Hallo allemaal!
Natuurlijk kan je wel gaan genieten als de 20 weken echo goed leek (ookal moet je nog een keer!) 100% garantie heb ik inderdaad nooit, maar de 'grote' gevaren kan je in ieder geval afschrijven nu... Daarbij krijg je er misschien spijt van als je niet lekker geniet. Straks heb je een gezond kindje en denk je: Waaaaaaar heb ik me druk om gemaakt? Als er toch iets aan de hand blijkt te zijn, is de klap toch wel groot. Volgens mij kan je je daar op geen enkele manier op voorbereiden. Met de geslachtsbepaling had de echoscopiste even gekeken en waarschijnlijk zou alles gewoon goed zijn met de 20 weken echo, een hele geruststelling.
Ik vind het wel erg knap dat je inderdaad niet wilt weten wat het wordt! Zooo, ik was een portie nieuwsgierig zeg... Kon echt niet wachten. Wij hebben het ook gewoon de wijde wereld ingebracht, want ik kan toch mijn mond niet houden 😛
Trouwens even een tip voor iedereen:
Wij krijgen van jan en alleman de vraag: Wat heb je nog nodig?
Natuurlijk zijn er altijd dingen die je nodig hebt of dingen die altijd handig zijn en waar je niet genoeg van kan hebben. Op internet kan je zelf een lijstje samenstellen (
http://www.lijstje.nl) en mensen die graag iets willen kopen kunnen dan wat afstrepen. Zo krijg je belangrijke dingen niet dubbel. Bovendien kan je foto's of een website erbij zetten, zodat je van specifieke dingen ook exact krijgt wat je mooi vind. Natuurlijk kan je foto's of websites ook gebruiken als sfeerindicatie. (wij hebben er bv een boxkleed op staan in een bepaalde stijl die wij mooi vinden)
Op deze manier hoef je niet jan en alleman uit te leggen wat je leuk vindt en weet je toch niet wat je krijgt.
Zeker omdat vriendlief net jarig is geweest en ik voor de bevalling ook nog jarig ben is dit erg handig. Met het maken van het lijstje heb ik een babyuitzetlijst gebruikt en verder gewoon gekeken naar leuke dingetjes (bv op prenatal.nl ; babypark.nl enz). Wij hebben er cadeautjes op staan van 2 tot 100 euro, dus voor iedereen wat wils 😊
Nou dames, geniet allemaal van de zwangerschap 😊
Liefs, Saskia