Jamilah79 schreef:Essiee schreef:Afspraak staat, 11 januari .. ;)
Spannend!!!!!
Woeeeh ja! :mrgreen:
Mn linkerborst voelt zoooo raar, als ik ademhaal steekt het helemaal. Getsie :?
Jamilah79 schreef:Essiee schreef:Afspraak staat, 11 januari .. ;)
Spannend!!!!!
Essiee schreef:Jamilah79 schreef:Essiee schreef:Afspraak staat, 11 januari .. ;)
Spannend!!!!!
Woeeeh ja! :mrgreen:
Mn linkerborst voelt zoooo raar, als ik ademhaal steekt het helemaal. Getsie :?
Essiee schreef:hihi sonja .. daar ben ik maar al te blij mee :mrgreen:
Snippie.. Ja!!!!! Maar lijkt nog zo lang he, januari alweer. Dan hebben we nog kerst, nieuwjaar ... :lol:
Essiee schreef::D komt helemaal goed!!!
Ik ga zo even boodschappen doen en op pad voor een weegschaal. Die dingen zijn nog best duur he ....
snippie schreef:Essiee schreef::D komt helemaal goed!!!
Ik ga zo even boodschappen doen en op pad voor een weegschaal. Die dingen zijn nog best duur he ....
nou je mag de mijne wel hebben hoor;)!
die van mij zegt dat ik veel weeg! en dta mag hij niet zeggen!hihi
Essiee schreef:snippie schreef:Essiee schreef::D komt helemaal goed!!!
nou je mag de mijne wel hebben hoor;)!
die van mij zegt dat ik veel weeg! en dta mag hij niet zeggen!hihi
hahahaha... Gewoon lekker ver weg stoppen dat ding! :mrgreen:
Essiee schreef:Snippie op jou fotoos zie je dr primaaaaa uit, niks mis mee!
En ik vind zoiezo gewicht echt een onbelangrijk iets. Soms heb je dr helaas heel weinig over te zeggen .. maar dr zijn zoveel veeeeel belangrijkere dingen als dat, toch!?
Essiee schreef:Lin, hopen dat die snel gevonden wordt! Welke dag zit je nu?
Ik maak me zo druk om het ziek worden he .... moet ik niet doen, dat weet ik ..
maar pff word gewoon paniekerig als ik dr aan denk :roll:
Essiee schreef:Lin, hopen dat die snel gevonden wordt! Welke dag zit je nu?
Ik maak me zo druk om het ziek worden he .... moet ik niet doen, dat weet ik ..
maar pff word gewoon paniekerig als ik dr aan denk :roll:
Jamilah79 schreef:Essiee: Ik heb geen last gehad van misselijk zijn, dus het kan jou ook overslaan he ;)..Zal voor je duimen dat je dat niet krijgt ok?
Ik had alleen last van het feit dat al me eten niet smaakte, dus ik at heel weinig daardoor (en gooide kg's zout en peper overal op)...en niet van het misselijk zijn dus..
struffle schreef:essie
heb jij diect naar een vk gebeld en gewoon gezegd dat je zwanger was en een intake wilde? Of hoe heb je dat gedaan? Ik ben echt een muts, maar wat moet ik in vredesnaam aan de telefoon zeggen, moet ik om een termijnecho vragen, of om een intake...?
Wil graag bellen maar moet dan wel zeker van mn zaak zijn (beetje controlfreak haha...)
struffle schreef:essie
heb jij diect naar een vk gebeld en gewoon gezegd dat je zwanger was en een intake wilde? Of hoe heb je dat gedaan? Ik ben echt een muts, maar wat moet ik in vredesnaam aan de telefoon zeggen, moet ik om een termijnecho vragen, of om een intake...?
Wil graag bellen maar moet dan wel zeker van mn zaak zijn (beetje controlfreak haha...)
Essiee schreef:Ik heb een voorgevoel wat het gaat worden, geeeeen idee waarom ... maar denk steeds hetzelfde! :lol:
Jamilah79 schreef:Storm: het verschilt enorm per praktijk hoor of de 1e afspraak "iets" voorstel dof niet. Ik kreeg tegelijk met mijn intake ook de allereerste echo 😉 .
babii: Ik heb meegedaan hoor toen ik zwanger was meid. Moet wel zeggend at ik een 2e waarschijnlijk niet meer meedoe maar dat komt doordat er laatst iets op tv was erover dat er toch veel hcg gebruikt word voor afslankproducten. Dat heeft me wel aan het denken gezet want daar geef ik mijn urine niet voor!
jorina schreef:
ik voel me wel goed heb er eigelijk wel vrede mee zoals het nu gaat
hij is 93 nooit ziek geweest eigelijk en als hij gaat dan gaat ie lekker in zijn eigen bedje met zijn lieve vrouwtje aan zijn zijde gewoon rustig inslapen zonder pijn
Hedwig88 schreef:Eindelijk ook zwanger
Tessa23 schreef:pff vrijdag de 13de in maart ging 1 van de katten van ma dood , zat helemaal vol kanker , was 10 jaar , en nu heeft ze een kat met dezelfde klachten 😞 niet eten , mager , hele dag spugen.. pfff en dat nu voor deze dagen.. ma is al depressief en ziet deze dagen niet zitten dus ze belde me al helemaal huilend op..
Tessa23 schreef:sorry meiden ik weet dat er bij sommige van jullie iets ergers is en ik ratel er door heen moest het ff kwijt , kijk t is altijd erg als er een beestje ziek is , maar vooral dat ma zo is voelt het zo klote..
Storm1987 schreef:Jorina: Wat naar van je opa. 93 is een mooie leeftijd, maar je bent er nooit klaar voor om iemand te moeten missen. Sterkte hoor!
Tessa: Ach wat sneu zo vlak voor de kerst. Snap dat het je pijn doet om je moeder zo verdrietig te zien. Sterkte ook voor jou!
Snippie: Ik zie je weer, ik herken je weer... de positieve Snippe as usual is back!! :mrgreen: Ben blij dat je zo'n fijne gyn hebt, dat scheelt ook een stuk. Fijn dat je in ieder geval nog 3 terugplaatsingen krijgt! Maar (verbeter me als ik fout zit) hierna heb je toch nog recht op 2 icsi pogingen. Dus 2x en eicelpunctie en bevruchting en eventuele cryos? Of heb ik het nu helemaal mis.
Ik hoop voor jou gewoon echt dat het in januari raak mag zijn!!
Just.me.2009 schreef:tessa:
mijn ouders ook door 1 stomme fout.
hun leven van 200 per maand met 3 kids.
naja me zus woont nog thuis dus die werkt ook.
is moeilijk hoor je kan je bijna niet voorstellen hoe moeilijk het is om met 200 rond te komen ,
maar hun moeten nog een jaartje gelukkig.
shit is zoiets he.sterkte meid 😉
mijn opa leefde 6 jaar lang van 30 euro per week en zijn schulden bleven maar , gelukkig kijk ik nou naar hem om en is hij er van af.!!
zielig hoor . vooral voor oudere mensen van hun laatse jaren moeten ze nog zo rot leven , ik vind dat niemand dat verdient ,!! sommige mensen ja die kunnen niet met geld omgaan en dan krijg je ook schulden maar ook buiten dat gun je niemand het.
snippie?? ben jij zwanger of lees ik het verkeerd zoja hoelang al? :mrgreen:
groetjes
Just.me.2009 schreef:struffle ja.
die zocht ik haha.
sorry snippie ik voel me schuldig.
:oops:
Struffle, Essie én Hedwig hartelijk gefeliciteerd allemaal!!
ik ga ook even eten.
:mrgreen:
Jamilah79 schreef:Storm1987 schreef:Ik ben ook 3x wezen zwangerschapszwemmen maar het was hier erg saai.... het water was ijskoud en we hoefden alleen wat eenvoudige aqua robic oefeningen te doen. Daarbij was het vooral een ongelofelijke mutsen groep hahaha.
Ik wil binnenkort naar de stad om daar naar het zwangerschaszwemmen te gaan. Waarschijnlijk zijn daar ook wat meer jongere meiden dan is het gereformeerde dorp waar ik ging 😉
Ik zou voor zwangerschapsgym 120 euro gaan betalen en voor yoga 180 :shock: vond ik wel heel erg veel!
Nou dat is wel heel erg veel geld voor zwemmen. Ik betaalde hier de helft van wat jij zou moeten betalen. En de gym kostte me dus 30 euro. Vind het niet echt iets om daarom te laten voor dat weinige geld ook al werd het niet vergoed en leef ik zelf van een uitkering. Ik vond het ook nog eens heel erg leuk, vooral het zwemmen. was ook niet de bedoeling dat ik ook zou gaan zwemmen, maar ja, was beter voor mijn lijf om het wel te doen.
Morgen naar de gyn om te bekijken of mijn spiraaltje goed zit...en zo ja, dan kunnen we weer zorgeloos sexen hahaha :mrgreen:. En gelijk nog wat dingen navragen bij de gyn want heb al vanaf de bevalling dat ik na het vrijen buikpijn heb, of we nu rustig vrijen of heftig, maakt niks uit, pijn komt. ( heb ik weer 😞 )
becky88 schreef:hey meiden,
het zaad van me mannetje was super! 😃 😃
ik heb woensdag een FM en krijg morgen te horen wanneer ik een HSG krijg.
voorlopig krijg ik nog geen clomid of iets dergelijks, de gyn wacht eerst het HSG af
Mama2b schreef:ik werd net gebeld door MvM en ze komen morgen al langs :D
Jamilah79 schreef:mevrouw Snippie de moderator: wilt u geen dubbele berichten plaatsen? Dan heb ik teveel werk hier :mrgreen: Dank u wel voor de medewerking 😂 :mrgreen: :lol:
snippie schreef:Mama2b schreef:ik werd net gebeld door MvM en ze komen morgen al langs :D
yeeehhhhhhhhhhhhh en nog een test:D en je doet het voor een goed doel:D