Hier alles goed , met jullie ?
Ben ook druk vandaag , verjaardag van vriendlief , familie komt zo , en vanavond lekker boerenkool eten bij oma:D
Tessa23Oud lidBerichten: 3.927Lid sinds: 29 september 2009
struffle schreef:he missmini ik ben benieuwd 😃 Kan niet wachten!! Het gaat goed hier hoor 😊
Gaat vandaag goed, niet misselijk, scheelt de wereld! Maar andere meiden hebben hier geloof ik veel meer last van.
Babii schreef:Hij doet het toch ;). Ik kan die van ZP dus niet gebruiken, want mijn LF is 12 dagen... Of kan ik die wel gebruiken Snippie en weet jij hoe :oops:
Babii schreef:Yeah! Het is me gelukt 😂 . Met hulp van Snippie weer :oops:
Lunanoa schreef:Ohmygod :|
Dan zou ons leidinggevende per direct 2 naar huis sturen 😛 Dan maar uren opnemen of de invalkrachten naar huis 😛
Ik zou serieus gek worden van verveling 😛
Ladies, trusten!
EstherH schreef:hahahaha ik hoop dat mijne niet komt!
gisteravond niet geklust, eergisteravond wel, dus vanochtend nog maar een poging wagen, mannetje slaapt nog!
snippie schreef:EstherH schreef:hahahaha ik hoop dat mijne niet komt!
gisteravond niet geklust, eergisteravond wel, dus vanochtend nog maar een poging wagen, mannetje slaapt nog!
Hihi! nee voor jouw mag hij niet komen!jij moet gewoon zwanger zijn:)!
en zou juist mooi zijn als ik vandaag ongi word dan kan ik in de tweede week van januari al em terug plaatsing!
en daarbij heb ik dan weer me oude cyclus terug:D
Storm1987 schreef:Goeiennacht 😊
Ik heb ook weer bijgelezen. Bedankt voor alle leuke reacties op ons kamertje. Ben er helemaal blij mee en tis ook precies geworden zoals wij wilden.
Babii: Ik hoop het ook gewoon zo erg voor je meid. En je zegt zelf wel, dat je niet gaat lopen hopen en verheugen. Maar lieverd, als je ongesteld wordt is het sowieso een teleurstelling. Denk niet dat het uitmaakt of je er heel erg op heel weinig op gehoopt heb. Ik stuur je in ieder geval een flinke dosis hcg op...hopelijk gaat het snel in werking :mrgreen:
Estherh: Alweer 13 rondes. Heb echt veel bewondering voor je, want ik hoor je hier eigenlijk nooit klagen of de moed opgeven. Knap hoor...ik weet niet of ik het zo zou kunnen. Ik was na 2 rondes al aardig de moed aan het opgeven :oops: Slaat nergens op want het is helemaal niet abnormaal om er een aantal rondes over te doen. Ik hoop dat je de kracht haalt uit de anderen hier die er iets langer over gedaan hebben. Want het is niet gek. En voor jou hoop ik ook écht dat je op zeer zeeeeeeeeeer korte termijn een positieve zwangerschapstest in handen hebt!
Struffle: Hihi ik vind jou altijd zo lekker enthousiast!! Je geniet echt optimaal van het zwanger zijn en dat merk je ook aan alles. Heerlijk hoor! Het is toch ook een wonder waar je gewoon superdankbaar voor mag zijn. Leuk he als de meubeltjes van de babykamer er staan? Dan wordt het zo "echt" ineens. Wacht maar tot je straks allemaal kleine kleertjes in de kast hebt hangen en de commode mag vullen! Ik ben nog steeds elke keer bang dat ik wakker word uit deze geweldig mooie droom 😊 Ohh en een leuke tip, ook voor Lunanoa, schorpioentje en de andere zwangeren.... bij de ETOS zijn de pampers in de aanbieding. 2 pakken halen krijg je het 3de pak gratis. Dat scheelt echt enorm! Ik heb groots ingeslagen :oops: je kan het maar hebben toch??
Sylvia: Hoe is het nu met jouw mannetje? Gaat het alweer wat beter met hem?
Lunanoa: Prachtige buik!! Echt al een zwangerschapsbuikje hoor! Staat je heel mooi. En alweer 15 weken... ik zei het toch... jij en sonja gaan me straks nog inhalen hahaha :lol:
EstherH schreef:jaa idd...
maar bestaat de mogelijkheid wel dat je spontaan zwanger wordt? of is die kans eigenlijk gewoon te klein?
EstherH schreef:pff wat gedoe he meid! ik hoop zeker dat jullie snel zwanger zijn!!
Jullie gun ik het meer als mezelf haha!
EstherH schreef:Je bent ook zo'n schat!
MissMini schreef:Praktisch gezien is het niet echt nodig om het te weten want we hebben alle spulletjes al 😊 Hoewel ik dan altijd vast een paar kleertjes in een maatje groter kan halen.
Nouja, we zien wel wat we doen. Hebben nog 3 uurtjes om te verzinnen whaha
sylvia22 schreef:storm, met hem gaat het nog steeds niet goed.. nog even slecht als een paar dagen geleden.. maandag bij de huisarts geweest en bloed laten prikken en vandaag moet hij weer terug naar de ha, want waarschijnlijk krijgt hij andere antibiotica of zwaardere.. even afwachten dus, maar hij is echt beroerd!
missmini, ik zal het willen weten :mrgreen: kun je lekker de laatste 10 weekjes nog even gericht shoppen 😉 nee meid, je moet doen waar je gevoel goed bij is.
ik wil het later ook weten en mijn vriend niet! dus hebben wij afgesproken dat ik bij een zwangerschap het wel mag weten en bij de andere niet.. zo hebben we allebei onze zin 😉
ik heb gisteren weer het vertrouwen terug gekregen, ik heb pas 6 keer een eisprong gehad en 4 keer na de miskraam, dus ik mag helemaal niet klagen! :mrgreen:
MissMini schreef:Beterschap aan je mannetje meis!! Balen dat hij nog steeds zo beroerd is. Hopelijk gaat het snel beter met hem!
Fijn ook dat je weer het vertrouwen terug hebt. Maar niet zeggen dat je klaagt hoor!! Iedereen heeft recht op om te spuien, of je nou 2 maanden of 2 jaar bezig bent... Daar is het forum voor. Maar ik ben blij dat je er weer zo positief tegenover staat!
snippie schreef:MissMini schreef:Praktisch gezien is het niet echt nodig om het te weten want we hebben alle spulletjes al 😊 Hoewel ik dan altijd vast een paar kleertjes in een maatje groter kan halen.
Nouja, we zien wel wat we doen. Hebben nog 3 uurtjes om te verzinnen whaha
ohh das handig.dat je zowel voor jongen als meiske hebt:)
hihi!voldoende tijd:)
Beer schreef:He meiden,
vandaag een dag overtijd!! Helaas was mijn temp vanochtend wel 37.0 (Voor de eisprong heb ik altijd 36.8) Heb op dpo 11 ook een temp gehad van 37.0 dus ik hoop dat het niets betekend!!! Normaal na eisprong 37.1/37.2 Heb vanochtend, helaas weer niet met ochtendurine, weer een testje gedaan. Deze gaf net als gisteren een licht streepje. Eergisteren ook een test gedaan en toen zag ik hem alleen als ik hem in het licht hield. Nu zie ik hem wel gewoon zonder licht maar moet wel goed kijken. Heb wel het idee dat hij dus wat donkerder gaat worden. Ook krijg ik om mijn linkertepel wat bultjes, hele kleintjes. Komt dat bij iemand bekend voor? Verder hier nog geen buikpijn van aankomende ongesteldheid en ook nog geen bruinverlies. Het enige dat ik heb ik hoofdpijn maar dat kan ook komen door de slechte nacht, heb daar de afgelopen twee weken wel vaker last van gehad. Wat denken jullie? Is er hoop voor een zwangerschap? De aderen op mijn borst zijn ook wel wat zichtbaarder geworden en op mijn linkerborst is er eentje bijgekomen. Mijn borsten worden nu ook wel gevoeliger en pijnlijker.
Ik ben benieuwd wat jullie denken. Ik heb die dipsticks van mat care, die hele goedkope, die kartonnen testjes. Daar staat op dat ze vanaf 25 meten maar ik heb het idee dat het wel meer is. Ik had anders vandaag toch al wel een dikke positieve test moeten hebben?
X Beer
Beer schreef:He meiden,
vandaag een dag overtijd!! Helaas was mijn temp vanochtend wel 37.0 (Voor de eisprong heb ik altijd 36.8) Heb op dpo 11 ook een temp gehad van 37.0 dus ik hoop dat het niets betekend!!! Normaal na eisprong 37.1/37.2 Heb vanochtend, helaas weer niet met ochtendurine, weer een testje gedaan. Deze gaf net als gisteren een licht streepje. Eergisteren ook een test gedaan en toen zag ik hem alleen als ik hem in het licht hield. Nu zie ik hem wel gewoon zonder licht maar moet wel goed kijken. Heb wel het idee dat hij dus wat donkerder gaat worden. Ook krijg ik om mijn linkertepel wat bultjes, hele kleintjes. Komt dat bij iemand bekend voor? Verder hier nog geen buikpijn van aankomende ongesteldheid en ook nog geen bruinverlies. Het enige dat ik heb ik hoofdpijn maar dat kan ook komen door de slechte nacht, heb daar de afgelopen twee weken wel vaker last van gehad. Wat denken jullie? Is er hoop voor een zwangerschap? De aderen op mijn borst zijn ook wel wat zichtbaarder geworden en op mijn linkerborst is er eentje bijgekomen. Mijn borsten worden nu ook wel gevoeliger en pijnlijker.
Ik ben benieuwd wat jullie denken. Ik heb die dipsticks van mat care, die hele goedkope, die kartonnen testjes. Daar staat op dat ze vanaf 25 meten maar ik heb het idee dat het wel meer is. Ik had anders vandaag toch al wel een dikke positieve test moeten hebben?
X Beer
Storm1987 schreef:Lunanoa: De pampers zijn nu veel goedkoper dan de kruidvat luiers. Kwa gewone prijs schelen ze al niet veel van elkaar. Maar nu krijg je een heel pak pampers gratis, beter kan niet :mrgreen:
Snippie: Ik wil het elke keer al zeggen maar vergeet t heel de tijd. Maar nu zeg ik het toch echt :mrgreen: een tijdje terug vertelde jij dat je dyslectisch bent... nou meid ik vind echt dat jij hele nette zinnen maakt en weinig van de dyslectie te merken is. Ik vind dat heel erg knap. Ik zie bij sommige meer spelfouten dan bij jou, en zij zijn NIET dyslectisch.
zo dat wilde ik even kwijt :mrgreen:
Miss-Mini: Ik vind het heeeeeeeerlijk dat ik het weet. Maar ook omdat ik heel erg sterk het gevoel had dat het een meisje was. Je hebt sowieso altijd wel het idee dat je weet wat het is. En ik denk dat wanneer de baby geboren wordt en het is ineens een jongen terwijl je echt dacht dat het een meisje was, je daar best ff voor moet omschakelen. Weet ik niet zeker hoor, maar dat lijkt me! Anderzijds, je bent nu al zover, je hebt het al zolang volgehouden.... dan kunnen die laatste weekjes er ook nog wel bij. Je kan het ook aan het toeval overlaten. Je let gewoon goed op bij de echo.... en als je het denkt te zien, kun je altijd nog om bevestiging vragen. Ik heb bij mijn 20 weken echo 2x zijn piemel bij toeval gezien 😉
Struffle: Wat leuk dat je allebei zo sterk het gevoel hebt het niet te willen weten. Ik geloof ook niet dat dat dan nog veranderd hoor. Zo waren wij vanaf het begin af aan heel erg overtuigd dat we geen 3d echo wilde laten maken omdat we het echt als een verassing willen hebben hoe hij eruit ziet en op wie hij lijkt. Het lijkt me zo geweldig dat wanneer hij straks geboren is, mijn vriend en ik lekker samen op bed ons kindje kunnen bewonderen en te bekijken op wie hij lijkt. Dat lijkt me zo fantastisch. Bij toeval heb ik wel al gezien met de 20 weken echo wel gezien dat hij het mondje van mijn vriend heeft. Ze moest heel erg inzoomen om te zien of de baby geen schisis had.
daphne87 schreef:zo ik ben dan net achter gekomen dat ik zwanger ben wat spannend zeg!!! Wat vinden jullie jong
eigenlijk om moeder te worden ik ben pas 22, ben al wel getrouwd :D
daphne87 schreef:zo ik ben dan net achter gekomen dat ik zwanger ben wat spannend zeg!!! Wat vinden jullie jong
eigenlijk om moeder te worden ik ben pas 22, ben al wel getrouwd :D
Essiee schreef:Waaaaaaaaaaaah mn eerste broek die niet meer past :shock: :roll:
Heb hm anderhalve week geleden nog aangehad en nou pastie gewoon écht niet meer!! Was zoon fijne broek :?
Heb de afgelopen week eigenlijk alleen leggings aangehad, dus straks eens even wat andere broeken passen!
Daphne, 22 vind ik persoonlijk helemaal niet zo jong hoor. Gefeliciteerd trouwens!
Ik ben nu 20 en net 21 als ik moet bevallen!
Even verder bijlezen!
EstherH schreef:
SCHATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Essiee schreef:EstherH schreef:
SCHATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
LIEFFIEEEEEE :mrgreen: