sylvia22 schreef:Storm1987 schreef:Snippie, het is alleen maar goed bedoeld hoor.
Bovendien, ik snap dat het moeilijk is, maar om nu maar zo verbitterd te reageren vind ik lastig. Niemand kiest ervoor om in de mmm te komen, en iedereen had jullie ook gewoon een gezonde zwangerschap gegund. Als je het écht zo moeilijk vind dat het bij iedereen wel lukt (wat ik me voor kan stellen) zou het dan niet beter zijn als je afstand neemt van een topic als dit?
Want ik merk nu dat de positieve berichten overspoeld worden door de negatieve. En dat moet toch niet de bedoeling zijn? Natuuuuuuuuuuurlijk is het super moeilijk dat het bij jullie nog niet gelukt is, maar dat betekend niet dat het niet heel mooi nieuws is dat het bij iemand anders wel gelukt is.
mooi gezegd.. het is idd heel mooi voor iedereen en dat moet niet telkens overspoeld worden door negatieve berichten.. is voor de gelukkigen onder ons ook niet leuk
Het is misschien mooi verwoord, maar iedereen heeft recht op zijn mening op een normale manier. Een forum is ervoor om al je gevoelsn te uiten en te overleggen met anderen.
En als wij ons rot voelen mogen wij dat gewoon zeggen hier lijkt me :). Ook door alle positieve berichten heen al is dat niet leuk voor een ander, wij hebben hier ook onze gevoelens en ik vind echt dat men die mag uiten.
Kijk ik klets al vanaf dag 1 met dit topic mee en vrijwel alle nieuwen en de andere garde zijn mij voor gegaan. Nu moet ik zeggen dat mijn lichaam zo achterlijk is als een achtereind van een dom varken :P.
En het is niet dat ik het meiden niet gun. Het is een topic waar ik al vanaf dag 1 zit en de meiden zitten met wie ik lief en leed deel. Als ik me dus kut voel dan schrijf ik dat hier. Als ik me rot voel omdat iemand me weer voor is gegaan (een kennis van me) dan schrijf ik dat hier. Als ik zwanger ben schrijf ik dat hier en als ik het denk te zijn schrijf ik dat hier!
Het spijt me voor meiden met het positeive nieuws, maar wij hebben ook genoeg negatief nieuws met andere meiden gedeeld (bij meiden die ook wat langer moesten wachten zoals Struffle). Het is een forum en men mag een mening hebben en deze plaatsen.
Heb ook vaak genoeg gelezen dat iemand zich rot voelde en dat er ineens positeive nieuws kwam, dan mag dat zeker ook niet, omdat iemand verdrietig is? Ik blijf zeggen, het is een forum en dan mag je gewoon je gevoelens uiten.
Het is totaal niet dat ik niet blij ben voor anderen, want ik ben echt onwijs blij voor andere meiden (weet zelf hoe mooi het is zwanger te zijn). Het is bij mij meer onmacht en intens verdriet en dat uit ik hier op het forum.