com ... y-foot.jpg