mayella schreef:marij schreef:meiden hoe zijn de echo's gegaan..????????!!!!!!!!!!
hier alles goed zit nog steeds op me blauwe wolk haha.
heb al een rompertje van een vriendin gehad met auto's zo leuk..
ook me baby doos (bij etos)gehaald ook veel leuk spullen zaten erin.
baby is af en toe lekker aan het schoppen,maar toch ook nog vaak lekker rustig..
voel me wel steed beter.wel moe maar dat hoord erbij.
probeer in de middag even te liggen daar knap je wel vanop.
ga weer even verder met koken.
meiden fijne avond.
ps wie heeft er ervaring mee met ouders die gescheiden zijn...nu weer contact met pa maar ma is zo negatief gewoon niet leuk meer.heb er veel verdriet van omdat ik me er geen raar mee wil..geef al vaak aan dat ik er niet tussen wil zitten maar daar reageert ze niet op..sorry dat ik dat er even tussen doe maar zit er zo mee.
liefs
Heey Meis,
Hoor hier wel niet thuis.. maar je verhaal van gescheiden ouders enz komt me heel bekend voor.. 6 jaar geen contact met mn vader gehad.. Nu wel regelmatig.. Maar mn moeder is ook wel vrij negatief over alles.. Moet haar soms echt afkappen zo van, hier wil ik het met jou nu niet verder over hebben... En ze bedoelt t zo goed.. Maar haar adviezen en reacties komen niet leuk over...
Sterkt!!
Liefs
Ik heb ook een btje een rare situatie momenteel.. ff in het kort:
Toen ik 3 maanden was scheiden mijn ouders, toen ik 2,5 was hertrouwde mijn moeder. Ik kreeg de achternaam ook van die 2e man omdat ik geen contact had met mn biologische vader(vader1). Kreeg er een broertje en zusje bij.. Die man(vader 2) was gewoon mn vader voor mn gevoel en ik wist ook niet beter..
Toen ik 11/12 was scheiden mijn moeder weer.. en Toen ik 13 was leerde ik mijn biologische vader kennen.. Vader 2 liet mij voor mijn gevoel vallen en belde bijv alleen nog als ik jarig was. Ik kwam nog wel bij hem langs enzo..
Toen ik 18 was heb ik mijn biologische achternaam weer terug genomen omdat vader 2 vrijwel geen aandacht meer aan mij schonk en vader 1 wel.
Nu woon ik al 2 jaar op mezelf en vader 2 is wel op mn housewarming geweest, maar meer niet. Ik stond niet meer op de rouwkaart van overleden oma enz enz. Ik mag in Mei niet bij zijn bruiloft zijn, alleen bij het feestje daarna. Terwijl mn broertje en zusje getuigen zijn.
Mijn vriend walgt van hem, omdat hij me zo in de steek heeft gelaten. Maar ik heb er natuurlijk wat moeite mee..
Ik weet bijv niet of ik hem een geboortekaartje moet sturen en als ik bijv ga trouwen of ik hem uit moet nodigen.. Mijn vriend zegt keihard, die vent komt de deur niet in.. Maar ik vind het toch wel moeilijk..
Mn moeder kan goed overweg met vader1 maar niet met vader2..
Zo vet verhaal! Lijkt net of het niet veel voorstelt zo gehe, maar geen zin om alles hier neer te kwakken 😛
Ik zeg zelf, doe wat je zelf een goed gevoel geeft en wat jij denkt dat goed is.. Ook al weet ik het zelf ook niet helemaal hoor.. Ik denk steeds.. Ach het is voorlopig nog geen augustus 😛