LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Stuur me je hyves maar in een PB, dan voeg ik je even toe 😃
Storm1987 schreef:Zo weer ff bij gelezen van vandaag alleen hoor 😊
Essie: wat goed van je joh! Vind ik echt knap want het is best "eng" om zo'n stap te nemen. Maar als het goed is wordt je leven strakkies een stuk makkelijker zonder die vervelende fobie. Heerlijk. Heel veel succes!
Jamillah: Wat rot dat je zoveel last heb van de griepspuit. Lekker rustig aan maar doen vandaag. Het is toch ook geen weer om druk te doen, veeeeeel te koud!
Bollie: wat rot dat je ongi bent geworden. Hopelijk meer succes in de volgende ronde!
Lunanoa: zoooooooo dat is veel sneeuw!! Hier in zuid holland ligt altijd maar een klein beetje. Was toch flink glibberen vanmorgen hoor! Moest om 7 uur op mijn werk zijn. Hele witte wereld.... de bewoners met van die grote ogen uit het raam te kijken. Het is wel onhandig die sneeuw, maar wat een prachtig gezicht is het toch.
Hier gaat alles prima. Voor de nieuwsgierige, ik heb nieuwe buikfotos geplaatst op me beebiesite. Nog ff dan kan ik rollen 😛
Lin23 schreef:Storm: wat is de link van jouw babysite (als ik die mag bekijken teminste)? Ben erg benieuwd.. :oops:
Lautje schreef:Lunanoa schreef:
Kijk maar even naar mijn foto's op hyves, ben er even opuit geweest in de sneeuw 😛
Kheb jou ook niet op me hyves *hint* *hint* :mrgreen:
Lunanoa schreef:hahaha waarschijnlijk.
Stond gister te janken omdat mijn nieuwe planten niet in de potten pastten. :?
Wij hebben geen kerstboom genomen ivm de katten. Mijn voorspelling was, dat wat er bij jou was gebeurd 😛Lautje schreef:Hier begon de dag ook fijn! NOT!
Kerstboom is vannacht omgevallen (zal 1 van de 2 katten wel hebben gedaan) vorige week maandag nieuwe ballen gekocht en nu is dr bijna niks meer van over...heb staan janken joh :? :oops: hormonen? 😂
Luna kun je hier ff wat sneeuw naar toe sturen? Maar wel lakker dat je vrij bent 😊
Jamilah sterkte vandaag meis, doe mooi rustig aan...knuf!
Ankie87 schreef:@ Mrij, zie dat je nog niet ongi bent?????
Ankie87 schreef:hoezo? omdat je dan een jaar bezig bent? pfff....ze zien toch wel dat je geen fatsoenlijke cyclus hebt (sorry als ik wat verkeerds zeg)! Dan maken die paar maanden toch ook niks meer uit zou je zeggen! Duurt allemaal al lang genoeg!
Ankie87 schreef:hoezo? omdat je dan een jaar bezig bent? pfff....ze zien toch wel dat je geen fatsoenlijke cyclus hebt (sorry als ik wat verkeerds zeg)! Dan maken die paar maanden toch ook niks meer uit zou je zeggen! Duurt allemaal al lang genoeg!
jorina schreef:normaal ben ik met 25 min thuis met de auto maar ben nu ook een uur onderweg geweest op een stukje van 26 km
mijn baas had ivm sneeuw al eerder de tent dicht gegooid anders vond hij het te gevaarlijk worden want hij moet zelf naar laren terug maar was evengoed pas om half 6 thuis
kimmetje ik heb ook msn hoor :D
jorina schreef:wauw zit ff dat msn uit te pluizen zie ik dat je ook gewoon allemaal spelletjes kan doen tegen iemand das wel lachen
jorina schreef:wauw zit ff dat msn uit te pluizen zie ik dat je ook gewoon allemaal spelletjes kan doen tegen iemand das wel lachen
Jamilah79 schreef:Nog even en we hebben het forum niet meer nodig...iedereen heeft elkaar toch al op hyves en msn 😉 ..
snippie schreef:Hoi meiden was ikke weer!!
fietsen overleefd:)!en nu lekker vakantie!!
knuf
snippie schreef:Hoi meiden was ikke weer!!
fietsen overleefd:)!en nu lekker vakantie!!
knuf
snippie schreef:ohh das dan wel handig Babi:)
en jij dus ook lekker vrij:D!
ik moet 31dec weer werken.
becky88 schreef:hey meiden,
hoe is het hier?
ik krijg mijn HSG volgende cyclus pas, nu hopen dat dit een redelijke cyclus word!
hier ligt alles plat!!!
geen bussen geen treinen geen taxi's :shock:
tis nu eindelijk even gestopt met sneeuwen!
Mrij schreef:Oh lekker al die vakanties, dat ga ik wel missen aan dit werk! Op m´n vorige werk had ik gewoon alle schoolvakanties, dus ook 8 weken zomervakantie :roll:
Becky, pff wat balen zeg! Hoop ook echt voor je dat je cyclus dan niet zo lang is, anders ben je zo weer 2 maanden verder 😞
snippie schreef:Mrij schreef:Oh lekker al die vakanties, dat ga ik wel missen aan dit werk! Op m´n vorige werk had ik gewoon alle schoolvakanties, dus ook 8 weken zomervakantie :roll:
Becky, pff wat balen zeg! Hoop ook echt voor je dat je cyclus dan niet zo lang is, anders ben je zo weer 2 maanden verder 😞
heb geen schoolvakantie hoor hih!heb al jaren geen vrij meer met kerst .dus ben blij dat ik eindleijk vrij ben.
werk op BSO hihi.
Mrij schreef:snippie schreef:Mrij schreef:Oh lekker al die vakanties, dat ga ik wel missen aan dit werk! Op m´n vorige werk had ik gewoon alle schoolvakanties, dus ook 8 weken zomervakantie :roll:
heb geen schoolvakantie hoor hih!heb al jaren geen vrij meer met kerst .dus ben blij dat ik eindleijk vrij ben.
werk op BSO hihi.
Nee, weet ik meid 😉 Maar ik had wel schoolvakanties op m´n oude werk 😉
Zijn jullie met kerst ook open dan? Of was dat bij een andere baan?
Mrij schreef:Ohh okee! Ik dacht al, met kerst open? :shock: 😉 Ik moet idd 24 december en oudjaarsdag ook werken :roll:
snippie schreef:Mrij schreef:Ohh okee! Ik dacht al, met kerst open? :shock: 😉 Ik moet idd 24 december en oudjaarsdag ook werken :roll:
zijn jullie wel gewoon optijd dicht?
mijn oude werk niet!
Mrij schreef:Ankie, wat leuk!! Wat voor jurk heb je?
Leuk he die voorbereidingen! Krijg weer helemaal de kriebels als ik dat van jou lees 😉
Snippie, ja wij normaal ook tot half 7, maar we hoeven allemaal maar 1 dag in de week tot half 7, dus dat valt nog wel mee..
snippie schreef:Net me bedje uitgerold en friss onder de douche geweest en nu aan het genieten
van me bak vanilie yoghurt + me redd bull