esther gefeliciteerd met je verjaardag!! en wat een mooi buikje begin je te krijgen 😊
snippie wat een heerlijk nieuws!! geniet er maar van!
struffleOud lidBerichten: 2.543Lid sinds: 1 januari 2005
sharon_ schreef:Jazzy & S. Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Geniet er lekker van meiden..
EstherH, wat een lief schattig buikje heb je al! Kan me voor stellen dat je mega trots bent!
Sylvia ik heb op dag 7 na dpo geprikt toen. En de uitslag was op dat moment goed. Ik zou zelf dus 6 of 7 dagen na je eisprong gaan. Ik ben altijd bang dat ik te vroeg ben met zulke dingen haha..
Snippie lekker aan het genieten meid?
Babii doe je rustig aan? En gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje! Druk klussen dus in jullie nieuwe huisje.
Nou wij hebben vandaag de intake gehad in Dusseldorf.. Hele aardige dokter echt waar! En we hebben vanalles
door besproken. In het begin sobiezo maar 1 terugplaatsing per keer want de kans op een meerling vond hij veelste
groot bij mij gezien me leeftijd en goede gezondheid. Dus daar stemmen we uiteraard mee in! En omdat ik nu alweer
in een cyclus zit moet ik deze af maken en dan gaan we vanaf ongeveer 17 april beginnen met de hele behandeling
en dus dan ook ongeveer de eerste spuiten zetten! En dan rond de week van 3 t/m 7 mei de punctie! Zo spannend!
Morgen weer naar de gyn hier in het ziekenhuis en daar krijgen we ook prikles dus even kijken hoe dat gaat.
Zal morgen wel lekker zenuwachtig zijn hihi. Was trouwens wel een eind rijden hoor. Ben ook aardig moe nu.
Maar ben blij dat het begin er is!
sylvia22 schreef:kim, dat snap ik ook niet.. toen ik aan de pil was verloor ik ook meer bloed dan nu ik niet meer aan de pil ben :?
ik heb hier op vanaf eisprong tot nu (5dpo) last van mijn linkeronerbuik en ben er niet gerust op.. ben een beetje bang dat er van de 3 eitjes maar 1 of 2 zijn gesprongen en er weer een cyste aan het vormen is of een bevrucht eitje in mijn linker eierstok, bah! Doet echt pijn.. mijn linker onderbuik is ook dikker dan mijn rechterkant, wat zal ik doen?
Babii schreef:Vaag dat dat kan Jessy, want er groeit geen ei niks.... :roll:
Babii schreef:Ja zo voelde het zeker, heb zelfs meerdere malen gedacht dat me eitjes niet geknapt waren, maar dat waren ze echt wel hoor :D.
En had een enorme druk in me buik en steekjes etc.
x--jessy--x schreef:Babii schreef:Vaag dat dat kan Jessy, want er groeit geen ei niks.... :roll:
Ja gek he? Daarom vraag ik me ook af waarom je uberhaupt een ontrekkingsbloeding krijgt, omdat er dus niets heeft gegroeit? Dus dan is er ook niets om af te stoten :?
Babii schreef:Thanks meiden! Ben er ook erg blij mee, al zal het een jaarcontract weer worden. In deze tijd wil je echt geen andere job zoeken, zeker niet als je echt op je plekje zit bij de werkgever en veel plezier hebt in je job :mrgreen: .
@ Sharon, ik heb ook Gonal F gespoten, hoeveel IE ga je spuiten? Start je met 75 IE (kreeg ik) of 125 IE?
Ga onwijs hard voor je duimen! Heb overigens nog Gonal F liggen (nieuw) maar ja.... Ik spuit niet meer.... En ook nog een nieuwe Ovitrelle.... :roll: En Utrogestan, maar die bewaar ik :P. Stel er is een eisprong dan plug ik ze maar al te graag in :oops:
Jamilah79 schreef:Snippie: Mooi hoor meid!!!
Lekker genieten nu..
Wat klein nog zeg bij 7 weken..
Heel bijzonder in elk geval!
Jamilah79 schreef:Ja geloof ik ook helemaal schat!
Haha, alleen ik ben echo's gewend van 10 weken haha..
En dan is 7 weken nog zo piepklein hihi..
Maarre we hadden afgesproken dat je naar je bed zou gaan om te rusten he :?: 😉 :mrgreen:
oh ja, t is me eindelijk gelukt om ene foto te maken van mijn mannetje zijn tandje 😃 .
Ga ik zo dadelijk dus even op hyves zetten, zo lief!!!
Jamilah79 schreef:Goedemorgen 😃
Ben weer zo trots als ene pauw. Mannetje heeft geslapen van gisteravond 18:30 uur tot vanmorgen 7:40 uur!!!!
Dus de nieuwe tijd is echt een succes...
Ik werd ook nog eens wakker met een heerlijk warm zonnetje in de slaapkamer, dus wat wil je nog meer hihi..
Ik hoop dat het zo blijft, dan kan ik vandaag het balkon verder opruimen en schoonmaken en dan heerlijk vanmiddag met Ben Aïssa naar de kinderboerderij :mrgreen:.
Tessa23 schreef:Snippie mooie echo meid!!!
Jamilah , heerlijk geslapen dus.. !!
Ik ga zo weer even boodschappen doen en vanmiddag weer oppassen en naar de speeltuin.. heerlijk weer.. 😃
Fijne dag allemaal !
Jazzy schreef:das wel lekker snippie
sylvia22 schreef:dat is wel lekker dat je geen buren hebt!
wij hebben nu een tuin, maar die is alsnog erg klein hoor.. hij is 38m2 dus ongeveer 6 bij 6 m.
sylvia22 schreef:bah! zulke mensen sporen niet!!
sylvia22 schreef:nee heb niks van thyra gehoord :?
ik ga vanavond voetbal kijken 😂 de stad waar ik vandaan kom moet voetballen tegen ajax om de amstelcup!
Mijn vader gaat erheen en wij gaan op televisie kijken :)
sylvia22 schreef:ik kijk normaal ook nooit voetbal hoor behalve het EK en WK, maar deze wedstrijd is wel grappig eigenlijk..
een plaatselijke club tegen een grote club ;)
sylvia22 schreef:lunanoa, lekker dat je zo geslaagd bent!
snippie, raar eigenlijk toch dat het al zo snel moet, dat is hetzelfde met basisscholen.. het kind is nog amper 1 jaar en dan moet je al een basisschool gaan uitzoeken :?
Tessa23 schreef:zo ben er ook weer.. lekker druk geweest met de kindjes in de grote speeltuin hier.. en nu superr pijn aan mn voeten.. pf klote tenen ook..
jammer dat het weer deze week niet meer mee zit.. dit was ergg lekker!
Lunanoa schreef:Is ook moeilijk, je wilt het beste voor je kindje!
De box staat 😊 Speciaal voor Sylvia foto's online gezet op de babysite! Staan bij het mapje: Jouw spulletjes
Ben helemaal blij & trots hihi. We hebben voorderest nog niks klaar staan voor ons manneke namelijk hihi.