Sylvia, sorry, helemaal overheen gelezen dat je bijna jarig bent! Dus van mij ook alvast van harte!
24 is ook wel oud hoor 😉 😂
MrijOud lidBerichten: 4.371Lid sinds: 28 mei 2009
Storm1987 schreef:struffle: ben je er ondertussen weer? Hoe reageerde je familie op het goede nieuws??
snippie schreef:syl niet gek toch:D!
ik vind 25 ook al zo iets :oops: word ik 1juli
en me man word al 29 in maart:S!poeh waar blijft de tijd!!
dus 2011 groot feest voor hem!
en 2010 voor mij ben dan dus 25 en bijna 20 jaar in nederland:D(in aug 20jaar in nederland:D)
Storm1987 schreef:nee joh de sauna is niet gevaarlijk. zwaar overtrokken wordt het nu. Ze raden het alleen af tijdens de eerste 12 weken omdat dan de orgaantjes worden aangemaakt en er niet bekend is wat lichaamstemperatuur verandering doet voor de vrucht. Maar je meot wel heeeeeeel erg lang in de sauna zitten voordat je eigen temperatuur dusdanig hoog is dat het kwaad kan hoor 😉
Ik ben met 15 weken gewoon naar de sauna geweest. No problem.
Mrij: Snap ik hoor lijkt me ook een hele moeilijke stap maar wellicht is er iets kleins aan de hand. Je hoort hier natuurlijk veel vervelende verhalen maar dat betekend neit automatisch dat dit bij jou ook zou zal gaan. Wellicht kunnen ze het met 1x opwekken de boel wel in gang zetten. Positief blijven hoor hoe moeilijk ook!
Snippie: Groot feest dus voor jullie in 2010. Het wordt vast een heel mooi jaar voor jullie. alleen wat jammer nou toch dat je je vakantie moet gaan annuleren in september 😛 😛 😛 (daar ga ik in ieder geval voor!)
Jamilah79 schreef:Jullie mogen allemaal niet klagen met jullie 24 of 25 jaar 😈 , ik ben verdorie al weer 30 :shock:...
Storm1987 schreef: Oke snippie, dan offer ik me wel op. Dan ga ik wel voor jou in de plaats. Mijn kindje is dan toch al een maand of 6 dus dan mag het weer 😉
Kan je je vakantie niet wat eerder plannen, in april ofzo?
Babii: IK had al gedacht voor mijn 20ste mijn eerste te mogen krijgen. Helaas.... gelukkig ben ik nog 2 maandjes 22 als onze kleine man er is. Ik was er op mijn 17e al klaar voor, wist zeker dat ik kindjes wilde.
Storm1987 schreef: Oke snippie, dan offer ik me wel op. Dan ga ik wel voor jou in de plaats. Mijn kindje is dan toch al een maand of 6 dus dan mag het weer 😉
Kan je je vakantie niet wat eerder plannen, in april ofzo?
Babii: IK had al gedacht voor mijn 20ste mijn eerste te mogen krijgen. Helaas.... gelukkig ben ik nog 2 maandjes 22 als onze kleine man er is. Ik was er op mijn 17e al klaar voor, wist zeker dat ik kindjes wilde.
Lunanoa schreef:Al hebben de meesten van jullie heel wat meer ellende moeten doorstaan natuurlijk.
Kan er niet over mee praten. Begrijpelijk die angst Sylvia, na al die teleurstellingen & behandelingen ga je daar over nadenken.
Ik weet zeker dat jij ook een wondertje in je armen mag sluiten!
Dikke knuffel!
Mrij schreef:Kim, neem de laptop wel mee en laat je berichtje wel zien, als ze dan nog niks doen, dan weet ik het ook niet meer 😉
Nee, komt vast wel goed! Ik eis het gewoon.
Snippie en Sylvia, pff kan me heel goed voorstellen dat jullie zo denken, we mogen blij zijn dat we in deze tijd leven waarin heel, heel, heel veel mogelijkheden zijn en jullie zijn nog zo jong, dat werkt alleen maar ten goede!!
Babii schreef:PROBLEEM
Ik heb bruin slijm op 12 DPO!!!! SHIT SHIT SHIT, loop nu me IUI mis, want dat zou in december zijn!!! En dan is het IUI lab gesloten SHIT SHIT...
Nou ja, als ze maar medicatie hebben om me slijmvlies te laten groeien, klussen we in december wel zelf...
Zo zie je maar, ben nu ongesteld met bruinig slijm... althans het moet nog goed doorzetten, dat die 18 DPO voorgaande rondes het bewijs is dat er een innesteling verkeerd is gegaan!
Tessa23 schreef:meiden ik duik mn bed in met een kruik ofzo..
kim.. sterkte meissie.
syl , veel plezier de komende dagen!
en de rest fijne avond nog en slaap lekker..
Babii schreef:@ Sylvia, bloed prikken op progesteron moet je altijd tussen 5 en 7 DPO doen :). Hoop ook dat ze jouw kunnen helpen. Wellicht is Menopur nog wat voor je? Zijn ook injecties en zorgen voor mooie eitjes :). Vrouwen waarbij Puregon niet goed werkt krijgen dit :).
@ Tessa, duik lekker je bed in meissie, slaap lekker!
All,
Ben nu echt ongesteld! Dat verklaarde mijn giga pijn vanmiddag.
Storm1987 schreef:struffle: ben je er ondertussen weer? Hoe reageerde je familie op het goede nieuws??
Essiee schreef:Wat een verhalen weer :mrgreen:
Wie had er nu een kapotte verwarmingsketel, becky? Wat balen, hoorde mn vriend vanmorgen om half 6 al krabben.
Wij hebben 1 verwarming in de kamer eraf moeten halen, en hebben nog geen nieuwe, die andere heeft niet de cappaciteit om het warm te maken. Dus bij ons beneden is het ook meeega koud. Loop de heledag in een vest van mn vriend!
Ik ben hardstikke ziek. Heb keelonsteking en boven de 38 graden koorts. Vanacht bijna niet geslapen omdat ik met liggen slecht adem krijg. Is die hoge koorts niet gevaarlijk voor de baby?
struffle schreef:Storm1987 schreef:struffle: ben je er ondertussen weer? Hoe reageerde je familie op het goede nieuws??
hee meiden
de reactie van mn pa en mn broertjes was te gek!!! ben er helemaal gelukkig door!!
daarna gingen we het mn moeder vertellen, die had ook al een voorgevoel en reageerde beter dan ik had verwacht, maar bleef drammen dat ze het toch te jong vond en dat ik mn school afmaakte, ik vind het jammer dat ze dat vertrouwen niet in me stelt, want ik maak alles af waar ik aan begin. Maar aan de andere kant vond ze het weer heel logisch.
Mn pa en zn vriendin hadden het zelfs al een jaar eerder verwacht (zodra de verf droog was... zoals ze het zeiden) heel leuk om te horen, zij waren echt oprecht blij voor ons, omdat ze wisten hoe graag we dit wilden en hoe gelukkig we hiermee zijn.
Dus een hele byzondere dag!
Essiee schreef:Ben je toch een lieverd snippie!
Huisarts heb ik hier nog niet, maar dat ga ik vandaag regelen! Dan zal ik het meteen even zeggen.
Hoe zit dat trouwens eigenlijk met het doorgeven dat je zwanger bent, klinkt heel kneuzig ..
maar kan ik dat gewoon tegen de assistente zeggen? :?
struffle schreef:essie beterschap wijffie, denk goed aan jezelf!!
is jouw pijn in je boobs ook ineens weg? Heb er wel steekjes en krampjes voor in de plaats :?
Jamilah79 schreef:Essiee: je moet het zoiezo melden bij de dokter dat je zwanger bent. de ene ha laat je wel langs komen voor ene kleine gesprekje en eventueel een test, de ander zegt dat je gelijk de vk kan bellen. Ligt er maar net aan hoe het in de praktijk gaat.
Ik moet vanmiddag met de kleine man naar de dokter toe. Hij heeft overal eczeem en dus moeten we een zalfje gaan vragen om zijn huidje weer rustig te krijgen. Vind het zo zielig. Hij heeft zelfs zijn hoofdhuid al kapot gekrabd omdat het zo jeukt.
Jamilah79 schreef:Essiee: je moet het zoiezo melden bij de dokter dat je zwanger bent. de ene ha laat je wel langs komen voor ene kleine gesprekje en eventueel een test, de ander zegt dat je gelijk de vk kan bellen. Ligt er maar net aan hoe het in de praktijk gaat.
Ik moet vanmiddag met de kleine man naar de dokter toe. Hij heeft overal eczeem en dus moeten we een zalfje gaan vragen om zijn huidje weer rustig te krijgen. Vind het zo zielig. Hij heeft zelfs zijn hoofdhuid al kapot gekrabd omdat het zo jeukt.
Jamilah79 schreef:Snippie: Voor zover ik weet is ie nergens allergisch voor. Smeer nu elke keer continu in met vaseline zodat het goed vet blijft. Dus zal blij zijn als ik iets van de dokter krijg ervoor. Zijn ook op advies van CB naar de dokter verwezen ermee. Hij heeft het echt overal ook, alleen zijn hoofdje en gezicht is het ergst. Dat zijn echt vuurrode pukkelige plekken die mega jeuk veroorzaken bij hem.
Babii schreef:Ja hoor Struffle, kan zomaar dat je boobs morgen weer giga pijn doen. Zolang er andere kwaaltjes zijn is het goed toch. Komt goed vosje ;).
struffle schreef:Babii schreef:Ja hoor Struffle, kan zomaar dat je boobs morgen weer giga pijn doen. Zolang er andere kwaaltjes zijn is het goed toch. Komt goed vosje ;).
knuffel voor jou schatje, je bent een moppie!!! Ruk dat je nu weer ongesteld bent geworden, heb je niks aan!!! Kutlichaam ook he... Een dikke digitale kus voor jou!!
Essiee schreef:Ik ga gewoon de vkpraktijk bellen en over een tijdje de huisarts, eerst even op mn gemak uitzoeken.
Wordt zwangerschapsgym trouwens vergoed?
Ik ben bang dat ht hier met kerst al uit gaat komen, mn moeder had ht over dat ze iets met biefstuk ging doen. Ik eet dat nrmaal altijd medium. Ze zal wel heeeeel vreemd opkijken als ik het nu ineens doorbakken wil. Hetzelfde met een glaasje wijn ofzo, niet drinken met kerst of nieuwjaar. Denk dat ze me dan heeeel vreemd aankijken. Maargoed, we zullen zien :mrgreen:
Essiee schreef:
Ik ben hardstikke ziek. Heb keelonsteking en boven de 38 graden koorts. Vanacht bijna niet geslapen omdat ik met liggen slecht adem krijg. Is die hoge koorts niet gevaarlijk voor de baby?
Storm1987 schreef:Babii: Wat klote dat je zoveel last heb je van je ongi 😞 En vooral klote dat je nu ook de bevestiging hebt gehad dat dus de 2 vorige rondes mislukte innestelingen waren. Maar wat ik nu even niet snap, als je slijmvlies niet goed zou zijn, hoe kan het dan dat er toch bevruchting heeft plaats gevonden? Dikke knuffel voor jou lieverd!
Becky: Heel veel succes vandaag in het ziekenhuis! Ik denk aan je!
Jamillah: Wat sneu voor je kleine mannetje zeg. Jeuk is zoveel erger dan pijn 😞 Hopelijk kan de huisarts iets voorschrijven tegen de jeuk en vinden jullie ook de oorzaak. Sterkte!
Struffle: OOhhh wat heerlijk van die positieve reacties van je broertjes en vader! Dat is écht leuk. Ben blij dat de reactie van je moeder, ook meeviel, voor haar doen. Je zult zien dat als de kleine er straks is, zij degene is die er het MEEST gek van is van allemaal. Mijn schoonmoeder klinkt een beetje zoals jouw moeder.... nou ze vond het maar niks dat ik zwanger was op t begin (bij de eerste keer). Maar moet je er nu eens zien! Ze schept tegen iedereen op over haar toekomstige kleinzoon en ze is zo trots als een pauw. Ik durf zomaar te wedden dat dat bij jouw moeder ook zo zal gaan. Wie weet moet je haar een keer meenemen naar een echo.... wedden dat ze volledig in de wolken is?
Geniet maar lekker van jullie geluk, je hebt er lang op moeten wachten en ook aardig wat teleurstellingen te verwerken gehad! Laat dit geluk je door niemand afpakken. En die kwaaltjes.... de ene dag doen je borsten nou eenmaal meer zeer dan de andere dag. Ik werd daar ook superonzeker van maar het is de normaalste zaak van de wereld. Ik had overigens in week 4 ook onwijze diaree, zo erg dat ik keer op keer dacht dat ik een miskraam kreeg omdat ik zo'n enorme buikkramp had! hihih... tis allemaal goed gekomen 😉Essiee schreef:
Voor hoge koorts geldt hetzelfde als voor de sauna, echt bekend wat het voor de ongeboren en in jouw geval, onvolledig ontwikkelde, vrucht doet is niet bekend. Het kan schadelijk zijn voor de aanleg van de organen. Ik had afgelopen weekend ook koorts. Bij mij kan het vroegtijdig weeen opwekken, ook niet goed met 26 weken 😉 Advies van de huisart is: neem 2 paracetemols, drink goed, neem voldoende rust en luister goed naar je lijf. Verder kunnen ze voor jou nog niet zoveel doen. Ik moest langskomen als ik het niet vertrouwde, eventueel voor een ctg, maar mijn koorts zakte al gauw en de baby bewoog verder goed. Rustig aan hoor! En neem GEEN inbuprofen want dit is wel echt schadelijk voor de vrucht!
Je kan direct de verloskundige bellen. Huisartsen doen en kunnen niks. Ze gaan je hooguit vertellen wat je wel en niet mag eten. Lekker nutteloos gesprek dus en zonde voor je tijd 😉
@ Hier: hier gaat het al iets beter maar ben nog wel beroerd. Blijf lekker nog een dagje binnen. Koorts is nu gelukkig zo goed als weg. Heb alleen enorme last van lekkende tieten 😮 😮 😮 Dit is gewoon echt niet nromaal. ik zou al bijna zoogkompressen inmoeten.... NIET LACHEN JULLIE :P
S. schreef:Hey Allemaal..
Ik ben net bij de gyneceloog geweest..
En een inwendig onderzoek gehad, was niet echt veel bijzonders te zien zei die..
Ik heb veel kleine eitjes waardoor misschien de eisprong minder goed door kan komen..
En verder moet ik nog bloedprikken...
Goed of Slecht teken?????? :o
S. schreef:Hey Allemaal..
Ik ben net bij de gyneceloog geweest..
En een inwendig onderzoek gehad, was niet echt veel bijzonders te zien zei die..
Ik heb veel kleine eitjes waardoor misschien de eisprong minder goed door kan komen..
En verder moet ik nog bloedprikken...
Goed of Slecht teken?????? :o