hier dus niet haha
ik zeg ja maar ik had eigenlijk gisteren al gemoeten!
oehhhh zegt ze, dus ze ging verder kijken zegt ze ja maar ik heb evengoed morgen pas plaats 😈
becky88Oud lidBerichten: 2.166Lid sinds: 1 januari 2005
sylvia22 schreef:essie, gewoon kotsen 😂
maar ik stop er nu over praten, want dan werkt niet fijn hahahaha..
ik ga even boven opruimen. tot straks
Babii schreef:Zou je denken Snippie? Ik denk dat ze me eerst aan de pil zetten, me ontrekkingsbloeding afwachten. Dan de medicatie gaan bestellen e.d.
Heb natuurlijk 7 mei pas de intake.
Babii schreef:Denk dat dit een hele klap voor Stephan gaat worden, als het voor mij al een klap is. Ik ben zo verdrietig dat ik zijn droom om zeep help met dit verdomde lijf :(.
Jazzy schreef:Echt K*T kim.....op je 25ste al....dat is erg vroeg hoor...wat is daar de reden voor dan of wil je hier liever niet over praten, ik bedoel ik lees zoveel klote berichten van jou dat ik gewoon interesse heb hoor....
Jazzy schreef:Ja dat zal hier uiteraard al wel ergens staan maar om nou al die pagina's door te gaan zoeken, vandaar mijn vraag? aan Babii ;)
Essiee schreef:Ik heb donderdag een sollicitatie bij een advocatenkantoor
vind ht nu al eng :lol:
sylvia22 schreef:essie, wat bedoel je met samen delen?
sylvia22 schreef:dan moet je denk ik een nieuwe email aan maken en je hyves kun je je profiel veranderen
Essiee schreef:Geloof dat dr een virus ofzo op mn comp zit ..
krijg jullie ineens een rare mail van mij :| ?
Mrij schreef:Jessy, je weg laten jagen door ons? :shock: Das nie goed! :roll:
x--jessy--x schreef:Mrij schreef:Jessy, je weg laten jagen door ons? :shock: Das nie goed! :roll:
Hahaha nou jullie gingen zo te keer met pagina's spammen, dat ik dacht ja daaaaggggggg!!! Ga wel lekker antm kijken 😉 😛
Dus toen heb ik lekker laptoppie afgesloten :D
Mrij schreef:Jessy, je weg laten jagen door ons? :shock: Das nie goed! :roll:
sylvia22 schreef:jessy ik zie nu pas je onderschrift.. jullie hebben er ook al een beste tijd opzitten om zwanger te worden
Babii schreef:Mrij schreef:Jessy, je weg laten jagen door ons? :shock: Das nie goed! :roll:
Ach, ze is gewoon een mietje joh 😂 😂 😂 😂
Ja, het is zwaar klote! Ons laatste kans op een zwangerschap. Ben benieuwd of het slijmvlies dan wel wil groeien :|. Anders hebben we echt een huge problem :roll:
Tessa23 schreef:Iemand een pannenkoek ? 😂 Haha geen zin om te koken hoor , dit is ook lekkerrrr
Tessa23 schreef:Gezellig Sonja 😂 kom wel fietsen want met gips schoentje ben ik niet zo snel haha
Mrij schreef:Sharon, wat fijn dat je er weer even bent!
Spannende tijden voor jullie! Heel veel succes met spuiten meid, ik hoop voor je dat het niet lang nodig zal zijn!
Becky, "Mrij en ik"? niet altijd een ander erbij betrekken he 😉
Sonja, hoe is het met jou? Kun je het nog een beetje volhouden?
Babii schreef:Mrij schreef:Jessy, je weg laten jagen door ons? :shock: Das nie goed! :roll:
Ach, ze is gewoon een mietje joh 😂 😂 😂 :lol:
Babii schreef:En dan zit ik met een kerel die denkt mentale krachten te hebben whahahahahah 😂 Zit ie munten op ze voorhoofd te doen en die blijven plakken, zegt ie: ik ben het lepelvrouwtje net als in Uri Geller :?
OMG :| soms kan ie net een klein kind zijn!!!
x--jessy--x schreef:Babii schreef:En dan zit ik met een kerel die denkt mentale krachten te hebben whahahahahah 😂 Zit ie munten op ze voorhoofd te doen en die blijven plakken, zegt ie: ik ben het lepelvrouwtje net als in Uri Geller :?
Whahahaha zie Steph al helemaal voor me zitten "ik ben het lepelvrouwtje" hahaha :lol:
Babii schreef:x--jessy--x schreef:Babii schreef:En dan zit ik met een kerel die denkt mentale krachten te hebben whahahahahah 😂 Zit ie munten op ze voorhoofd te doen en die blijven plakken, zegt ie: ik ben het lepelvrouwtje net als in Uri Geller :?
Whahahaha zie Steph al helemaal voor me zitten "ik ben het lepelvrouwtje" hahaha :lol:
Ja en ik maar denken waarom wordt ik niet zwanger :?: :?
snippie schreef:Sharon met mij gaat het opzich goed hoor ben alleen erg moe en heb erg veel last van em benen vandaag:)
maar heb nu lekker weekend!
spannend meid!!je weet het he ik ben ervarings deskundige op gebied van ICSI ,dus als je vragen hebt over IVF dan kan je me bellen,mailen smsen.
KNUF
KNUF