MilaOud lidBerichten: 8.663Lid sinds: 27 juni 2008
snippie en lunanoa, bedankt voor jullie lieve berichtje op mijn site
sylvia22 schreef:ja dat is irritant he kim!
hier is het bruinverlies al weer meer, dus ik verwacht morgen als ik wakker word en vloedgolf.. 😞
maar dat betekend dat de dagen tussen mijn eisprong en menstruatie 9 dagen is! daar baal ik flink van.
maar ach des te sneller we weer door kunnen naar maand 21, ronde 8!
morgen gelijk beginnen met de pillen voor de schimmel, dat is een keur van 3 dagen.. weet alleen niet of ik dat ook mag gebruiken als ik ongesteld ben
Tessa23 schreef:oh ja en ik werd vanmorgen eindelijk ongesteld!!! nu weet ik tenmiste waar ik aan toe ben!!
sorry voor mn vage verhaal hier boven , is echt kort maar ja kan niet veel meer zeggen..
Schorpioentje87 schreef:Even een een snel berichtje van mij, heb niets bijgelezen.. Zag aan de reacties op mij www op hyves dat de meeste al hebben gelezen wat er is gebeurd.. Voor een duidelijk verhaal wijs ik jullie door naar mijn blog op mijn babiesite: http://onzegrotedroom.beebiesite.nl/
Anders moet ik het hele verhaal ook hier nog eens typen: kost me nu teveel tijd :?
Ik heb dus in ieder geval al een echo gehad en die zal ik zo even om mijn site zetten.. Alles was goed en ben loop precies op schema, ben precies 7 weken zwanger!! :mrgreen:
sonja2009 schreef:Ik ben gewoon weer een weekje logeren in het ziekenhuis en wat lees ik struffle en essie zwanger super!!!!!!!!!
GEFELICITEERD
Jamilah79 schreef:Schorpioentje: Hoop dat je mannetje snel mee mag naar huis, bah wat naar zeg!
Veel sterkte meid, en je hebt ene mooie babysite hoor 😉 ..
Schorpioentje87 schreef:Hahah die vraag kreeg mijn vriend vorige week toen hij zijn vorige baas tegenkwam bij de frietkraam 😉 Hij zo van en jullie nog niet aan de kindjes?? Hij zo: Nee daar wachten we nog maar even mee :? Whahaha
En owja, ik heb overigens helemaal geen kwaaltjes hoor!! Dus maak je daar niet druk om! Merk alleen dat ik meer slaap nodig heb en dat is alles :lol:
Babii schreef:Ik ben vandaag geweest @ de verjaardag van me neefje... Hij is 5 jaar geworden! Zit ik daar tussen alle familie van mijn hubbie in en tussen 6 spelende kindjes (geweldig die kindjes)...
Kreeg de ene opmerking na de ander, omdat alle kindjes vaak naar me toe trekken en met me willen spelen, lekker willen knuffelen etc. dus heb op 1 middag heel vaak de vraag gekregen: wanneer beginnen jullie aan kids, hebben jullie nog geen kids? Is het nog geen tijd ervoor. Jeetje zeg, op een gegeven moment zegt Steph we gaan lieverd, werd gek van die vragen!
Schorpioentje87 schreef:Mama2be: Nee meid dat heb ik ook niet!! Niet druk maken komt allemaal goed!! Je hoeft geen kwaaltjes te hebben..
Essiee schreef:Ga zo even bijlezen ..
Net een Clearblue testje gehaald, mn vriend vind namelijk dat mn buik al 'flink' is, ik vond het begin van de week ook wel toen ik in de douche stond. Toen wist ik dus nog niet dat ik zwanger was.
Dit buikje van nu is echt niet mooi, lijkt net zoon vetbuikje .. hahaha! Voor mij is dat ook echt raar omdat ik echt super smal ben en dus echt geen buikje gewend ben :lol:
snippie schreef:ohh denk wel dat wij het verschil kunnen zien hoor meissie!!
was je ongi vorige keer wel normaal;)
Essiee schreef:snippie schreef:ohh denk wel dat wij het verschil kunnen zien hoor meissie!!
was je ongi vorige keer wel normaal;)
haha gatver ik wil geen vetjes 😂
Nee flauwekul hoor 😉
Ehm, ja volgens mij wel .. dat was die keer dat ik bijna nokkie ging in de auto! :|
snippie schreef:
mijn buik is helaas niet zo plat meer!!!
ik heb ook al zo'n streep lopen!!onder me navel!
baar daar van want straks met zw zijn word hij wss alleen maar erger!
maar ach alle svoor een baby hihi:D!
Essiee schreef:Denk morgenvroeg snippie.
Dr staat op de verpakking dat je hm het beste met de 1e urine van de dag kan doen, dus doen we dan maar he 😉
Ik zal dr morgen eens een foto van maken, en een foto van hoe hij eerst was!
Zal helaas misschien toch een 'vetbuikje' zijn ... van de zwangerschap is wel heeeel snel :lol:
sylvia22 schreef:Ik ga nu echt minder op het forum, heb net goeie bonje gehad met mijn vriend..de kruidenpotjes vlogen door de lucht (door mij :oops:) ben echt pist! en hij nu ook, dus ik stop hier even.. als ik op het forum kom, doe ik dat als mijn vriend niet thuis is!
sylvia22 schreef:Ik ga nu echt minder op het forum, heb net goeie bonje gehad met mijn vriend..de kruidenpotjes vlogen door de lucht (door mij :oops:) ben echt pist! en hij nu ook, dus ik stop hier even.. als ik op het forum kom, doe ik dat als mijn vriend niet thuis is!
Mama2b schreef:Schorpioentje87 schreef:Mama2be: Nee meid dat heb ik ook niet!! Niet druk maken komt allemaal goed!! Je hoeft geen kwaaltjes te hebben..
nee dat is ook wel zo niet iedereen heeft kwaaltjes maar het maakt het denk ik wat makkelijker te geloven als je wel kwaaltjes hebt.. of is dat nou weer zo'n domme opmerking van mij :oops:
Essiee schreef:
Mag je trouwens onder de zonnebank als je zwanger bent?
Essiee schreef:Ik ben geloof ik 19augustus uitgerekend en 31 aug komen we terug van vakantie ... vind ik iets minder eigenlijk, maargoed! :roll:
Schorpioentje87 schreef:Weet niet of jullie met het vliegtuig gaan, maar dan mag je niet meer vliegen hoor meid!!Essiee schreef:Ik ben geloof ik 19augustus uitgerekend en 31 aug komen we terug van vakantie ... vind ik iets minder eigenlijk, maargoed! :roll:
Schorpioentje87 schreef:Weet niet of jullie met het vliegtuig gaan, maar dan mag je niet meer vliegen hoor meid!!Essiee schreef:Ik ben geloof ik 19augustus uitgerekend en 31 aug komen we terug van vakantie ... vind ik iets minder eigenlijk, maargoed! :roll:
Essiee schreef:Schorpioentje87 schreef:
Nee we gaan met de auto ... maar ook dan vind ik het niet echt prettig!
Essiee schreef:Dankjewel kim! Dan ga ik dat voorlopig maar even niet doen ... oeioeioei daar ben ik niet zo blij mee 😂
Schorpioentje, hihi grappig... Ja dan komen we terug van 2 weken frankrijk!
Schorpioentje87 schreef:Essiee schreef:Schorpioentje87 schreef:
Nee we gaan met de auto ... maar ook dan vind ik het niet echt prettig!
Ik zou dan zelf niet meer op vakantie gaan.. Maar vooral ook omdat ik sterke vermoedens heb dat ik zon 3 weken te vroeg ga bevallen.. Maar ik zou het anders ook evengoed niet doen.. Stel je moet naar het ziekenhuis voor misschien een eerdere bevalling, dat zou ik echt niet in het buitenland willen! :?
Storm1987 schreef:Essie, vanaf het moment dat je zwanger bent, groeit je baarmoeder. De vrucht groeit razendsnel.... dus je baarmoeder ook en hierdoor moeten je darmen al gauw ruimte maken voor de baby. Je opgezette buikje komt dus wel degelijk van de zwangerschap hoor :mrgreen:
Schorpioentje, leuke babysite. Ben even aant rondkijken.
Hier gaat het niet zo goed 😞 Ik heb griep.... ben zo bang voor de mexicaanse... zo nuchter als ik eerst was, zo bang ben ik nu. Weet nu ff niet wat te doen :(
Storm1987 schreef:Essie, vanaf het moment dat je zwanger bent, groeit je baarmoeder. De vrucht groeit razendsnel.... dus je baarmoeder ook en hierdoor moeten je darmen al gauw ruimte maken voor de baby. Je opgezette buikje komt dus wel degelijk van de zwangerschap hoor :mrgreen:
Schorpioentje, leuke babysite. Ben even aant rondkijken.
Hier gaat het niet zo goed 😞 Ik heb griep.... ben zo bang voor de mexicaanse... zo nuchter als ik eerst was, zo bang ben ik nu. Weet nu ff niet wat te doen :(
Thyra schreef:Goedenavond!
Net ff snel bijgelezen, dus als ik iets herhaal, verbeter me dan ff 😉
Ik las net iets over vakantie rond de uitgerekende datum: vanaf zwweek 36/37 weigeren vliegtuigmaatschappijen je, ze willen niet dat je aan bord bevalt.
Over zonnebank tijdens zwangerchap weet ik niks, maar je mag absoluut geen zelfbruiner gebruiken, dit dringt door je placenta en je krijgt dan een oranje kindje.
Thyra schreef:
laat de vakantie verder even rusten, stress is ook weer niet goed en maar 10% van alle zwangeren bevalt daadwerkelijk op de uitgerekende datum.