BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Whahah Tessa, ik zie jou al gaan op die krukken achter je kat aan 😂 Sorry, krijg er rare beelden bij. Het is totaal niet grappig, sorry!!!! :oops:
Tessa23 schreef:Ik ben zoooo lomp he , liet vandaag al de fles bak boter op mn voet (hechting) vallen AUWW haha..
Ik heb echt een hekel aan de maandag en dinsdag , waarom geeeen idee..
Hedwig88 schreef:Ja we kletsen de laatste tijd wel weer lekker veel!
Wat pas dacht ik echt van : poeh wat weinig berichten!
En nu is het weer niet bij te houden haha :P
becky88 schreef:poehh wat is hier veel gekletst :shock:
ga niet alle paginas bijlezen :oops:
kan iemand me bijpraten??
becky88 schreef:poehh wat is hier veel gekletst :shock:
Mrij schreef:becky88 schreef:poehh wat is hier veel gekletst :shock:
Beckyyyyyyyyyyy 😃
becky88 schreef:mrij de kattenliefhebster 😂
Mrij schreef:
Owwwwwwwwwwwwwwwh nee niet weer over katten he meiden 😉 😂 [/color]
sylvia22 schreef:kim, ben nu al 2 dagen weer iets zekerder, gelukkig!!
heb soms nog steeds momenten hoor dat ik even onzeker word, helemaal als ik dan verhalen lees dat mensen 2x een miskraam hebben gehad dan denk ik zul je zien, dan heb ik dat ook straks.. 😞
maar daar moet ik maar niet te lang over nadenken, ik hou me gewoon vast aan wat jij hebt gezegt 😃
ik heb besloten om niet eerder voor een echo te gaan, want dan zit ik echt in de twijfel zone en dat wil ik echt niet..
ik voel me iig wel anders dan de vorige keer toen ik zwanger ben, al is het alleen die vermoeidheid en ik heb vollere borsten dat had ik de vorige keer ook niet.. verder voel ik me eigenlijk wel goed
Mrij schreef:Nee, nu hoeft het niet meer! Ik zal je op msn wel eens even aanpakken!
Zo nu hebben we wel weer genoeg geluld hier volgens mij 😉 Serieus, waar is iedereen? :roll:
becky88 schreef:whahha kim kom je mee terroriseren :P
becky88 schreef:kim is dat slijm zo fascinerend dan?? 😂
whaha nee sorry grapje
heb je morgen een fm dan???
Babii schreef:Mrij schreef:Nee, nu hoeft het niet meer! Ik zal je op msn wel eens even aanpakken!
Zo nu hebben we wel weer genoeg geluld hier volgens mij 😉 Serieus, waar is iedereen? :roll:
Ik was vol verwondering me vele afscheiding aan het bekijken. Zoals eerder gezegd. WTF kan ik draadjes trekken ermee???? Ben zo ontiegelijk nat en nee ben niet opgewonden.
Maar deze onzekerheid is niks en vindt het ook erg vies :oops: Kijk als ik morgen nu goed nieuws hoor (wat ik zeker weet van niet) dan hoor je mij niet meer zeuren ;).
Babii schreef:becky88 schreef:whahha kim kom je mee terroriseren :P
becky88 schreef:wow :shock:
groter kon die lach niet he :P
Mrij schreef:Babii schreef:Mrij schreef:Nee, nu hoeft het niet meer! Ik zal je op msn wel eens even aanpakken!
Ik was vol verwondering me vele afscheiding aan het bekijken. Zoals eerder gezegd. WTF kan ik draadjes trekken ermee???? Ben zo ontiegelijk nat en nee ben niet opgewonden.
Maar deze onzekerheid is niks en vindt het ook erg vies :oops: Kijk als ik morgen nu goed nieuws hoor (wat ik zeker weet van niet) dan hoor je mij niet meer zeuren ;).
Oké jij had een goede reden om niet hier te zijn, dat zien we dan maar weer door de vingers 😉
Nee, zonder gekheid, snap dat het wel onzeker is! En nogmaals, ik ben heel benieuwd wat het is, want ik heb er ook last van!
becky88 schreef:ga je lekker kim?? :lol:
Mrij schreef:Babii schreef:becky88 schreef:whahha kim kom je mee terroriseren :P
OMG :shock: :shock:
Babii schreef:Even een ego bericht:
All,
Sorry voor me ego bericht. Maar ik verlies alleen maar natte melkachtige afscheiding. En niet z'n klein beetje ook.... Het stinkt niet, is gewoon ruikloos. Had het vorige week ook, maar nu echt veel :?
Wat is dit nu weer??
Lunanoa schreef:Flink bij moeten lezen :?
Het enige wat ik heb kunnen onthouden is de hitsige-homo kat van Jessy & dat Kim de hele dag in haar slijm zit om te roeren :lol:
Guppie20 schreef:Babii schreef:Even een ego bericht:
All,
Sorry voor me ego bericht. Maar ik verlies alleen maar natte melkachtige afscheiding. En niet z'n klein beetje ook.... Het stinkt niet, is gewoon ruikloos. Had het vorige week ook, maar nu echt veel :?
Wat is dit nu weer??
Heej babii :mrgreen:
Ja ik heb daar ook last van :shock: wit dik slijm propjes lijkt het op en ik denk zelf dat het met eisprong temaken heeft want ik heb over 2 dagen de mijne 😂
Groetjes Gup
Lunanoa schreef:Flink bij moeten lezen :?
Het enige wat ik heb kunnen onthouden is de hitsige-homo kat van Jessy & dat Kim de hele dag in haar slijm zit om te roeren :lol:
Lunanoa schreef:Ja sorry, ik krijg altijd beelden :oops: 😂
Ik ben op pufcursus geweest trouwens & het leuke was, er was nog iemand van mijn leeftijd. Wonderbaarlijk.
sylvia22 schreef:kim ik heb een vraag dus pb je even!
Lunanoa schreef:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 30 weken vandaag 😃 Wonderbaarlijk!
Zwangerschapszwemmen doe ik niet meer, vond het zo saai worden :oops:
Vind eerlijk gezegd alleen de cursus wel genoeg, heb echt geen zin meer in meer dingen. Wordt echt lui van die zwangerschap 😂
Ben benieuwd naar het nieuws van Kim & Becky. Mijn duimen draaien in ieder geval ;)
sylvia22 schreef:lunanoa, 30 weken al weer jij vliegt! 😉
ik wil straks samen met mijn vriend op pufcursus, volgens mij het dat: samen bevallen.. ik vind het ook belangrijk dat hij daarin voorbereid word..