Tessa23Oud lidBerichten: 3.927Lid sinds: 29 september 2009
Ik ga laptop maar eens uit doen , slaap lekker straks meiden en fijne 2de kerstdag morgen!
Babii schreef:Zo voila meiden! Mijn Ovitrelle injectie zit er weer in :). Broertje belde me gisteravond dat hij toch maar vandaag kwam en bleef slapen. Gelukkig kan ik goed met me broertje praten en weet hij van het traject, dus ik zei Jesse ik ben vruchtbaar, o dan ga ik uit met me vrienden hier :).
Super lief van hem, en steph is al de hele dag lief :). Ik zeur ook niet (gelukkig) en hij weet dat het moet :). Ik heb er een goed gevoel over dat het klussen goed gaat deze ronde.
En nu nog een posi test dan ben ik de gelukkigste vrouw op aarde!
becky88 schreef:hey meiden,
hoe is het hier?
iedereen een leuke kerst gehad?
ik ben een tijdje niet meer hier geweest.
heb ondertussen 2x een FM gehad, de eerste was woensdag toen zaten er 2 eitjes van 9 mm.
toen moest ik gisteren weer terug naar een andere gyn voor een FM en toen waren ze beide weg.
zij heeft met mij afgesproken dat ik voor over 3 weken een afspraak moest maken bij mijn eigen gyn. weer en als ik dan nog geen eisprong heb gehad of ongi ben word het opgewekt en gaan we met medicatie beginnen en waarschijnlijk ook het HSG.
Babii schreef:Even een ego berichtje vanaf mijn kant, maar ik denk dat ik er een eitje bij heb :|. Links zit mijn ei en rechts heb ik krampjes. De krampjes die ik ook heb als er een ei groeit.
Het zou zomaar kunnen hoor, want vorige ronde zat er al die tijd 1 eitje en 2 dagen later terug voor een FM en toen zaten er ineens 2 grote joekels bij :|
Storm1987 schreef:heeft hij in het verleden vaker van die bulten gehad dan? en waar zitten ze? hoelaat kun je terrecht in het ziekenhuis?
Storm1987 schreef:Schorpioentje hoe is het met jou dan?? Gaat alles nog goed?
En hoe is het met Struffle en Essie?? Waaaaaar zijn jullie :mrgreen: Jullie moeten ons natuurlijk wel op de hoogte houden van jullie zwangerschap, moest ik ook van jullie :P
sylvia22 schreef:zometeen weer tiendermoeders op mtv!
Schorpioentje87 schreef:ja oeps bedoelde rond de 12 weken had al op bevestigen gedrukt :oops:
Chan9 schreef:Schorpioentje87 schreef:ja oeps bedoelde rond de 12 weken had al op bevestigen gedrukt :oops:
ik heb de echo met 10 weken gehad... en vanaf die tijd word er alleen ma naar het hartje geluisterd en krijg ik met 20 weken pas weer echo vind het echt weinig mja