rustig aan doen
moet je nog werken straks
ik ben ff naar de winkels want mag nu een beetje meer kleding inslaan 😉
jorinaOud lidBerichten: 4.978Lid sinds: 27 mei 2009
jorina schreef:rustig aan doen
moet je nog werken straks
ik ben ff naar de winkels want mag nu een beetje meer kleding inslaan ;)
S. schreef:Hallooo Allemaal..
Hoe gaat het hier?
Ik heb morgen me eerste echo, dood zenuwachtig !!
Hoop zo dat het hartje klopt :cry:
x--jessy--x schreef:Blijkbaar doen de pendels het hier goed 😉 kan er misschien niet iemand voor mij pendelen? Dan weet ik of die sensitest kaa u tee dingen van de afgelopen dagen inderdaad vals positief (brede hele vage streepjes) waren of niet 😉
Klachten zijn nog steeds niet uit de lucht, maar dat zegt nog niets natuurlijk... Heb nu die van matcare besteld en ga daar dan van het weekend mee testen. Dan kom ik er ook snel genoeg achter of die sensitest vals positief waren of niet. Maar wel erg oneerlijk zeg, dat er testen zijn die vals positief kunnen zijn :evil:
Lunanoa schreef:Essie, vandaag nog een ovu-test gedaan?
Essiee schreef:Lunanoa schreef:Essie, vandaag nog een ovu-test gedaan?
Zometeeen, de laatste 😂
Ik hoeft niet niet te plassen, hihi
Thyra schreef:syll, meid gefeliciteerd!
Snip, fijn dat je weer een goede echo hebt gehad.
sylvia22 schreef:all, is op goede vrijdag de poli van gyn, open? en tarwekiemolie, wanneer moet ik daarmee stoppen? kan het nergens vinden.
Thyra schreef:Heej meiden,
Ik kom net uit het ziekenhuis, ik ben geopereerd. Ik bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben. Mijn eileider hebben ze kunnen laten zitten, maar is nog wel de vraag of die nog gaat functioneren.
jorina schreef:wauw wat groeit dat hard dan he
zo is het nog een erwtje en plotseling is het een tuinboon
de volgende keer als je weer mag spieken is het al een kindje met echt armen en benen
zo bijzonder :D
sylvia22 schreef:en snippie het blijft een mooi liedje!
sylvia22 schreef:hahahahah ik had vandaag in de stad 2v5 kruitvat gehaald en matcare midstream besteld en omdat ik bang was dat de matcare cassette niet te vertrouwen was, heb ik nu met alletwee getest met avondurine en gewoon gedronken te hebben en ze zijn heel duidelijk 😃 😃 😃 😃 😃
Ik moet het maar gaan geloven denk ik!!! AAAAAAAAAAAHHHHHHH IK BEN ZWANGER!!!! :D
sylvia22 schreef:hahahahah ik had vandaag in de stad 2v5 kruitvat gehaald en matcare midstream besteld en omdat ik bang was dat de matcare cassette niet te vertrouwen was, heb ik nu met alletwee getest met avondurine en gewoon gedronken te hebben en ze zijn heel duidelijk 😃 😃 😃 😃 😃
Ik moet het maar gaan geloven denk ik!!! AAAAAAAAAAAHHHHHHH IK BEN ZWANGER!!!! :D
sylvia22 schreef:ja dat dacht ik :D
sylvia22 schreef:ja ik weet het ik heb inmiddels al 6 testen gedaan ofzo, maar het dringt op de een of andere manier niet tot me door
sylvia22 schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=ABT4DINJ
hij is veel duidelijker he?
Tessa23 schreef:hoe is je vriend er nu onder Syl.. ? ja blij maaar bevat hij het nu een beetje
Jamilah79 schreef:Thyra: he meid, wat k*t zeg!
Heel erg veel sterkte de komende tijd en ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent, met een gezond kindje op de juiste plek.
Hele dikke knuffel van ons en we denken aan je meid!
Snippie: Weer ene echo gehad meid?
Spijt me dat ik het niet weet, was niet zo lekker vandaag, dus weinig hier gelezen en vooral niks bij gelezen zowat. Maar las in elk geval wel dat je ukkie goed gegroeid is 😃 .
sylvia22 schreef:beterschap jamilah!
kim, had je mariek73 nog gevraagd?
Jamilah79 schreef:Thanks allemaal, wat zijn jullie toch allemaal een schatten van meiden!!!!
Jamilah79 schreef:Snippie: Voel me iets beter als gister maar nog steeds niet fit. Moest er vannacht ook nog weer om half 5 uit omdat mannetje wakker geworden was en huilde. Dus fles gemaakt en toen weer gaan slapen tot half 9 gelukkig.
Heb je medicatie gehad toch voor de misselijkheid en zo?
Jamilah79 schreef:Lijkt me idd ook wel beter want als je zo je zwangerschap door moet zonder medicatie word het niet leuk voor je denk ik. Ben blij dat je nu iets minder last hebt, kan je toch net iets meer genieten van je zwangerschap lijkt mij!
Ja, ik hoop idd dat meneertje vandaag wel even goed wil slapen, want daar is mama ook wel aan toe hihi..Verder maak ik er maar een luie dag van, even bijkomen. Morgen is het al weer vrijdag en komt de zoon van mijn vriend ook het weekend bij ons, dus moet me wel even opladen..