MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
lunanoa, dat is idd raar.. was ze er zelf ook helemaal niet?
Essiee schreef:hahaha wieweeeet :?
Dan heb ik iig genoeg eieren voor een heel weeshuis :shock: :mrgreen:
Lunanoa schreef:Ja ze was wel heel leuk. Ging niet tegen me in over borstvoeding & was ook niet superstreng over een evt. ruggenprik.
Meestal kappen ze dat meteen af, als ik het zo hoor 😂 Maar zij was heel begrijpend & begreep ook heel goed waarom ik flesvoeding wil gaan geven. Vond dat erg fijn.
Maar daarintegen wist ze een aantal vragen niet te beantwoorden, kon ze het kindje eerst niet goed voelen & kon ze het hartje niet vinden 😂 😂 😂
Nou voel ik die kleine constant rollebollen dus ik maakte me niet druk hoor 😛
Het was haar eindstage. De VK was wel in de buurt voor als ze vragen had, maar ze moet het grotendeels zelf doen.
Maar was haar eerste weekje, dus was natuurlijk ook wel spannend voor haar.
Jazzy schreef:Jeetje babii, balen dat je je zo shit voelt
lekker al die poets verhalen haha krijg spontaan zin om te poetsen door jullie 😃 :D
Jazzy schreef:Huh dat is inderdaad vaag zeg.....heb jij iets spiritueels??
Tessa23 schreef:Bah wat vervelend Kim dat je lichaam zo in de war is..
Ik maak ook iedere dag schoon hoor , als ik dat niet doe word ik chago haha , vriend is er zowat nooit die die kan en hoeft ook niks te doen behalve zijn eigen zooi achter zn kont aan opruimen , ben geen slaaf zeg ik dan altijd haha.
Nou de DOKTER 😈 is ook wat , gevraagd of ze me verband enz willen verwisselen en dat spul rond mn hechting los willen halen , moet met wat water , doen ze liever niet zeiden ze want kon ik beter zelf , ik vraag het toch niet voor niks , vind dat eng!!! nou met veeel moeite kon ik morgen 11.10 komen..
Jazzy schreef:Dat is bijzonder babii, mijn zusje en mijn oom zijn ook heldervoelend en ik heb er erg veel respect voor hoe hun ermee omgaan, lijkt me inderdaad iets waar je niet altijd op zit te wachten.
Jazzy schreef:heb jij dat ook dan jessy??
Nou mijn vraag aan jullie, wat denken jullie dat het geslacht is van onze beeb??
Tot nu toe is het erg 50/50 ik denk een manneke, mn ventje denk een meiske, mn schoonvader denk een meiske en mn
moeder denk een jongen haha ;)
Jazzy schreef:heb jij dat ook dan jessy??
Jazzy schreef:Nou mijn vraag aan jullie, wat denken jullie dat het geslacht is van onze beeb??
Tot nu toe is het erg 50/50 ik denk een manneke, mn ventje denk een meiske, mn schoonvader denk een meiske en mn
moeder denk een jongen haha ;)
Babii schreef:Whahahaha ik heb ook geen ei ;). Weet dat zeker :). De ene keer kan ik er draden van trekken zoals vanochtend.
En nu is het vloeibaar :|.
sylvia22 schreef:Babii schreef:Whahahaha ik heb ook geen ei ;). Weet dat zeker :). De ene keer kan ik er draden van trekken zoals vanochtend.
misschien is je lichaam zich aan het herstellen
Babii schreef:Whahahaha ik heb ook geen ei ;). Weet dat zeker :). De ene keer kan ik er draden van trekken zoals vanochtend.
sylvia22 schreef:ik wil graag van allebei 1 ;)
x--jessy--x schreef:sylvia22 schreef:ik wil graag van allebei 1 ;)
Haha doe mij ook gelijk dan maar 😉 Of was het geen oproep tot bestelling? :? :lol:
Mrij schreef:Kim, hmm geen ei dus, ben echt heel benieuwd wat het dan wel is!
Lunanoa, ik zou ook heel graag 4 kids willen! Maar net wat je zegt, het moet natuurlijk allemaal wel lukken qua geld enzo.. maar als dat bij ons straks geen probleem is, dan hoop ik echt dat we er 4 mogen krijgen, heerlijk zo´n groot gezin!
sylvia22 schreef:appart kim dat hij negatief is :roll:
Babii schreef:Syl, hoe dik was jouw slijmvlies meis rond je ei???
Babii schreef:Dat zou een goede zijn Lun! Want als die gaat groeien dan betekend het dat me lichaam hersteld. We zien morgen wel of ie dikker is als 1 of 3 mm haha
sylvia22 schreef:Babii schreef:Syl, hoe dik was jouw slijmvlies meis rond je ei???
10 mm, maar ook dat was pas voor de tweede keer.. de eerste keer met clomid had ik zo;n mooie slijmvlies en afgelopen keer en de keren er tussendoor had ik hem rond de 6 a7 mm.
beide keren dat hij rond de 10 mm was werd ik zwanger :?
Babii schreef:Kim is druk ja, maar dat heb jij niet meegekregen :).
Tessa23 schreef:Pff Luna de poes ging er net vandoor , en ik kan niet er achter aan vangen.. maar mevrouw stond na 5 min al weer aan de deur haha