uhm zit wat in wat storm zegt!!!
en natuurlijk gaan we er gewoon van uit dat alles goed is:D!
en idd even mss even informeren.misschien steld je dat gerust.
knuf
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Thyra schreef:Essie, sorry, ik begreep dat je ging vliegen, had t ook snel gelezen en niet goed dus.
laat de vakantie verder even rusten, stress is ook weer niet goed en maar 10% van alle zwangeren bevalt daadwerkelijk op de uitgerekende datum. Verder mag je thuis bevallen tussen week 37 en 41, dit is dus inprinciepe je marge. maar zoals ik al zei laat het even rusten, jullie verzinnen er vast wel iets op.
Thyra schreef:4% zou ook best kunnen, maar het is iniedergeval heel weinig, ik heb het zelf ook maar 1 keer meegemaakt dat een vrouw echt beviel op de uitgerekende datum.
Thyra schreef:4% zou ook best kunnen, maar het is iniedergeval heel weinig, ik heb het zelf ook maar 1 keer meegemaakt dat een vrouw echt beviel op de uitgerekende datum.
Babii schreef:Thyra schreef:Essie, sorry, ik begreep dat je ging vliegen, had t ook snel gelezen en niet goed dus.
laat de vakantie verder even rusten, stress is ook weer niet goed en maar 10% van alle zwangeren bevalt daadwerkelijk op de uitgerekende datum. Verder mag je thuis bevallen tussen week 37 en 41, dit is dus inprinciepe je marge. maar zoals ik al zei laat het even rusten, jullie verzinnen er vast wel iets op.
Dat is wel zo, maar stel ze bevalt 2 weken voor haar vakantie ;).... Dan zit ze met een pasgeboren baby die mee moet op vakantie in de auto! Dat is echt SHIT!!! Volgens mij mag de kleine dan nog niet eens zoveel reizen....
En als ze tijdens der vakantie bevalt is dat ook nog eens shit..
Storm1987 schreef:Nou Snippie ik zeg het niet graag maar voor jou hoop ik toch écht dat je die vakantie moet annuleren om de reden dat je zwanger bent :mrgreen:
Amerika kan wel wachten dan hahaha :mrgreen:
Storm1987 schreef:Ik lijk verdorrie Pals wel met al die vraatekens hahaha
Storm1987 schreef:Thyra: Meen je dat? Dat komt goed uit want ik heb een vragenvuur voor je? :oops:
Mag ik? :oops:
- Leert de kraamverzorgster mij hoe ik mijn baby in bad moet doen en aankleden?
- Wat doet de kraamverzorgster nog meer behalve voor mij en de baby zorgen? (ik wil niet dat ze de was doen, ik woon in een appartement, heb niet veel ruimte voor de was, was daarom zelf alleen in het weekend. dus geef de was aan mijn ouders mee in mijn kraamperiode)
- Stuurt de kraamverzorgster mensen weg als ik wil voeden en stuurt ze visite weg als ze te lang blijven (dat zou ik namelijk graag willen)
- Wanneer komen ze langs van kraamzorg? Ik ben nu ruim 26 weken....
alvast bedankt. groetjes van een onwetend type :oops:
Thyra schreef:Vind het leuk om over mn werk te praten, zeker als ik vragen ermee kan beantwoorden, schaam je niet je kan alles aan me vragen. Je bent een lieverd!
Essiee schreef:Thyra schreef:Goedenavond!
Net ff snel bijgelezen, dus als ik iets herhaal, verbeter me dan ff 😉
Ik las net iets over vakantie rond de uitgerekende datum: vanaf zwweek 36/37 weigeren vliegtuigmaatschappijen je, ze willen niet dat je aan bord bevalt.
Over zonnebank tijdens zwangerchap weet ik niks, maar je mag absoluut geen zelfbruiner gebruiken, dit dringt door je placenta en je krijgt dan een oranje kindje.
We gaan niet vliegen!
SHIT man! Ik baal hier echt goeeeeeed van! weet zo 123 ff geeen oplossing, de familie zal hier iig eeeecht niet blij mee zijn.
Kan het nu ook niet met mn ouders overleggen, omdat mn vriend niet wil dat ik het zeg!
Storm, doe rustig aan meis! Optijd aan de bel trekken!
Zelfbruiner, wow dat wist ik niet !!
Babii schreef:Ik zou daar wel mee oppassen Esssie, maar onze lieve Storm weet daar veel van :mrgreen:. Begreep wel dat je naar de sauna mag, maar de zonnebank zijn toch bepaalde stralen... Hmmmmm zal wel ffies googlen voor je :D.
Meissie, je moet die test doen wanneer het jouw uitkomt, bedoelde alleen maar even aan te geven dat het gewoon met avondurine kan, je bent namelijk overtijd en hebt al positieve testen. Nou deze test is erg gevoelig 😉 Kan al 4 dagen voor NOD :D
snippie schreef:dan ben je dus tussen de 4 en 5 weken:D
Lunanoa schreef:Sauna mag alleen als je dat al regelmatig doet VOOR je zwangerschap.
Je lichaam moet er dus aan gewend zijn!
Ik mag het dus niet, omdat mijn lichaam er niet aan gewend is.
Enorm warme temperaturen kan volgens mij weeën opwekken!Babii schreef:Ik zou daar wel mee oppassen Esssie, maar onze lieve Storm weet daar veel van :mrgreen:. Begreep wel dat je naar de sauna mag, maar de zonnebank zijn toch bepaalde stralen... Hmmmmm zal wel ffies googlen voor je :D.
Meissie, je moet die test doen wanneer het jouw uitkomt, bedoelde alleen maar even aan te geven dat het gewoon met avondurine kan, je bent namelijk overtijd en hebt al positieve testen. Nou deze test is erg gevoelig 😉 Kan al 4 dagen voor NOD :D
Essiee schreef:Ga zo even bijlezen ...
Heb diaree! :roll:
Mn vriend denkt overigens dat we nog MAKKELIJK op vakantie kunnen, hij wil dr ook niks van horen.. we moeten en zullen op vakantie :| :?
struffle schreef:stormpie meissie ik wist niet dat je ziek was!! Veel beterschap, doe rustig aan!!
Ik denk dat het hier ook niet heel lang meer gaat duren voor de misselijkheid zich zal aandienen trouwens... (beter van wel)
Babii schreef:Woow Esssie, hoe kan je zo licht wegen? Ben jij erg klein? Woow wat een gewicht (sorry :oops: )
Maar met een zwangerschap kom je wel aan hoor ;)....
Essiee schreef:struffle schreef:stormpie meissie ik wist niet dat je ziek was!! Veel beterschap, doe rustig aan!!
Ik denk dat het hier ook niet heel lang meer gaat duren voor de misselijkheid zich zal aandienen trouwens... (beter van wel)
Waarom denk je dat?
Ik hoop eeeeecht niet dat ik ziek word. Heb er echt serieus jaaaaren over gedaan om op een beetje een gezond gewicht te komen. Ik weeg nu nog maar 45/46. Wil echt niet afvallen, dat trek ik niet!
struffle schreef:Essiee schreef:struffle schreef:stormpie meissie ik wist niet dat je ziek was!! Veel beterschap, doe rustig aan!!
Waarom denk je dat?
Ik hoop eeeeecht niet dat ik ziek word. Heb er echt serieus jaaaaren over gedaan om op een beetje een gezond gewicht te komen. Ik weeg nu nog maar 45/46. Wil echt niet afvallen, dat trek ik niet!
wajoooooooooooooow zo weinig :shock: Ben je maar 1.40m ofzo??
Ik denk dat hier de misselijkheid binnenkort zal doorzetten omdat ik totáál geen eetlust heb en me met vlagen beetje weeig voel, blegh!! Ik ben ook erg moe aan het worden... mijn hemel, die veranderingen gaan in een razend tempo!!
Kim hoezo heb ik nu al zwangerschapsdementie?? Ik snap het geloof ik niet..? Weet dat jij ook gelijk bent gestart, maar zoals ik eronder had gezet, dit was even een persoonlijke noot voor becky en mrij...
Ik vergeet jou niet hoor moppie ;)
Babii schreef:Heel goed Mrij, ze gaan maar eens uitzoeken waarom je zo een lange cyclus hebt en ze gaan maar eens helpen!!! Het is heel moeilijk de stap naar de HA, maar het komt echt goed meissie.
becky88 schreef::evil: 😈 begint het te vriezen vanaf vannacht gaat bij ons de verwarmingsketel kapot!!! 😈 :evil:
Jamilah79 schreef:Snippie: hey lieverd, fijn dat je dagje uit wel leuk was. T was wel erg koud vandaag he. Ben er maar eventjes uit geweest. Van het ene huis in de flat naar het andere hahahaha...brrrr, was blij toen ik weer binnen was 😉 ...
snippie schreef:Jamilah79 schreef:Snippie: hey lieverd, fijn dat je dagje uit wel leuk was. T was wel erg koud vandaag he. Ben er maar eventjes uit geweest. Van het ene huis in de flat naar het andere hahahaha...brrrr, was blij toen ik weer binnen was 😉 ...
jah heel koud!!!
heb ook nog nieuwe schoene van me ventje gekregen:D
syl meid doe rustig aan!!en alvast fijne vakantie en gefeliciteerd!!
knuf