Werkse Kim!! xx
Tessa23Oud lidBerichten: 3.927Lid sinds: 29 september 2009
Jazzy schreef:Ik slik compleet mama plus visolie van davitamon....is deze bekend bij iemand??
Alles zit erin dus zal wel goed zijn....
jorina schreef:wat onwijs stoer lun
we horen het wel wanneer het uitgezonden word 😃
voor de rest eigenlijk weinig te melden
up's en down's zal blij zijn als we de echo gehad hebben en weten waar we aan toe zijn
want word af en toe gek van mezelf
dan weer super positief en dan weer een dag bloedsjaggie omdat ik weer eens onzeker ben
zeker omdat zo langzaam aan de kwaaltjes een beetje beginnen te verdwijnen
snippie morgen lekker spieken in je buikje
wel een foto plaatsen hoor van je wonder :D
sylvia22 schreef:snippie, morgen al de eerste echo, jou tijd vliegt echt voor mij.
jorina, wanneer heb jij weer een echo?
Gisteren had ik echt last avn mijn rug en zere benen en af en toe krampen in mijn buik, toen ik naar bed ging moest ik lachen en toen kreeg ik een soort van messteek in mijn buik en vandaag heb ik nergens meer last van.. of het goed is of niet moeten we nog even afwachten..
jorina schreef:ik moet helaas nog een week je wachten tot de volgende echo 29 mrt mag ik weer ben nu al de uren aan het afstrepen
ik hoop gewoon zo dat het deze keer wel goed blijft gaan
en ja 12 weken als ik een beetje goed nadenk was ik bij thomas ook weer snel van de kwalen af maar voor mijn eigen gemoedstoestand is het beter als de kwalen gewoon nog ff gebleven waren tot iig 12 weken ;)
EstherH schreef:k ben stiekem ook wel een beetje trots haha
snippie schreef:EstherH schreef:k ben stiekem ook wel een beetje trots haha
niet beetje trot zijn erg trots!!
kus
snippie schreef:Tanx :oops:
maar jij ook meissie!!!
hej ging jij nou geslachtbepaling doen?
EstherH schreef:snippie schreef:Tanx :oops:
maar jij ook meissie!!!
hej ging jij nou geslachtbepaling doen?
Jaaa denk t wel, maar twijfel zo erg of k niet gewoon wacht tot 20 weken echo, DILEMMA haha
jorina schreef:meiden jullie zijn lief jullie weten me altijd weer een beetje vrolijk te maken ga daarom maar snel boodschappen doen misschien dat het mooie weer ook nog een beetje mee werkt dan 😃
jeeeeeej esther wat een mooi buikje al
nu al zichtbaar dat belooft wat voor de rest an de maanden 😉 :mrgreen:
nee hoor prachtig buikje iets waar je zeker heel erg trots op mag zijn
jorina schreef:he esther je kan ff een paar honderd pagina's terug gaan zoeken dan krijg je ongv het beeld van hoe je er over ongv 24 weken uit ziet 😂
daar staat mijn foto van thomas met 39 weken en dan te bedenken dat ik toen nog 3 weken moest :D
jorina schreef:haha ja dank je
jij ook succes met de was :mrgreen:
sylvia22 schreef:Kim, Ik duim heeeeeel hard voor je meid!!! Duim je ook voor mij? ;)
Jamilah79 schreef:Snippie: Meid, als ik je niet meer spreek morgenochtend voor je echo: Heel erg veel plezier en succes meid!
Je gaat vast een heel mooi hartje zien 😃 ..
Ik denk aan jullie!
(Ben wel vroeg op hoor denk ik, want mannetje gaat geen laatste fles krijgen vandaag, dus als hij al doorslaapt zal ie toch wel rond half 7 wakker worden denk ik...)
Wil in elk geval snel iets van je horen, want ben echt zo nieuwsgierig haha.. :mrgreen:
snippie schreef:Gefeliciteerd ga je nog wat leuks doen?
Knuf
snippie schreef:Ohhh leuk!en het weet zit ook nog eens mee:)!top zeg!!!
Jah gezonde spanning:)meer nieiwsschierigheid.
Heb lekker geslapen !ben altijd zo vroeg wakker maar vaak slaap ik nog even tot een uur of half 8 of 8uur!maar de wekker gaat zo dus blijf nu maar wakker.
Lig nog heerlijk in me bed hihi!
Kus
EstherH schreef:Wat een fijn nieuws sharon!!
En super dat je zo positief bent, heeeeeel veel succes en ik duim voor je dat het maar snel raak mag zijn!!
Snippie heel veel plezier bij je 1e echo :mrgreen:
All, IK BEN JARIGGGGGGG :mrgreen:
sonja2009 schreef:EstherH schreef:Wat een fijn nieuws sharon!!
En super dat je zo positief bent, heeeeeel veel succes en ik duim voor je dat het maar snel raak mag zijn!!
Snippie heel veel plezier bij je 1e echo :mrgreen:
All, IK BEN JARIGGGGGGG :mrgreen:
gefeliciteerd !!!!
Lunanoa schreef:Liminous: Ik zie een heel licht streepje. Spannend 😃
Sharon; Fijn dat de dokter zo leuk was. Hele spannende tijden voor jullie dus! succes & sterkte met alles. Ik duim heel hard dat het snel raak is 😃
Snippie: Veel plezier morgen!
Jorina: Wow wat een buik zeg 😃 Was je vent een zware baby? 😃
babii: Weer gestopt met de pil zie ik. Hoop dat je lichaam gaat werken!
Sylvia: Ik duim ook voor deze spannende tijd voor jullie 😃
Ik ben vast mensen vergeten, maar ik onthoud het niet meer :$