Essiee schreef:Zou ht denk ik ook niet doorslikken syl!
Kim, weet jij of de zwangerschapstesten die je via MP besteld indroogsteepjes kunnen geven?
heb je een zw tets gedaan meid?
knuf
Kim, weet jij of de zwangerschapstesten die je via MP besteld indroogsteepjes kunnen geven?
jorina schreef:ik heb net op meerder medische sites gelezen dat tarwekiemolie juist goed is voor de ontwikkeling van het kindje
Lunanoa schreef:Hier heeft mijn vriend gister de baby zijn hartje horen kloppen door zijn oor tegen mijn buik te houden, dat kan namelijk, wist ik eerst niet :oops:
Hij hoorde het gewoon luid & duidelijk kloppen. Zó bijzonder..
sylvia22 schreef:mooi buikje meid!!
Essiee schreef:Sh|t waarom krijg ik nou die fotoos niet op de computer.
Even kijken of ik niet een kabeltje kan vinden om te erop te zetten!
Essiee schreef:Mooi snippie, al echt een buikje he 😃
haha als ze dat eens konden uitvinden he :mrgreen:
Kim, haha mn vriend stond net ook heel hard te lachen om mij..
Drukt ie een keer op mn neus, wat ben jij toch ook een gek he .. wacht ht maar rustig af!
Ga ik dus maar doen .. maar aaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ben zo ongeduldig en en en en ... :| :? 😂 :mrgreen:
jorina schreef:heb het er met de vk over gehad en die zei dat het geen kwaad kon maar dat als je ook zwangerschapsvitamine slikt het niet nodig is om dat er ook nog eens bij te slikken
en 5 mg in een pil ,je haalt ook nog een hoop vitamine E uit wat je dagelijks eet want het zit in heel veel dingen
zoals groente ,zuivel , fruit en ga zo maar door
daar gaan ze bij het gebruik van die pillen ook vanuit het is nl nooit de dagelijks aanbevolen hoeveelheid die er in zit maar vaak
50% of soms nog minder want sommige vitamine krijg je nou eenmaal vaker binnen en een vitamine overdosis is ook niet goed
jorina schreef:he als we het dan toch over uitvinden hebben
wat dachten jullie van een luikje in je buikje
kunnen we af en toe eens binnen spieken wanneer we zin hebben
kan kim zelf ff gaan knutselen aan der eierstokken 😉 😉
zijn er geen zwangerschapstesten meer nodig en ook geen ovu testen want je opend gewoon je luikje en kijkt ff of je zwanger bent of dat er een ei groeit
😉 :roll: 😉 :roll: 😉 :roll: 😉 :roll: 😉 :roll: 😉 :roll: 😉 :roll: 😉 :roll: 😉 :roll: 😉 :roll: 😉 :roll:
moest toch nog bellen voor de 20 weken echo heb dat meteen ff gevraagd
Babii schreef:Tsjah, mijn gyn raadt het toch echt af zodra je zwanger bent alleen foliumzuur te slikken :). Dus ik doe dat mooi niet en luister trouw naar een opgeleid persoon :P.
Babii schreef:Tsjah, mijn gyn raadt het toch echt af zodra je zwanger bent alleen foliumzuur te slikken :). Dus ik doe dat mooi niet en luister trouw naar een opgeleid persoon :P.
Essiee schreef:Babii schreef:Tsjah, mijn gyn raadt het toch echt af zodra je zwanger bent alleen foliumzuur te slikken :). Dus ik doe dat mooi niet en luister trouw naar een opgeleid persoon :P.
Hij raadt het af om alleen foliumzuur te slikken?
Of lees ik dat nu verkeerd?
Babii schreef:Ik vrees dat het nieuwe ziekenhuis in me eierstokken moet knutselen haha. Ze gaan de linker maar mooi openmaken! Als ik dat wil, dan is een ziekenhuis dat toch verplicht?
Want me eigen gyn zei: waarom die eierstok openmaken als rechts goed doorgankelijk is? Normaliter neemt rechts het dan over....
Ja, maar hallow, zien jullie niet dat rechts NIKS doet???? Dus maak dan links maar open (weer onder het mes), maar wil dat gewoon puur om alle benodigde kansen gehad te hebben!
Misschien moet ik maar zo een inwendig echo apparaat kopen :P. Weet toch hoe eitjes eruit zien en hoe ze dat meten whahahaha 😂 :lol:
sylvia22 schreef:ik slik vsm puur mama en die kun je voor, tijdens en na de zwangerschap blijven slikken.
Ik denk dat ik maar ga stoppen met tarwekiemolie. ;)
jorina schreef:een vk is ook opgeleid hoor
neem toch niet aan dat ze zoiets zegt als het kwaad kan
ze heeft nadrukkelijk gezegd het kan geen kwaad kan maar het is niet nodig (het doet niet veel want te veel vitamine E gaat het lichaam weer uit door te plassen of te zweten )
en je krijgt vaak ook al genoeg binnen via je voeding
snippie schreef:Babii schreef:Ik vrees dat het nieuwe ziekenhuis in me eierstokken moet knutselen haha. Ze gaan de linker maar mooi openmaken! Als ik dat wil, dan is een ziekenhuis dat toch verplicht?
Want me eigen gyn zei: waarom die eierstok openmaken als rechts goed doorgankelijk is? Normaliter neemt rechts het dan over....
Ja, maar hallow, zien jullie niet dat rechts NIKS doet???? Dus maak dan links maar open (weer onder het mes), maar wil dat gewoon puur om alle benodigde kansen gehad te hebben!
Misschien moet ik maar zo een inwendig echo apparaat kopen :P. Weet toch hoe eitjes eruit zien en hoe ze dat meten whahahaha 😂 :lol:
grapjas dat kan je nooit kopen hoor hihi!
maar idd als jij dat wilt moeten ze het dnek wel doen ,maar weet het niet hoor.
want ik wilde er ook 2 terug geplaats hebben maar mocht er echt maar1
Babii schreef:snippie schreef:Babii schreef:Ik vrees dat het nieuwe ziekenhuis in me eierstokken moet knutselen haha. Ze gaan de linker maar mooi openmaken! Als ik dat wil, dan is een ziekenhuis dat toch verplicht?
grapjas dat kan je nooit kopen hoor hihi!
maar idd als jij dat wilt moeten ze het dnek wel doen ,maar weet het niet hoor.
want ik wilde er ook 2 terug geplaats hebben maar mocht er echt maar1
Ahhhh dat is toch leuk ;). Hebben we gelijk een meeting, iedereen wil een echo bij Kim whahahahaha 😂
Nee, even zonder dollen hoor :D. Ja i know dat jij er 2 tp wilde hebben, maar ja beter 2 eileiders open dan 1 die totaal niet werkt en het niet overneemt......
Essiee schreef:Hopen we zeker!
Eigenlijk dachten we 1 april een pos ovutest te hebben gehad.
Als ik deze er nou langshoud is deze wel donkerder!
We gaan gewoon afwachten, ons best hebben we iig gedaan :mrgreen: :lol:
Essiee schreef:Jazzy, je trouwdag komt dichtbij nu 😃
Hebben jullie alles al klaar? Hangt je trouwjurk al paraat? 😉
Hoe is ht met jou snippie?
Voel je je beter door de medicatie?
Vanavond nóg een keer klussen lukt ons echt niet meer .. haha!
Essiee schreef:Oja en ik wil nog even mijn ovutest met jullie delen! :mrgreen:
Hijs nog donkerder als de controlestreep 😃
Babii schreef:@ Becky, ja natuurlijk duimen we :mrgreen:
@ Sylvia, voila daar zijn de eerste symptomen 😂 Wel naar dat je zo moe bent, probeer op tijd naar bed te gaan en wel echt naar je lichaam te luisteren. Zwanger zijn doet wat met een vrouw hihi.
@ Essiee, nou we gaan nog even niet schilderen, dat komt wel :). De vloer moet er inderdaad ingelegd worden, maar dat kan pas zodra we de sleutel hebben :).
In ons andere huis moet nog wel veel gebeuren, wat een zooi is het haha. De ene doos na de ander staat er, maar me poesje wordt een beetje zenuwachtig, dus de rest pakken we het weekend voor verhuizing in.
Jazzy schreef:Succes becky....
Ik heb 10 mei lekker een weekje vakantie na het trouwen, begin nu echt te merken dat ik moeilijker me bed uit kan en aan het eind van de middag flink in begin te kakken....dus kan ik wel gebruiken lekker een weekje vrij 😃 :D
Essiee schreef:jee dat is vervelend snippie.
Ik slaap de afgelopen paar dagen ook echt heel slecht.. niet fijn!
Ovutest is nog steeds positief, streepjes zijn even donker !