Syl wat fijn dat je toch weer een beetje zin hebt in kerst!
Knuf
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Lunanoa schreef:Voel me op en top 😃 Dat hartje heeft me totaal gekalmeerd 😃
Hoe voel jij je nu? :D
struffle schreef:yesssssssssssss
eindelijk eens goed nieuws
nou kim dat wordt voetjes van de vloer met kerst haha! Ik wens jullie een hele mooie en vruchtbare kerst toe 😉 En ik duim me rot!
Lun, hijs gaaf he haha! Ook heeeelemaal onze stijl, stoer maar ook schattig.
Wat goed dat je het hartje weer hebt gehoord en dat alles nog steeds prima gaat. Man, wat heb ik zin in dit alles! Wat byzonder dat ons dit ook te wachten staat... Vind het zo leuk allemaal!!
Net terug van de bieb, een hele mik zwangerschapsboeken en 2 namenboeken. Haha vind het zo leuk er mee bezig te zijn :mrgreen:
Lunanoa schreef:Yeahoe!
Alles wordt vergeven & vergeten door dat mooie eitje & slijmvlies 😃 Yeahoe
snippie schreef:hej lun!! heb je nieuwe buik foto's :oops:
Lunanoa schreef:Ja 😛 Maar nog niet op de pc gezet. Zal ik dat vanavond eens even doen ? 😛
Zal nu ff gaan! Ff met mams bij mn tante op bezoek!
Spreek jullie later
xxx
Babii schreef:Het zou mooi zijn Snippie, maar we gaan er echt niet vanuit :).
Essiee schreef:Kinderwagen is opgehaaald, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :mrgreen:
Haha 6 weken en nu al een kinderwagen :lol:
Storm1987 schreef:Hahaha Jorina ik moet altijd zo om jouw uitspraken over man & kind lachen. Vooral die keer dat Jan ziek was en vroeg of jij thuis wilde blijven van je werk.... woehahaha ik pies bijna weer in mijn broek 😂
Lunanoa: het schijnt normaal te zijn dat je soms urine verliest bij het niesen/lachen/hoesten 😂 Dus bereid je maar vast voor op het ergste (gnagna :twisted: 😛 ) vanaf week 26 ofzo en het wordt ook alleen maar erger... ach ik heb nog wel wat luierbroekjes over op mijn werk hahahaah 😂 En ik voel me al zo'n lompe olifant en nu lek ik ook nog vocht uit alle gaten wahahaha
Essie: leuk leuk leuk, wat voor kinderwagen is het geworden?
Jamilah79 schreef:Hoiiii...
Hier geen kerstavond vieren hoor, dat doe je als je samen in vrede leeft :mrgreen:, en dat is hier momenteel niet het geval hahahaha ;)
Jamilah79 schreef:Ja, gezellig is anders zeggen we dan maar...
Hoe gaat het met jou mama2Be?
Jamilah79 schreef:Whahahaha mama2be, ook dat zit er niet in, ben ongi hahahahahaha :mrgreen:
Hoeveel pech kan je hebben met kerst 2009? :lol:
Tessa23 schreef:Ach hij zei , ik ga dat niet kijken dat stomme gedoe , haha kunnen ook eens avondje samen zijn maar goed :shock: lekker laten gaan en morgen proberen gezellig te maken !! Hij snapt dat toch niet geloof ik lekker gezellig kerst avond samen zijn.. ach vermaak me zelf ook wel 😂
sylvia22 schreef:jamilah, dat is minder leuk! succes!
kim, fijn meid dat alles goed is en dat je slijmvlies ook mooi gegroeid is!
Hier lekker gewerkt en niet veel nagedacht..
kom net thuis en kreeg van mijn vriend een kadotje.. een heel mooi fotolijstje met veel meer lijstjes erin zeg maar met allemaal lieve teksten en plaatjes erin:
- ik ben trots op je
- ik bewonder je
- alles komt goed, alles komt goed, alles gaat goed komen
- je bent geweldig
- een plaatje van een ei 😂
- en een plaatje van een roos.
ben er erg blij mee, maar blijf me klote voelen.. zal me zo nog wel even blijven voelen en niet om het feit dat het niet gaat lukken deze maand, maar ben even het vertrouwen kwijt, ben bang dat het nooit goed gaat komen ofzo.. hier word het dus sowieso januari en misschien zelfs wel februari.. dan is mijn vorige zwangerschap ook al weer een jaar geleden 😢
word hier zo moe van KUT LICHAAM! nou ik moet maar het vertrouwen blijven houden in een lagere dosis en het feit dat bij mijn vriend alles goed is, ik ook eitjes heb.. alleen met ik nu nog minder eitjes hebben en dan is alles goed, zo moeilijk moet dat toch niet zijn?! nou ja hopen dat ik wel een keer goed zal reageren op puregon 50E ofzo..
Tessa23 schreef:Vind het spannend wat ze te zeggen heeft kim :D
Tessa23 schreef:Kon ook niet meis want ik lees dit allemaal net pas sinds ik vanavond thuis ben uurtje nu ofzo.. :D
EstherH schreef:goedemorgen meisjesss!!!!
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne kerstdagen!!!
Jamilah79 schreef:Whoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Wij hebben een witte kerst!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:
Het sneeuwt keihard hier...
Storm1987 schreef:Seks, wat is dat??
Ik vrees dat mijn maagdenvlies weer opnieuw is aangegroeid :mrgreen: