Babii schreef:Volgens mij was haar test lang niet zo positief als nu. Naar mijn weten was die teststreep nog iets lichter als de controlestreep :).
oh ok 😉
Babii schreef:Volgens mij was haar test lang niet zo positief als nu. Naar mijn weten was die teststreep nog iets lichter als de controlestreep :).
jorina schreef:jaaaaaaaaa essie testen testen testen testen
hier ook een beroerde nacht gehad hoor
lig de hele nacht vreselijk te zweten en word daar steeds wakker van
heb deze week al 2 x het bed verschoont en straks ga ik het nog een keer doen
snippie schreef:nee idd.
maar ga sowiezo sinds ik zwanger ben 3 keer per nacht er uit op te plassen,
essie wat lief:D
Babii schreef:Weet ik Essiee, mar die van 1 april was nog net niet positief. Vraag maar aan Snippie :P. Ik had dat ook op CD14 zo een test :|. En ook giga veel van dat ranzige slijm waar we het over hadden.
En anders schat, doe dan even een zw test weet je zeker of het je ei was of HCG :P.
Daarna werden me testen weer lichter en nu weer donkerder. En ik word gestoord van me tepels :(.
Babii schreef:snippie schreef:nee idd.
maar ga sowiezo sinds ik zwanger ben 3 keer per nacht er uit op te plassen,
essie wat lief:D
Wowwwwwiee dat is veel :|. Als het eruit moet, moet het eruit :P.
@ Essiee, wat een lieverd zeg! Die van mij doet dat niet hoor. Die mag soms wel ietsie meer romantischer zijn. En als ie dat weer is, weet ik me geen houding te geven :oops:
Essiee schreef:ik bedoelde die van vandaag ;)
Babii schreef:Essiee schreef:ik bedoelde die van vandaag ;)
Jupperdepup die is zeker positief :P. Maar ik reageerde op het berichtje van Syl over 1 april, die zei dat je misschien dan nu zwanger was omdat die misschien positief was. Vandaar dat ik zei dat die het net niet was hihi.
Maar die van gisteren knalt :|. Prachtige test!
@ Snippie, ik heb het niet over mijn test, maar over de test in die afbeelding van Essiee :P. En nee hoor kijk maar goed. Rechts knalt eraf van die test die ze nu heeft en dat noemen we echt knal posi haha. Die ander van 1 april is ietsie lichter dus net niet positief :).
Maar Essiee, anders test je toch als je twijfeld :P. En is het niet zo dan is het je ei en dan :P. Dan wil Kim over 14 dagen een 2e streep ;).
Essiee schreef:snippie, wat bedoel je? heb je ht over kim dr ovutest? Omdat je zei, hij lijkt verdacht veel op die van vandaag? ofzoiets 😉
Ik had trouwens een paar dagen terug toch bruinige afscheiding, dan wil ik dat ook weer verklaren! haha ik ben toch ook een gek he 😂 :mrgreen:
Mooi nr! http://www.youtube.com/watch?v=BnUxeZvNwnM
Essiee schreef:Heb je lekker een dutje gedaan snippie? :mrgreen:
Poeh ik wil vanalles doen, weet niet waar ik moet beginnen :lol:
snippie schreef:ikke heb al sinds gisteren avond weekend:P
en volgende week vanaf dinsdag avond
x--jessy--x schreef:snippie schreef:ikke heb al sinds gisteren avond weekend:P
en volgende week vanaf dinsdag avond
😮
...
:cry:
x--jessy--x schreef:Hahaha ieeeeeeeeee!!! Je mag me wel toevoegen hoor.... 🤓
het is "een" vriendin hé? Zucht, de jeugd van tegenwoordig 😉 Bij mij was het tenminste nog met een vriendje waar ik al een half jaar "verkering" (klinkt dat stom hé, nu je ouder bent) mee had.
x--jessy--x schreef:Heerlijk lijkt me dat zeg... Vooral met dit weer *zucht*
Ik werk 5 dagen in de week, en dan zo'n 40 tot 45 uur. Dus vanaf ongeveer 9.00 uur tot 17.30 uur en dan vaak 's avonds en in het weekend ook nog wat tussen het eten en tv kijken door. Blèh!
x--jessy--x schreef:Aan de ene kant heb je gelijk Kim... Maar mijn moeder zei altijd: kinderen hou je toch niet tegen als ze het echt willen. Dan heb ik liever dat ze het veilig onder mijn eigen dak doen, dan stiekem en onveilig in de bosjes.
Daar moet ik haar toch wel een beetje gelijk in geven, ook al zal ik mijn kinderen naast dit toch ook vertellen dat mama beter naar oma had kunnen luisteren en dat ze achteraf gezien liever nog even gewacht had...
Babii schreef:Ik moet nog tot 17.00 😢
Trouwens net te horen gekregen dat we 23 april al de sleutel krijgen :D. Hebben we het weekend om de vloer te leggen etc. en dan die dinsdag 27 april alles verhuizen :D.
Babii schreef:Nou Snippie, dat is niet naief hoor meis. Soms voel je als iemand de ware is. Met mijn ex heb ik maandenlang veilig gevreeen. Uiteindelijk wilde we het zonder condoom doen, maar heb het toch niet gedaan. Diep in mijn hart vertrouwde ik het niet. En terecht, want meneer ging vreemd bij de neten!
Met Stephan was het gelijk zonder condoom :oops: Voelde gewoon dat dit echte liefde was. En dat had als resultaat dat ik zwanger raakte door me pil en een mk kreeg.
x--jessy--x schreef:@ Hedwig: ga ik je zo accepteren 😛
@ Tessa: ik wil je wel toevoegen hoor meis 😉 stuur maar een pb'tje met je hyves adres!! Enne... AUWWW!!!
@ Snippie: ik ben corporate jurist bij een groot nederlands onderzoeksinstituut dat onderzoek doet voor de overheid en voor bedrijven over de hele wereld. Erg leuk, maar overwerken is helaas part of the job (krijg je dus ook niets extra's voor betaald). Jammer dat je door een reden niet fulltime kan werken meis!! Met vriendlief was het trouwens ook al vanaf het begin zonder cd :oops: ook al wist ik dat het een flierefluitende surfdude was met bindingsangst en ik nummer 200 en nog wat was (letterlijk 😮 jongen had er vroeger soms een paar tegelijk, heel fout 😈 ) maar toen ik hem voor het eerst zag, dacht ik "if that's him, he's mine..." 😉 we hebben elkaar namelijk via internet ontmoet en die keer was de eerste ontmoeting. Onbewust voel je dat dan toch denk ik inderdaad.
@ Kim: inderdaad en helemaal mee eens, veilig is ook aan de pil 😉 had nog maar net één date met mijn eerste vriendje achter de rug toen me moeder zei je gaat aan de pil, of je nu actief bent of niet. Heel fijn trouwens dat je de 23ste al de sleutel krijgt!! Als je hulp nodig hebt, laat maar weten ;)
Lunanoa schreef:Mhoehahaha Sylvia, pas maar op, straks ben je een paar dagen ziek :lol:
Tessa23 schreef:Ahh leuk Esther dat jullie de naam hebben!!
Ja Es , doet best pijn haha , maar ja ik denk steeds ik stel me aan , maar toch is open geweest, bot weg, hechting en pin er in..
Ach t is zo 29 april.. 😃
Jullie nog plannen voor t weekend meiden ?
Tessa23 schreef:Morgen avond even naar een vriendin , die komt me ophalen.. wel fijn.. thuis zitten is zooo saai..
Lekker dat je toch even vakantie hebt toch Syl ? Ik zie er weer naar uit te gaan werken als mn voeten klaar zijn.
sylvia22 schreef:Lunanoa, mooie buik meid!!!
esther, werkse meid! ik mag ook 2 late diensten..
denk jij wel goed aan jezelf?