Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
wij zijn lief :mrgreen:
flower18 schreef:me vriend en ik zijn het bijna eens,,
ik wil super graag zwanger worden..
en wat er gezegt word is echt zo, overal zie je zwangere vrouwen, en overal hoor je van alles over zwangerschap.
Elke keer als ik dat zie of hoor, denk ik weer was ik maar zwanger.
Mijn vriend wil eerst alles goed op een rijte hebben.
We wonen samen maar in een 1 kamer woning. Dus niet zo veel ruimte,
maar het kan wel.
Mijn vriend wil graag een woning kopen. Maar dat is moeilijk met 1 loon. Ik moet nog een half jaar naar school.
Daarna kan ik wel werken, ma jullie hebbe vast wel gemerkt dat jeniet zo snel word aangenomen als je zwanger bent.
dus tjah daar zit hij nou weer over in....
Ik heb zoiets van we hebben een huis, we hebben geen luxe leventje, maar we redden het wel.
En na de zwangerschap kan ik alsnog een baan zoeken...
Ik doe apothekersassistent, daar zijn toch bijna alleen partime baantjes in te vinden...
Dus tjah het ligt eigenlijk aan mijn vriend,, hij wil gwn verstandig doen.
Hij begint ook al over het betalen van de school van het kind,, maar dat is pas over een aantal jaar, dan heb ik echt wel werk...
en als je wacht dan komt dat ook wel... Dat is iets wat er gewoon bij hoort.....
dus nog ff geduld:P
flower18 schreef:me vriend en ik zijn het bijna eens,,
ik wil super graag zwanger worden..
en wat er gezegt word is echt zo, overal zie je zwangere vrouwen, en overal hoor je van alles over zwangerschap.
Elke keer als ik dat zie of hoor, denk ik weer was ik maar zwanger.
Mijn vriend wil eerst alles goed op een rijte hebben.
We wonen samen maar in een 1 kamer woning. Dus niet zo veel ruimte,
maar het kan wel.
Mijn vriend wil graag een woning kopen. Maar dat is moeilijk met 1 loon. Ik moet nog een half jaar naar school.
Daarna kan ik wel werken, ma jullie hebbe vast wel gemerkt dat jeniet zo snel word aangenomen als je zwanger bent.
dus tjah daar zit hij nou weer over in....
Ik heb zoiets van we hebben een huis, we hebben geen luxe leventje, maar we redden het wel.
En na de zwangerschap kan ik alsnog een baan zoeken...
Ik doe apothekersassistent, daar zijn toch bijna alleen partime baantjes in te vinden...
Dus tjah het ligt eigenlijk aan mijn vriend,, hij wil gwn verstandig doen.
Hij begint ook al over het betalen van de school van het kind,, maar dat is pas over een aantal jaar, dan heb ik echt wel werk...
en als je wacht dan komt dat ook wel... Dat is iets wat er gewoon bij hoort.....
dus nog ff geduld:P
struffle schreef:heeeej mama2b!!!
voel je je al lekker zwanger??
wat lijkt me dat supergaaf zeg om positief te testen, ik ga het dak eraf gillen denk ik!!
hier gaat het goed, heb weer zeurende tieten nu de avond aanbreekt en nog geen ongi te bekennen. Als je daarover nadenkt dan word ik ineens heel zenuwappig (a la essie) maar ik haal mezelf niks in mn hoofd, het kan beiden kant op.
zit er wel een beetje over te denken morgenavond een test te halen...
Mama2b wat kun je lekker snel terecht bij de vk! Wat doen ze daar precies? Ben echt nog een leek hoor...
Mama2b schreef:pfft heb mijn broek maar ff los gedaan want het zit niet lekker meer.. terwijl mijn broek te groot is :?
Mama2b schreef:pfft heb mijn broek maar ff los gedaan want het zit niet lekker meer.. terwijl mijn broek te groot is :?
struffle schreef:
zooo had net een rode peper gesneden en ervolgens onder mn neus gewreven door kriebel. Mn neus steun serieus in de fik!!! Geen aanrader...
Lunanoa schreef:Is moeilijk te zeggen.
Vantzelfde ben je wel de eerste ronde zwanger. School snel afmaken & dan een ander huisje. Maar zonder werk kunnen jullie het blijkbaar niet financiëren. Ik wil niet hard zijn, of oordelen zonder je goed te kennen hoor.
Maar denk er seieus overna.
Een hypotheek krijg je tegenwoordig nog AMPER. Laat staan met een halfjaar contract.
Ik zou me eerst gewoon lekker inschrijven voor een leuke huurwoning.
Het hoeft ook niet een paleis te zijn, dat hebben wij ook niet! Qua financién hoef je ook niet rijk te zijn, als je maar rond komt!
Ik snap dat de wens zó enorm groot is. Maar denk ook aan het kindje, niet alleen aan je eigen wens.
Het komt vast goed! Er komt meer bij kijken dan je denkt, geloof me. En op dat moment heb je ook een vader nodig die er de volle 200% achter staat.
Je doet het echt samen, zwangeren & opvoeden.
Hoop dat jullie snel alles op een rijtje hebben & los kunnen voor een prachtig wondertje 😃
Liefs
flower18 schreef:hier duurd dat niet zo lang:P
dit huis hadden we na ongeveer 10 maand..
nog geen Jaar..!!!
Maar zwangere vrouwen hebben ook voorrrang hier,,
Mijn vriend vind huren eigenlijk ook beetje weggegooid geld,,
majah nog ff over na denke,,
EstherH schreef:lunaaaaa k snap mijn lichaam echt niet t blijft al sinds zondag bij steeds klein beetje bruin slijm (sorry) per dag... vanmiddag iets meer ineens dus ik dacht daar komt de ongi, maar daarna niks meer :?
laat t nu maar gewoon komen ben k eraf 😃
jaa wij hebben dan spaarhypotheek leggen elke maand 100euro extra in om te sparen!
Lunanoa schreef:Ohw jeetje, wat appart dat ze dat daar wel doen. Doen ze hier absoluut niet.
Als je sites van tienermoeders bekijkt wordt er ook altijd duidelijk aangegeven dat je geen voorrang op een woning hebt als je in verwachting bent. Zal daar dan wel een uitzondering zijn.
Tsja, als je het daar mee gaat vergelijken.... :? Vind dat zelf wel wat raar :oops:
Wil niet bot doen overkomen, maar dat is mijn mening.
flower18 schreef:ok dan weet k t ook niet meer:S
De vriendin en een kammeraad van mij broer heeft door haar zwangerschap wel voorrang gekregen.
Misschien is dat dan niet officieel gegaan ofzo..
majah, we gaan er nog wel weer ff achteraan...
maymar schreef:mijn duimen draaien hard voor je struffle 😃 hier ook nog steeds niks, alleen weet ik dus niet wanneer ik mn ei heb gehad LOL
Mama2b schreef:alsjeblieft hoor haha hoop dat het lekker is 😉 het is 4 cheeses and red onion light haha
Mama2b schreef:chips is op en mama2b is misselijk :|
miss lipstick schreef:whaha struffle goed bezig!
Hoe kom je eigenlijk aan je naam? Moet nu denken aan truffels... echte, lekkere, romige chocolade truffels :shock: Mijn kin zit al onder de pukkels van de chocoladeletters!
Babii schreef:miss lipstick schreef:whaha struffle goed bezig!
Hoe kom je eigenlijk aan je naam? Moet nu denken aan truffels... echte, lekkere, romige chocolade truffels :shock: Mijn kin zit al onder de pukkels van de chocoladeletters!
Struffle heet eigenlijk =====> VOSJE :lol:
jorina schreef:he struffletje nog geen ongi
ik dacht dat je het wel al was want je banner is weer opnieuw begonnen maar nu lees ik dus van niet
dat geeft weer een beetje hoop :D