struffleOud lidBerichten: 2.543Lid sinds: 1 januari 2005
ik kan alleen maar zeggen....
nee kim en storm, geen verlate eisprong 😉
Storm1987 schreef:Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah STRUFFLEEEEE !!!!
Gefeliciteerd meissie !! Eindelijk :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hoe reageerde je mannetje?? En jijzelf.... totally in shock??
:mrgreen: Dan moet ik die tarwekiemolie capsules maar door de plee spoelen he 😉 weg meeting 😛
Essiee schreef:Struffle had FF jou eisprong goed??
Essiee schreef:haha storm wat een rare redenering...
Storm1987 schreef:Struffle heb het even voor je uitgerekend en dan zou je uitgerekend zijn op 20 augustus 2010 :mrgreen:
Storm1987 schreef: Haha jahoor :mrgreen: dan is mijn gup al 5 maanden 😮 😮 😮
mooie banner 😃
Babii schreef:Hey meiden,
Zoals gezegd neem ik van dit forum even afstand. Berichtje van net kwam bot over, maar het is niet niks wat er nu allemaal op ons afkomt.
De laatste dagen ben ik een en al een huil bom en Steph moet me steeds troosten. Ik moet echt even rust hebben. Heb zelf geen idee hoelang dit gaat duren, maar ik zit er echt helemaal doorheen.
Vindt het hele zwanger worden niet meer leuk! Ik hou jullie wel op de hoogte via Storm of via Jamilah, want Snippie heeft ook haar rust genomen!
struffle schreef:
ik kan alleen maar zeggen....
nee kim en storm, geen verlate eisprong ;)
Storm1987 schreef:Essiee schreef:haha storm wat een rare redenering...
Wat vind je raar geredeneerd dan?
Just.me.2009 schreef:hmm. meiden
moeder worden is voor iedereen weggelegt
ik ben ook al 2 jaar bezig
ziekenhuis in en uit.
maak geen ruzie,
voor iedereen komt een tijd.
het lijkt niet gegunt.
je weet wat ze zeggen wat je een ander niet gunt krijg je zelf ook niet;)
en als je even rust wil neem die dan ook.
ik heb dat ook gedaaan het doet je goed hoor.
zwangere: gefeliciteerd allemaal
en meiden kopop ,nieuwe ronde en nieuwe kansen.
knuf sam
:roll:
jorina schreef:oehhhhhhhhhhh een meisje
het kan allemaal 50/50 kans
maar vaak is het wel zo ik heb ook vaak gedroomd over een jongentje en dat kwam ook uit dus wie weet ;)
Vio-Eef schreef:Whaha ik geloof dat ik echt de enige vrouw op de wereld ben die niet van chocolade houdt... :P
Babii schreef:Hey meiden,
Zoals gezegd neem ik van dit forum even afstand. Berichtje van net kwam bot over, maar het is niet niks wat er nu allemaal op ons afkomt.
De laatste dagen ben ik een en al een huil bom en Steph moet me steeds troosten. Ik moet echt even rust hebben. Heb zelf geen idee hoelang dit gaat duren, maar ik zit er echt helemaal doorheen.
Vindt het hele zwanger worden niet meer leuk! Ik hou jullie wel op de hoogte via Storm of via Jamilah, want Snippie heeft ook haar rust genomen!
sylvia22 schreef:ik en mijn schimmels zijn er weer en ga nu even teruglezen ;)
Babii schreef:Dat kan kwaad Sylvia! Als je eitje(s) te groot worden, op knappen staan, niet kunnen knappen, worden het cystes, die gaan aan je eierstok zitten en vervolgens kan je eierstok knappen!!!
Daarom moet je ook altjd op cpontroles blijven tot alles weg is!!!
Jamilah79 schreef:sylvia22 schreef:ik en mijn schimmels zijn er weer en ga nu even teruglezen ;)
:mrgreen: 😂 :mrgreen: Gezellig dat je die meegenomen hebt hier naartoe. Wel bij jezelf houden he, ik hoef ze voorlopig eventjes niet :mrgreen: 😉 ...