Storm1987 schreef:STRUFFLE: ben net ff weggeweest en onderweg in de auto schoot me ineens wat in me hoofd. Heb nog niet bijgelezen maar wou dit toch even kwijt. Want ik kreeg een grandioze ingeving al zeg ik het zelf 😛
Jij bent toch al langer van de pil dan dat je écht bezig bent? Ik zou gewoon bij je huisarts melden dat je direct na het stoppen van de pil voor het écht gingen. (een leugentje om eigen bestwil) Want dan zit je nu toch ook al op een jaar ofzo toch? Weet het niet meer precies zeker maar volgens mij waren wij de enige 2 aan het aller begin van dit topic, die al langere tijd van de pil af waren. Ik was vanaf september 2008 van de pil af.
En de dokter weet toch niet of jj toen wel/niet een condoom gebruikt hebt maar kan wel in zijn computer terug vinden dat jij al lange tijd geen pil meer gehaald hebt.
Ik vind het een goed idee van mezelf :mrgreen:
wat lief dat je daaraan denkt storm!!
dat is idd een idee!! Ik denk dat ik dat sowieso maar ga doen, ben zeker al meer dan een jaar niet meer aan de pil want ik woon hier sinds december vorig jaar, en ik was al een paar maanden gestopt toen we in ons dijkhuissie woonde, dus dat is sowieso een jaar ja. Tnx storm!!
Maar wie weet is het niet meer nodig 😉
(ja ik weet het, maarja, je blijft toch hopen he?)