GuestOud lidBerichten: 5.389Lid sinds: 1 januari 2005
S. wat fijn! Super .. lekker genieten!!!!
x--jessy--x schreef:Essiee blijft dus wel vaag he... balen zeg. Hopelijk wordt óf je testje snel duidelijker of je test pos met een andere test natuurlijk 😉 (en daar ga ik van uit!!! :D)
Hier gaat het wel. Beetje bijgekomen dat die sensitesten vaak vals positief testen. Gisteravond dus maar de laatste xtra sensitieve test van sensitest opgemaakt. Dacht, what the hell kan mij het schelen, dingen testen toch blijkbaar vaak vals positief dus kan ik ze net zo goed opmaken ook in plaats van wegmieteren. Is mijn test drang ook weer gevoed hihi. Maar volgens mij heb ik er teveel overheen geplast, want ik kreeg wel iets raars. Dat vage lijntje van de vorige testen was nu meer zichtbaar maar wel grijs denk ik :? of ander heel licht roze, en een stuk breder. Alleen een stukje naar rechts (niet zichtbaar door venstertje, dus na het open maken van de test) zag ik een hele brede balk roze lopen. Weird :? Die brede balk was vanochtend veranderd in een roze streep (smaller geworden dus) en dus nog wel op de test maar niet op de plek waar het hoort. Geen touw aan vast te knopen dus die sensitesten. Niet meer gebruiken dus... Vandaag komen de matcare ultra binnen 😃 Heb er vier dus kan voorlopig vooruit hihi.
S. wat een goed nieuws zeg!! Al bijna 7 weken dus en het hartje klopte!! Kun je het al een beetje bevatten nu?
sylvia22 schreef:s. wat fijn meid!!
liminous, dank je voor je pb!
ik heb de eerste echo op 28 april om 13.00 uur dan ben ik 7,5 weken!
ze wilde me eerst op 21 april laten komen dan ben ik 6,5 weken, maar dat wilde ik zelf niet :oops: ben dan beng dat het hartje nog niet klopt omdat je toch op een grensgeval zit dan.
sylvia22 schreef:pfff duurt nog wel lang zeg... 28 dagen :shock: hahaha
hoe is het met jou meid?
Jazzy schreef:Ik wil ook graag eerder een echo, hier kan je die in de buurt laten maken voor 35 euro alleen zie erg op tegen een inwendige echo, hoe is jullie ervaring daarmee?
x--jessy--x schreef:Inderdaad, de ovu testen van sensitest werken bij mij ook super. Dus ik dacht, dan kan ik de zw testen ook wel vertrouwen. Niet dus. Had na het berichtje van Kim gegoogled op "vals positief sensitest zwangerschapstest" en daar kwamen toch wel redelijk wat "hits" naar boven. Veel meiden die aangaven vals positief er mee getest te hebben. Nou ja, nog even wachten tot zondag (avond) dan weten we het zeker... (avond omdat ik altijd 's avonds ongi wordt. Wat ik nu hoop niet te worden natuurlijk 😛 )
Tnx voor het duimen essiee!! Als we zo hard voor elkaar duimen, moet het vast goed komen ;)
Jazzy schreef:Ik wil ook graag eerder een echo, hier kan je die in de buurt laten maken voor 35 euro alleen zie erg op tegen een inwendige echo, hoe is jullie ervaring daarmee?
sylvia22 schreef:fijn dat de pillen helpen snippie!
essie, ik heb daar ook geen moeite meer mee.
Ik heb straks de echo ook bij een echoscopiste en niet bij mijn eigen gyn. dat omdat hij pas een plekje had op 17 mei en dat vond ik te lang, maar heb die plek wel vast gezet voor een gesprek.
becky88 schreef:sylvia die 28 dagen zijn zo voorbij meis!
jazzy inwendig stelt echt niks voor meis!
ik ben vanaf vandaag uit de ziektewet!!!!! 😃 😃 😃
sylvia22 schreef:ach ik bedoel i.p.v. essie, jazzy :oops:
x--jessy--x schreef:sylvia22 schreef:ach ik bedoel i.p.v. essie, jazzy :oops:
Eerste tekenen van zwangerschapsdementie 😉
hihi grapje hoor meis :D
sylvia22 schreef:x--jessy--x schreef:sylvia22 schreef:ach ik bedoel i.p.v. essie, jazzy :oops:
Eerste tekenen van zwangerschapsdementie 😉
hihi grapje hoor meis :D
nou even serieus ik wilde vandaag koffie zetten met suiker 😂 mijn collega lag helemaal in een scheur
snippie schreef:nou hier is het eerste post itt briefje een feit!!!
ik was gisteren heel dom en was vergeten het gas uit te doen :oops: levens gevaarlijk!
Jazzy schreef:Jeetje....dat is inderdaad gevaarlijk meid....pas maar goed op...
sylvia22 schreef:gelukkig is er niets ernstigs gebeurd, snippie.
ik ga even op de bank liggen en misschien wel even slapen, tot laterzzz
x--jessy--x schreef:Jeetje snippie 😮 Eng hoor. Huis wel even lekker door gelucht neem ik aan? Gelukkig is er niets ernstigs gebeurt. Werk ze straks!
x--jessy--x schreef:Gelukkig maar dan! was bezorgt om je toen ik het las, vandaar ;)
jorina schreef:whahaha snippie dat gele briefje hangt hier ook al een paar weken op de koelkast want ik vergeet ook altijd het gas uit te draaien of de oven uit te zetten
en zolang je gas blijft branden is er niet zoveel aan de hand hoor pas als de vlam weg is kan het kwaad want dan komt er gas vrij als hij blijft branden verbrand gas waardoor je dus de vlam krijgt
maar des al niet te min blijft het wel een beetje eng zeker als je dieren hebt
snippie schreef:x--jessy--x schreef:Gelukkig maar dan! was bezorgt om je toen ik het las, vandaar ;)
huh hoezo dan?
x--jessy--x schreef:Jep, nog effies en dan weet ik zeker of ik vals positief getest heb van de week... Dat maakt het weer extra spannend :shock: Hoop natuurlijk dat die dingen bij mij toch wel hun werk goed gedaan hebben ;)
Babii schreef:x--jessy--x schreef:Jep, nog effies en dan weet ik zeker of ik vals positief getest heb van de week... Dat maakt het weer extra spannend :shock: Hoop natuurlijk dat die dingen bij mij toch wel hun werk goed gedaan hebben ;)
Whahahahahah jij luisterd niet he :P. Ik zei: je hoeft niet vals getest te hebben, vaak wordt een eitje bevrucht bij de vrouwen en die sensitest meet dat al heel snel.
Alleen gaat het vaak nog vroegtijdig fout en wordt men ongesteld. Als je dus niet test weet je dat niet ;). De meeste vrouwen weten dus ook niet dat ze een bevrucht eitje hadden als ze niet vroegtijdig testen.
Inmiddels ben ik zo wijs dat ik niet meer vroegtijdig test en zeker niet meer met de sensitest, maar gewoon met de matcare of KV :D.
Ik duimmmmmmm
sylvia22 schreef:kim, ik wil ook wel je foto's zien.
Babii schreef:sylvia22 schreef:kim, ik wil ook wel je foto's zien.
Staan @ hyves, maar het is nog giga lelijk nu haha.
sylvia22 schreef:Babii schreef:sylvia22 schreef:kim, ik wil ook wel je foto's zien.
Staan @ hyves, maar het is nog giga lelijk nu haha.
kim, ik vind het een mooie appartement, waar zeker wat moois van te maken valt!
en hij is nog best ruim zeg!
wat oneerlijk he van je zusje! rustig aan meid.
Babii schreef:Ja hoor, dat zusje van me heeft het voor elkaar! Ze is zwanger, ja Kim je word lekker tante en doe jij maar even snel IVF dan ben je zo zwanger, aldus me zusje 😈 .
Maar goed, ze heeft toegegeven dat ze der pil amper tot niet geslikt heeft en het met moedwil was. Tevens heeft ze aangegeven dat ze tot vorige week zich helemaal klem gezopen heeft (ze wist dat ze zwanger was).
En jawel, ze is 7 weken en 2 dagen en het hartje klopt! OOOOOOOO wat een ***** zooi 😈 Niet om dat kindje hoor, maar om de hele situatie en hoe ze daarmee om gaat! BAH BAH BAH, waarom die *** wel en ik niet? Wat doe ik verkeerd?
Heb tenminste een fulltime job, een eigen huisje, heb alles voor mekaar, maar nee hoor zei niet!!!!
Sorry voor me ego bericht 😢 😢 😢 😢
EstherH schreef:Wat een k*t situatie he kim...
maar woont je zusje in de buurt dat je dr veel ziet of spreekt dan?
Nien schreef:haha je maakt jezelf gek! succes morgen!
Nien schreef:hahaha jaa sorry :P, net nieuw hier!beetje aan het lezen, aan het meekijken!
haha .. :D