he bah vervelend jorina!
keertje naar de fysio kan geen kwaad denk ik. Enig idee waar het door komt?
Lekker slapen dan, handjes boven de dekens he 😂
struffleOud lidBerichten: 2.543Lid sinds: 1 januari 2005
maymar schreef:oehhhhhhhhhh struffle je maakt et wel spannend hoor!!!! ik zit nu op dag 32 en heb geen flauwwwwwwww idee wanneer ik mn ei heb gehad, nu vermoed ik dat ik em niet afgelopen weekend ma et weekend ervoor heb gehad... ik had vorige week beetje erg zin in sexy (jah das ons koosnaampje voor sex :mrgreen: ) :oops: en dat heb ik de vorige 2 rondes ook gehad alleen wist niet precies meer wanneer en vermoed nu dus na de eisprong... dus wacht dit weekend nog af... wanneer ga jij nou testen dan?? nog steeds zaterdag pas??
ik ga mogguh die tarwekiem meuk denk ik maar halen want mn energie is hier verrrrr te zoeken LOL dus een mooi bijkomend effect is dat et innestelingsbevorderend schijnt te zijn (jep mooie galgje-woord 😉 )
struffle schreef:Mama2b schreef:alsjeblieft hoor haha hoop dat het lekker is 😉 het is 4 cheeses and red onion light haha
4 cheese?? van welk merk is dat nou weer, die ken ik niet??
en red onion ook niet! hmmm klinkt lekker vies :mrgreen:
struffle schreef:mama2b heb/had jij toevallig ook zere boobs? wat voor soort gevoel was dat? en waar ongeveer?
ik heb echt een beetje kloppend (zoals bij een wondje) gevoel en als ik er in duw voelt het als blauwe plekken. Mn tepels zelf niet, maar wel erboven zegmaar.
Het is altijd 's avonds, vreemd he?
Tessa23 schreef:Hoe is het syl?
EstherH schreef:ojaa k heb nu vakantie dus k kan wel gaan tempen, maar iemand moet me ff vertellen hoe of wat?
EstherH schreef:en wanneer begin in? ws had ik al moeten beginnen he hahaha!
En wanneer moet ik klussen? als de temp daalt?
EstherH schreef:pfffffff ronde 13 alweer :roll:
EstherH schreef:jaa inderdaad, maar ik werk zo onregelmatig! maar heb nu bijna 3 weken vakantie dus is wel een goede.... dus nu beginnen of als ongi over is?
EstherH schreef:dan ga ik daar morgenvroeg maar s mee beginnen :mrgreen:
EstherH schreef:jaaaaaa die heb k ook!!!!!!
hahahaha nog een vraagje he, hoe kan je aan die methode zien wanneer je moet klussen dna?
Peraja schreef:EstherH schreef:jaaaaaa die heb k ook!!!!!!
hahahaha nog een vraagje he, hoe kan je aan die methode zien wanneer je moet klussen dna?
Die van mij is bijna op dus maar gauw even nieuwe halen, moet niet zonder komen te zitten :mrgreen:
Aan tempen kan je eigenlijk alleen achteraf zien wanner je je ei hebt gehad. Dus kan alleen aanraden regelmatig sex hebben ;)
EstherH schreef:Peraja schreef:EstherH schreef:jaaaaaa die heb k ook!!!!!!
Die van mij is bijna op dus maar gauw even nieuwe halen, moet niet zonder komen te zitten :mrgreen:
Aan tempen kan je eigenlijk alleen achteraf zien wanner je je ei hebt gehad. Dus kan alleen aanraden regelmatig sex hebben ;)
wat vervelend nou :P
EstherH schreef:k ben nou eerst een paar dagen naar duitsland ( naar mn moeder ) maar die eisprong komt toch pas daarna, goed uitgemikt dus :D
sylvia22 schreef:esther, je hebt vakantie en wel 3 weken :shock: HEERLIJK ben jaloers geniet ervan meid.
ik heb ook een vraag over tempen.. mag het ook met een oor termometer? :oops:
EstherH schreef:heee syl!!
ik heb je net gekrabbeld op hyves haha
EstherH schreef:hahahaha je hebt toch wel nee gezegt he :?
jorina schreef:hier ook de dag begonnen met een bloedbad dus nu struffletje nog
alleen hoop ik natuurlijk van niet :D
Storm1987 schreef:Syl, een schimmelinfectie kan wel degelijk invloed hebben op het zwanger worden. Je slijmvlies is van slag en door de medicatie die je hiervoor krijgt (zalf en tabletten) wordt dit nogmaals aangetast. Dit is trouwens maar 1 cyclus hoor. Ik word heel gemakkelijk zwanger, maar in mei had ik een infectie en later hoorde ik van de huisarts dat hierdoor het slijmvlies aangetast wordt en daardoor het zwanger worden wordt bemoeilijkt. Je zuurgraad is dan van slag waardoor je zaadjes minder overlevingskans hebben.
Struffle: 😮 meen je dit? En nog geen temp daling? Zou het dan toch :mrgreen: duim voor je!
Snippie: Dikke knuffel voor jou meid. Hoop dat er gauw mooiere en betere tijden voor je aankomen,
Jamilah79 schreef:Sylvia: Ik zou als ik jou was even gelijk de ha bellen voor een afspraak. Met een candida infectie moet je niet te lang door lopen meid. Ik heb het heel erg vaak gehad (chronisch) en ik ben ooit bij de huisartsenpost terecht gekomen omdat ik er geen erg in had dat ik al zo last had. Toen zijn ze gaan kijken en het was al bijna mijn bmmond ingetrokken. Heb toen ook ware kuur gehad om er weer vanaf te komen.
Wil je niet bang maken hoor, maar moet je wel laten behandelen op korte termijn. T lijkt me nl ook niet erg prettig met de jeuk en branderigheid.
sylvia22 schreef:Storm1987 schreef:Syl, een schimmelinfectie kan wel degelijk invloed hebben op het zwanger worden. Je slijmvlies is van slag en door de medicatie die je hiervoor krijgt (zalf en tabletten) wordt dit nogmaals aangetast. Dit is trouwens maar 1 cyclus hoor. Ik word heel gemakkelijk zwanger, maar in mei had ik een infectie en later hoorde ik van de huisarts dat hierdoor het slijmvlies aangetast wordt en daardoor het zwanger worden wordt bemoeilijkt. Je zuurgraad is dan van slag waardoor je zaadjes minder overlevingskans hebben.
Struffle: 😮 meen je dit? En nog geen temp daling? Zou het dan toch :mrgreen: duim voor je!
Snippie: Dikke knuffel voor jou meid. Hoop dat er gauw mooiere en betere tijden voor je aankomen,
oh ok, nou dan zal ik januari over moeten slaan waarschijnlijk :cry:
Lin23 schreef:Ik blijf wel meelezen, maar er wordt zoveel geschreven de laatste tijd dat ik het moeilijk kan bijhouden om op dingen te reageren.
Essiee: zag dat je het heel spannend had gemaakt en uiteindelijk niet had getest, haha! 😊 Ga je nu wel binnenkort testen? Want bij lf 14 dagen, wat toch gemiddeld is, is vandaag je nod volgens FF toch? Spannend!
Struffle: voor jou ook nog steeds spannend lees ik. Twee rondes terug had ik hetzelfde gevoel in mijn borsten als jij beschrijft (beurs, blauwe plekken gevoel) en ik had ook heel gevoelige tepels (voelde mijn trui zelfs zitten :? ). Ik had dat al 1,5 week voor mijn ongi, maar werd dus wel gewoon ongi... Wil je echt niet ontmoedigen hoor, maar ik vind het best lastig om aan symptomen een conclusie te verbinden, omdat de meeste dingen zowel bij ongi als zwangerschap kunnen horen. Maarrrr.... Dat je ongi uitblijft en je temp hoog lijkt me wel een heel goed teken. 😃 Ben erg benieuwd, hopelijk een super weekend voor jou!
Esther: balen dat je ongi bent geworden 😞
Mama2b: succes met de vk bellen, leuk!
Tessa: jij al nieuws??
sylvia22 schreef:jamilah, fijn dat hij goed gegroeid is, alleen goed zijn hoofdje in de gaten houden!
snippie, die hoesjes heb ik hier thuis ook, maar toch houd ik er niet van
even wat anders.. ik heb waarschijnlijk een infectie, een schimmelinfectie.. ik heb dat dus al 4 maanden, maar het kwartje viel gisteren pas en het is candida! http://www.soaaids.nl/soa_vervolg/candida
de 22ste heb ik een gesprek met mijn gyn. en dan gaan we er naar kijken. voor zo ver ik nu kan lezen staat het zwanger worden niet in de weg hiermee!
ik heb net de ovutesten met markplaats ontvangen, maar er zit geen gebruiksaanwijzig bij.. hoe moet ik het doen?
4 uur niet plassen? of mag het ook met ochtendurine? en hoelang moet ik het in ene bakje urine houden
struffle schreef:hoi
EstherH schreef:Meisjes ik ben voor een paar dagen naar mn moeder in duitsland dus even niet online!
Essie hou je me op de hoogte van alle spannende dingen hier? 😉
Dikke kus meisjes en tot volgende week!
EstherH schreef:STRUFFLE SCHIET S OP IK WACHT OP JE :P
Babii schreef:EstherH schreef:STRUFFLE SCHIET S OP IK WACHT OP JE :P
Ze is der plas eruit aan het persen om een knal positieve test af te geven!!!