Das nog hárdstikke jong om mama te worden 😉
Ik zal eens beginnen met verven... Adios ladies
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Steef schreef:25 te oud??
Ow dan mag ik ook wel opschieten haha.
Balen meid dat ie weer negatief was!!
Wat ik me afvraag he hoe duur zijn die ovutesten??
Lopen jullie daar niet een beetje op leeg??
MissMini schreef:Of anders bij de dienstdoende apotheek. Hebben ze ze altijd wel denk ik!
Pff zit jou nu lekker gek te maken. Maar ben zelf ook nieuwsgierig!! Haha het idee om weer te testen trekt me ook wel, die spanning... :shock: :shock: Nouuuu toch nog maar even wachten voordat we er weer voor gaan hahaha!
Lunanoa schreef:Ben je zwanger? Zit je tegen je menstruatie aan? Heb je ong. je eisprong?
Er zijn zoveel redenen...
Bij een zwangerschap kan er een adertje heel makkelijk knappen, je menstruatie kun je soms wat eerder opwekken dmv sex & als je iets na je eisprong zit kan het een innesteling zijn.
Bij geen van allen, misschien iets te hard lopen ketsen? :lol:
Lunanoa schreef:Kan me voorstellen dat het niet meteen weer fijn is...
Is ook niet niets, een kind uitpoepen haha.
Agh die zin komt heus wel terug. Je zit nu gewoon in de beginnende moeder fase lijkt me, dan wil je gewoon lekker knuffelen en voor je kindje zorgen ofniet?
Zo'n beeld heb ik nu namelijk haha.
Al kan ik niet wachten op de dag dat we weer eens als vanouds los kunnen gaan :lol:
Lunanoa schreef:Wow donderdag, jij durft!!
Kan je zolang wachten? :P
Lunanoa schreef:hahaha geweldig.
Je hebt wel in de gaten dat je mij dan ook tot donderdag in de zenuwen laat ? :P
Lunanoa schreef:hahaha geweldig.
Je hebt wel in de gaten dat je mij dan ook tot donderdag in de zenuwen laat ? :P
Lunanoa schreef:Zo lig ik er ook bij vanaf 3 uur vanmiddag Snippie 😂 Heerlijk!
Stofzuigen jullie de kattenbak? :?
Lunanoa schreef:Ik word gek joh, die kleine roert onder mijn ribben & in mijn blaas. Intussen bonkt hij steeds met zijn kontje ( als ik het goed voel ) in mijn buik om.
Die billetjes voelen heel grappig hoor. Ik voel het hele kindje al liggen.... zo appart.
Maar hij mag de ribben & blaas overslaan :lol:
Lunanoa schreef:Nog even wachten Snip, dan voel jij dat ook 😃 :mrgreen:
Lunanoa schreef:Tot het moment dat je half plat moet liggen tijdens het zitten, want die ribben doen zééééeeeerrrrr
Babii schreef:Ach ik heb weer ruzie met me kerel! Hij bekijkt het voorlopig maar even met ze zielige gedrag! Wordt moedeloos van hem. Ik heb echt een pesthekel aan verhuizen, want dan krijg je dit gezeik :evil:
Babii schreef:Ach ik heb weer ruzie met me kerel! Hij bekijkt het voorlopig maar even met ze zielige gedrag! Wordt moedeloos van hem. Ik heb echt een pesthekel aan verhuizen, want dan krijg je dit gezeik :evil:
Lunanoa schreef:hahaha ja weet ik joh Snippie, ik zat te ouwehoeren maar vergat het lachpoppetje :lol:
Lunanoa schreef:Ik word gek joh, die kleine roert onder mijn ribben & in mijn blaas. Intussen bonkt hij steeds met zijn kontje ( als ik het goed voel ) in mijn buik om.
Die billetjes voelen heel grappig hoor. Ik voel het hele kindje al liggen.... zo appart.
Maar hij mag de ribben & blaas overslaan :lol:
snippie schreef:Lunanoa schreef:hahaha ja weet ik joh Snippie, ik zat te ouwehoeren maar vergat het lachpoppetje :lol:
hihi snippie gaat nu echt naar bed komt anders niet goed hihi!
kus
Lunanoa schreef:zéker spannend Guppie. We hebben er énorm veel zin in.
Vooral mn mannetje, hij kan niet wachten, hij vindt die hele zwangerschap véél te lang duren 😂
Het is ons eerste kindje ja 😊
Jullie eerste ronde voor jullie eerste kindje?
Hoe oud ben je als ik vragen mag? 😃
x
Essiee schreef:Zo ist!
Vreemd van die ovutesten .. niet te hopen dat er 10eieren rondhuppelen in mn buik 😂
Nee flauwekul ;)
Essiee schreef:hahaha wieweeeet :?
Dan heb ik iig genoeg eieren voor een heel weeshuis :shock: :mrgreen: