meiden ik ga lekker eten en dan vroeg naar bed
morgen weer een lange dag
slaap lekker alvast
groetjes
Just.me.2009Oud lidBerichten: 318Lid sinds: 10 december 2009
Lunanoa schreef:Geniet maar lekker van die drankjes 😃
OH IK WIL OOK SNEEUW!
Vink zo leuk 😃
Het plakboek is nu al súpermooi :oops:
Ben echt trots.
De eerste bladzijden zijn zwart & heb ik met goud & zilver geschreven. Geeft een enorm leuk effect 😃
De eerste bladzijde heb ik met roodglanzend papier/zilveren pen & rode pen op het papier...
Ziet er superleuk uit 😊
Ben helemaal trots, wou dat ik het jullie kon laten zien :D
Lunanoa schreef:Geniet maar lekker van die drankjes 😃
OH IK WIL OOK SNEEUW!
Vink zo leuk 😃
Het plakboek is nu al súpermooi :oops:
Ben echt trots.
De eerste bladzijden zijn zwart & heb ik met goud & zilver geschreven. Geeft een enorm leuk effect 😃
De eerste bladzijde heb ik met roodglanzend papier/zilveren pen & rode pen op het papier...
Ziet er superleuk uit 😊
Ben helemaal trots, wou dat ik het jullie kon laten zien :D
dientjuh18 schreef:Waar kopen jullie de testen ?
Kopen jullie ook wel eens online?
Just.me.2009 schreef:ja dientje dat klopt.
mijn gyn rade ook aan om ovu te gebruiken
om mis verstanden te verkomen en teleurstellingen heb zelf ook pco gehad.
en 2 mk
groetjesBabii schreef:Dientjuh, zonder PCOS moet je ook alle dagen van de week testen.
becky88 schreef:hier ligt al behoorlijk wat sneeuw, 3 of 4 cm ongeveer :?
snippie schreef:Just.me.2009 schreef:ja dientje dat klopt.
en 2 mk
groetjesBabii schreef:Dientjuh, zonder PCOS moet je ook alle dagen van de week testen.
Ik dacht dat je niet van pco afkon komen.het kan wel iets minder worden maar er vanaf heb ik nooit gehoord.
verbeter me als ik fout zit! :oops:
Lunanoa schreef:Wat fijn dat je canvas er is! Issie mooi geworden? 😃
Ik had die van sensitest, die hele goedkope dipsticks:
http://www.sensitest.nl
Mama2b schreef:jeetje meiden wat is het hier rustig :? er is al een kwartier niks gezegd :? zijn jullie allemaal druk aan het klussen ofzo??
miss lipstick schreef:Ik zit heel bewust de grote woonwens te kijken omdat ik moet huilen bij Titanic enz en ben al zo lekker emo...
Je raad het al, ze zien het huis, en ik jank harder dan het stel zelf, heel appard :?
Jamilah79 schreef:Ik ben er wel maar je ziet me niet hahahahahahahahaha
Jamilah79 schreef:EstherH schreef:ik ben de titanic aan het kijken... heerlijk kan hem hele dagen achter elkaar kijken hahaha
:mrgreen: whahaha, dat heb ik nu met de films van Sissi :lol:
Lunanoa schreef:Trusten 😉
ik zal ook offline & rond 10 uur op bed!
Pff mn lippen tintelen echt enorm whaha. En dorst als een paard van dat zout 😛
Trusten meiden!
Mama2b schreef:meiden ik ga maar weer.. ga zo mijn bedje maar eens opzoeken (om 4 uur vanmiddag stond ie er nog haha) morgen weer errug vroeg werken 😖
slaap lekker allemaal!!
Jamilah79 schreef:snippie schreef:sharon is denk druk met oppassen.
en denk even afstand.Het is natuurlijk ook niet niks.wat ze te horen had gekregen van HA
heb iets gemist denk ik?
Thyra schreef:haha oke snippi, vind jij ook dat die man een apart kapsel heeft 😉 (sorry weet roddelen is fout)
miss lipstick schreef:dat is wel ellendig zeg! ook vanaf hier even een knuf...
Zit ook mijn man heeft een hobby te kijken, maar wel kapsel? die vent is toch kaal?
Babii schreef:Ik ben slapen meiden, moet morgen heel vroeg weg :arrow: Examen BHV Regisseur ;).
Moet morgen ook de gynaecoloog bellen, want er staat niet op van wanneer tot wanneer ik die pillen voor me slijmvlies moet slikken :roll:
jorina schreef:boehoe ben ik eindelijk klaar met lezen is iedereen weer weg
ik moet dan toch maar eens msn aanmaken want dan spreek ik jullie misschien wel 😉
ik ben ook slapen (maar eerst msn aanmaken 😃 ) tot morgen
snippie schreef:Just.me.2009 schreef:ja dientje dat klopt.
en 2 mk
Ik dacht dat je niet van pco afkon komen.het kan wel iets minder worden maar er vanaf heb ik nooit gehoord.
Just.me.2009 schreef:hoi snippie en iedereen.
bij mij is 1 jaar gelezen pcos geconstateerd.dus blaasjes met vocht op de eierstokken
ik kon dus niet vanzelf zwanger worden.
kreeg clomid en p nog iets.. 😉
ik werd vanzelf niet ongi.
nou ben ik 5 maanden geleden naar een alternatieve arts geweest.
die zei wat is je klacht ik alles uitgelegd hij pakte zon boekje ,(woordenboek ofzo) hij zei ahh ik zie het al pcos is een probleem in de hormoon , ik vond het zelf ook raar.
maar ik heb dus tabletten gekregen , 3 potjes moest ik 2 maanden slikken.
bij mij heeft het toch echt geholpen en is het weg ,
nou vind ik het wel héél raar ben ik de enigste ik ga echt niet zitten liegen ofso/
maar misschien dat iemand van jullie ook wel eens daarheen kan.
mijn werd verteld dat dit een afwijking is maar de alternatief geneeskundige zeg dat je hormoon dan de kluts kwijt is en dit het resultaat ervan is.!!
nou ik schaam mee een beetje niet dat jullie denken dat het echt zo is.
ik ben nou al 5 x ongi geweest stipt optijd.
het kwam heel langzaam opgang en nu is het dus zeg maar helemaal uit mijn lichaam , heb ook 4 x 10 dagen gevloeid met alleen maar oud bloed dus.
verder weet ik hier niks op te zeggen , het wil niet zeggen dat het bij iedreen helpt maar je kan het proberen , het is het proberen waard.
ojaa, en als de pillen niet helpten kreeg ik accupunctuur dus helemaal niet meer nodig:)
groetjes
Lautje schreef:Hier begon de dag ook fijn! NOT!
Kerstboom is vannacht omgevallen (zal 1 van de 2 katten wel hebben gedaan) vorige week maandag nieuwe ballen gekocht en nu is dr bijna niks meer van over...heb staan janken joh :? :oops: hormonen? 😂
Luna kun je hier ff wat sneeuw naar toe sturen? Maar wel lakker dat je vrij bent 😊
Jamilah sterkte vandaag meis, doe mooi rustig aan...knuf!
Lunanoa schreef:hahaha waarschijnlijk.
Stond gister te janken omdat mijn nieuwe planten niet in de potten pastten. :?
Essiee schreef:Ik ga zo werken!
Vandaag 5 weekjes als het goed is :mrgreen:
Struffle, goed nieuws! Ik heb al bericht van de therapeut en ben uitgenodigd voor een gesprek!
Ga vandaag nog contact opnemen, vind het dood en maar ben ook heeeel blij!
Ze heeft het over EMDR (powertherapie), ken je dat?
Lautje schreef:snippie doe je het rustig aan op de fiets?! geen ongelukken maken he...werkze!
Just.me.2009 schreef:zo mijn eerste druppeltje rose bloed is gevallen .
de rest zal wel erachter komen 😢
ik vind het zo kut als ik nu weer ongi word.
ik heb krampjes recht onder , dus ik denk dat de duivels doorkomen.
mijn (.)(.) zijn nog gespannen vreemd allemaal. :(
EstherH schreef:Just.me.2009 schreef:zo mijn eerste druppeltje rose bloed is gevallen .
heh wat balen meissie!! maar zolang er nog niks is!!
ik duim voor je!! :D
Jamilah79 schreef:Iemand hier zin om op te passen op een lief kereltje van 6 maanden zodat ik me bed in kan duiken 😂 Pffff....wat een ellende zeg.
Jamilah79 schreef:Ja en andere is dat je niet naast de deur woont haha...pfff voel me zo slecht!
Jamilah79 schreef:Iemand hier zin om op te passen op een lief kereltje van 6 maanden zodat ik me bed in kan duiken 😂 Pffff....wat een ellende zeg.
Jamilah79 schreef:Ja en andere is dat je niet naast de deur woont haha...pfff voel me zo slecht!
Just.me.2009 schreef:inderdaad balen.[/quote:gk5hw9l1]
ik had egt het gevoel dat ik zwanger was. ben
weet ik veel.
mijn boobs zijn gevoelig , en normaal als ik ongi ben gaat het weg nu had ik het al 6 dagen ,'
dus voor mij ging er een lichtje branden hehe.
naja ik hoop dat het wegblijft. 😞EstherH schreef:[quote="Just.me.2009":gk5hw9l1]zo mijn eerste druppeltje rose bloed is gevallen .
heh wat balen meissie!! maar zolang er nog niks is!!
ik duim voor je!! :D
Lunanoa schreef:
Kijk maar even naar mijn foto's op hyves, ben er even opuit geweest in de sneeuw 😛