En daarna werken!!! tot vanavond of morgen :mrgreen:
Knuffel!
Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
EstherH schreef:Meisjes ik ga douchen voordat ik erg vervelend ga worden!
daphne87 schreef:oke oke snippie, nou gelukkig maar hoef ik me nergens druk om te maken dan!!
daphne87 schreef:ow wat gek essie,
Ik heb 6 januari mijn eerste gesprek met de verloskundige, toen ik daar een afspraak ging maken
moest ik gelijk van haar naar het leyenburg ziekenhuis bellen om daar alvast een echo afspraak
in te plannen, omdat het soms enorm druk is!
Beer schreef:Daphne, wanneer heb jij positief getest? Wist jij ook wanneer je ovulatie is geweest met ovulatietest of gevoeld? Ik ben nu namelijk 1 dag overtijd en de test is maar heeel licht positief
Beer schreef:Daphne, wanneer heb jij positief getest? Wist jij ook wanneer je ovulatie is geweest met ovulatietest of gevoeld? Ik ben nu namelijk 1 dag overtijd en de test is maar heeel licht positief
snippie schreef:Beer schreef:Daphne, wanneer heb jij positief getest? Wist jij ook wanneer je ovulatie is geweest met ovulatietest of gevoeld? Ik ben nu namelijk 1 dag overtijd en de test is maar heeel licht positief
meissie niet iedereen maakt even veel hcg aan en even snel !is echt niet te vergelijken dus.
KNUF
daphne87 schreef:hee beer, ik was ongesteld van 15 november tot 20 november, die week echt veel sex gehad haha zo'n 3 a 4 keer per dag, heb getest op 14 dec. en die was gelijk zwanger. Heb geen ovulatie test of iets gedaan, ik ben gewoon gaan sexen na menstruatie was die week pas gestopt met de pil en begonnen met foliumzuur, verder niks gemerkt van ovulatie had die week alleen weinig slaap en veel zin ;)
daphne87 schreef:nee ik was ongesteld van 15 november tot ongeveer 20 november, ik heb toen op 14 DECEMBER getest en was gelijk zwanger, dus ik weet ook pas 2 half weekjes dat ik zwanger ben terwijl ik het dus al 5 a 6 weken ben :D
daphne87 schreef:en hoezo is 3 a 4 keer per dag niet goed, misschien klinkt het stom maar, ik sex elke dag gewoon hoor, sommige periodes vaker op een dag maar zo ie zo elke dag 1 a 2 keer... daar heb ik gewoon altijd zin in, alhoewel het nu ik zwanger ben iets minder is, het doet namelijk beetje pijn, of het zit tussen me oren haha
daphne87 schreef:zou het? ik denk dat dat een fabeltje is, wij hebben een relatie van 4 jaar en is niks veranders qua seks hoor hihi, vind het wel best zo, en ben gelijk zwanger toen ik stopte met de pil dus, ik weet het niet of het slecht is.... niet geschoten is altijd mis hihi
daphne87 schreef:zou het? ik denk dat dat een fabeltje is, wij hebben een relatie van 4 jaar en is niks veranders qua seks hoor hihi, vind het wel best zo, en ben gelijk zwanger toen ik stopte met de pil dus, ik weet het niet of het slecht is.... niet geschoten is altijd mis hihi
struffle schreef:daphne87 schreef:zou het? ik denk dat dat een fabeltje is, wij hebben een relatie van 4 jaar en is niks veranders qua seks hoor hihi, vind het wel best zo, en ben gelijk zwanger toen ik stopte met de pil dus, ik weet het niet of het slecht is.... niet geschoten is altijd mis hihi
wajooooow iedere dag seks en dan 3 of 4 keer op een dag!!!!!!!!!!!!!!!
Jullie brengen het gemiddelde wel ff omhoog zeg, mijn god!! Waar haal je de tijd vandaan hahaha!
Maarja lekker doen waar je je goed bij voelt hoor, ik deed dat alleen in de periode dat we nog verliefd waren, wel byzonder dat het na 4 jaar nog niks is verandert bij jullie!
snippie schreef:Wij hebben daar ook geen tijd voor!!!ook niet wanneer we vrij zijn zijn dan te druk met andere dingen!maar ach ieder zijn keus!
Poeh nog geen ongi hier!maar wie weet voel wel gerommel!
Knif
Essiee schreef:snippie schreef:Wij hebben daar ook geen tijd voor!!!ook niet wanneer we vrij zijn zijn dan te druk met andere dingen!maar ach ieder zijn keus!
Knif
Het is wel zeker dat je ongi vandaag moet komen snippie?
Woeeh, wij zijn bij mn zus aan ht klussen en de toilet pot moest er dus af .. Laat mij nou uitgerekend enoooorm nodig moeten plassen. Dat werd net dus even hangen boven een emmertje, hihi! Hoe NIET charmant!
Essiee schreef:snippie schreef:Wij hebben daar ook geen tijd voor!!!ook niet wanneer we vrij zijn zijn dan te druk met andere dingen!maar ach ieder zijn keus!
Knif
Woeeh, wij zijn bij mn zus aan ht klussen en de toilet pot moest er dus af .. Laat mij nou uitgerekend enoooorm nodig moeten plassen. Dat werd net dus even hangen boven een emmertje, hihi! Hoe NIET charmant!
struffle schreef:Essiee schreef:snippie schreef:Wij hebben daar ook geen tijd voor!!!ook niet wanneer we vrij zijn zijn dan te druk met andere dingen!maar ach ieder zijn keus!
Knif
hoezo is dat niet lief essie, het is zelfs wetenschappelijk bewezen dat je maximaal een jaar achtereen verliefd kan zijn op iemand. En aangezien wij al ruim 8 jaar samen zijn vind ik het niet heel vreemd dat de vuurzee van het begin inmiddels is teruggebracht naar een gezellig haardvuurtje.
Haha charmant idd om boven een emmer te hangen :D
snippie schreef:Essie waarom vroeg je dat meissie?
Knuf
daphne87 schreef:snippie, hoe weet je dat zo zeker dan, ik dacht dat het persee 12 weken moest zijn!!
weet je wat ik ook zo gek vind ben niet eens misselijk of zo heb geen 1 dag tot nu gekotst en ben
denk ik nu zo'n 6 weken!
Had vanochtend alleen zo erg buikpijn dat het zweet me uitbrak! Na een half uur was het weer over
Essiee schreef:snippie schreef:Essie waarom vroeg je dat meissie?
Knuf
Nou ik dacht miss dat het anders een dagje later kan zijn ofzo ...
Maaruuh.. nog geen ongi dus? Kan dat een oorzaak hebben? :?
daphne87 schreef:en hoezo is 3 a 4 keer per dag niet goed, misschien klinkt het stom maar, ik sex elke dag gewoon hoor, sommige periodes vaker op een dag maar zo ie zo elke dag 1 a 2 keer... daar heb ik gewoon altijd zin in, alhoewel het nu ik zwanger ben iets minder is, het doet namelijk beetje pijn, of het zit tussen me oren haha
Essiee schreef:Mn bh's zijn ook aan de kleine kant aan ht worden!
Haha als ik in de spiegel kijk denk ik echt, woow zijn dat míjn borsten :shock: 😂
Morgen dus maar even naar de winkel voor een groter maatje!
sonja2009 schreef:Essiee schreef:Mn bh's zijn ook aan de kleine kant aan ht worden!
Haha als ik in de spiegel kijk denk ik echt, woow zijn dat míjn borsten :shock: 😂
Morgen dus maar even naar de winkel voor een groter maatje!
Dat word alleen nog maar erger hoor hahah
Ik las wat over 3 à4 x per dag sex hebben zou echt niet weten waar we de tijd vandaan moeten halen of alex moet zijn baan opzeggen
Overigens hebben wij al bijna 16 weken geen sex gehad en dat zou ook wel zo blijven had gister een beetje bruin bloed in me slip dus ben even voorzichtig omdat ik niet weet of het misschien van het scheren kwam of iets anders
Vio-Eef schreef:Je mag toch gewoon sex hebben tijdens het begin van een zwangerschap? Denk dat ik gek zou worden zo lang geen sex :oops: en vriendlief al helemaal 😛 maar 3 a 4 keer op een dag zou ik niet trekken hoor laatstaan de tijd voor hebben.
sonja2009 schreef:Ik ga er wel vanuit dat het van het scheren komt
Ik voel me verder op en top zwanger
Ben gestopt met de medicijnen tegen de misselijkheid sinds gister en heb alleen gister nog gespuugd...Voel me wel lullig had net bij de ha een recept gevraagd voor nieuwe zetpillen heb nu dus 8 doosjes vol staan
snippie schreef:Vio-Eef schreef:Je mag toch gewoon sex hebben tijdens het begin van een zwangerschap? Denk dat ik gek zou worden zo lang geen sex :oops: en vriendlief al helemaal 😛 maar 3 a 4 keer op een dag zou ik niet trekken hoor laatstaan de tijd voor hebben.
jah mag gewoon maar er weerhoud je toch iets van om te seksen de eerste paar weken.
sonja2009 schreef:ik heb buikfotos op me babysite staan en 1 op me hyves
Als je 16 weken bijna al nonstop aan het spugen bent heb je echt geen behoefte aan sex
En ookal zeggen ze dat het geen kwaad kan heb denk ik toch teveel verhalen gelezen over vrouwen die na de sex bloed hadden of een miskraam en ik ben al best onzeker over me zwangerschap omdat ik zo ziek ben geweest
sonja2009 schreef:snippie schreef:Vio-Eef schreef:Je mag toch gewoon sex hebben tijdens het begin van een zwangerschap? Denk dat ik gek zou worden zo lang geen sex :oops: en vriendlief al helemaal 😛 maar 3 a 4 keer op een dag zou ik niet trekken hoor laatstaan de tijd voor hebben.
jah mag gewoon maar er weerhoud je toch iets van om te seksen de eerste paar weken.
Dit is persoonlijk maar ik vind sex nu het minst belangrijkste in ons huwelijk we leren mekaar op een andere manier kennen je hebt andere emoties en behoeftes
Kan enorm ervan genieten als alex alleen maar aan mijn buik zit en er kusjes opgeeft en zichzelf papa noemt dan maar geen sex dat komt wel weer
struffle schreef:sonja2009 schreef:Ik ga er wel vanuit dat het van het scheren komt
Ik voel me verder op en top zwanger
Ben gestopt met de medicijnen tegen de misselijkheid sinds gister en heb alleen gister nog gespuugd...Voel me wel lullig had net bij de ha een recept gevraagd voor nieuwe zetpillen heb nu dus 8 doosjes vol staan
goed om te lezen meid!
Ohjoh boeiend dat gebeurd wel vaker, je kan nu eenmaal niet weten hoe het de volgende dag zal gaan. Ik heb ook de pil opgehaald terwijl ik hem niet meer slikte haha, vraag me niet waarom...
ik hoop overmorgen buikfoto's te kunnen maken, dan ben ik 7 weken zwanger, ik denk dat er inmiddels wel verschil is met vóór de zwangerschap.
Hebben jullie dat ook dat je niet kan antwoorden op het forum, maar alleen als je iemand citeert?? Misschien kan 1 van de moderators er even naar kijken, het is vreselijk irritant namelijk, en is alleen in dit topic...
struffle schreef:sonja2009 schreef:ik heb buikfotos op me babysite staan en 1 op me hyves
Als je 16 weken bijna al nonstop aan het spugen bent heb je echt geen behoefte aan sex
En ookal zeggen ze dat het geen kwaad kan heb denk ik toch teveel verhalen gelezen over vrouwen die na de sex bloed hadden of een miskraam en ik ben al best onzeker over me zwangerschap omdat ik zo ziek ben geweest
ohja ik zie nu dat ik ze idd al gezien had. Bescheiden hoor, maar wel een duidelijk zwangerschapsbuikje. Erg leuk! Ben benieuwd hoe het de volgende weken zal gaan.
Ben je trouwens veel afgevallen door al het spugen? Kan ik me iig zo voorstellen...
Oh en voor de modjes, ik krijg de volgende melding als ik op 'nieuw antwoord' klik:
General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]
Too many connections [1040]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
struffle schreef:sonja2009 schreef:ik heb buikfotos op me babysite staan en 1 op me hyves
ohja ik zie nu dat ik ze idd al gezien had. Bescheiden hoor, maar wel een duidelijk zwangerschapsbuikje. Erg leuk! Ben benieuwd hoe het de volgende weken zal gaan.
Ben je trouwens veel afgevallen door al het spugen? Kan ik me iig zo voorstellen...
Oh en voor de modjes, ik krijg de volgende melding als ik op 'nieuw antwoord' klik:
General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]
Too many connections [1040]
An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.
Babii schreef:Je mag altijd seks hebben tijdens de zwangerschap ;). Hoe kom je daarbij Vio-Eef? De meeste vrouwen doen het niet uit angst, maar het mag wel hoor :).
Ik zou het ook niet meer doen :). En als ik al weet hoe ik NU met hormonen ben, dan zal het nog wat worden zodra ik zwanger ben haha.
@ Sonja, lieverd bruin bloed kan nog oud bloed zijn dat je kindje nu lekker wegtrapt :P. Of van het scheren of inderdaad een bleodvaatje dat gesprongen is :).
sonja2009 schreef:ik heb buikfotos op me babysite staan en 1 op me hyves
Babii schreef:Je mag altijd seks hebben tijdens de zwangerschap ;). Hoe kom je daarbij Vio-Eef? De meeste vrouwen doen het niet uit angst, maar het mag wel hoor :).
Ik zou het ook niet meer doen :). En als ik al weet hoe ik NU met hormonen ben, dan zal het nog wat worden zodra ik zwanger ben haha.
@ Sonja, lieverd bruin bloed kan nog oud bloed zijn dat je kindje nu lekker wegtrapt :P. Of van het scheren of inderdaad een bleodvaatje dat gesprongen is :).
Babii schreef:Ik voel me echt zwaar KLOTE.... Heb nog nooit zo een last van die rot HCG injectie gehad :(.
Vio-Eef schreef:sonja2009 schreef:ik heb buikfotos op me babysite staan en 1 op me hyves
Nee dan is het te begrijpen ik bedoel het ook echt niet stom ofzo en misschien praat ik wel heel anders als het bij mij zo ver is. Wat jammer dat je er zo ziek door ben geworden 😞 ik hoop dat het snel over is en je nog kan genieten de rest van je zwangerschap.
struffle schreef:Babii schreef:Ik voel me echt zwaar KLOTE.... Heb nog nooit zo een last van die rot HCG injectie gehad :(.
kim ik ben geen leek hoor 😉 ik heb al het mogelijke al gedaan, en ik druk een miljoen keer f5 in, ik kan alleen niet antwoorden. Heb ook mn pc al opnieuw opgestart en internet opnieuw gestart, mocht niet baten.
Vervelend dat je je zo rot voelt meid, beetje depri? Ga vanaaf lekker jezelf verwennen ofzo... lekker scrubben, scheren, haartjes doen, nagels bijwerken... en dan lekker ingesmeerd en lekker ruikend in een dikke badjas op de bank een filmpje kijken 😉
Sonja bij mij blijft het er toch zitten, ook al ga ik flink naar de wc om te 'lozen' 😂 Wel is het tegen de avond erger dan sochtends. Kan ook bijna niks eten, zit direct bomvol en krijg dan buikpijn. Echt vervelend.
Essiee schreef:daphne87 schreef:zou het? ik denk dat dat een fabeltje is, wij hebben een relatie van 4 jaar en is niks veranders qua seks hoor hihi, vind het wel best zo, en ben gelijk zwanger toen ik stopte met de pil dus, ik weet het niet of het slecht is.... niet geschoten is altijd mis hihi
Zeker geen fabeltje. Als je goed nadenkt is het ook erg logisch!
Ik zou dr niet aan moeten denken .. 3/4 keer per dag, bleehk lijkt me ook niet echt genieten!
Storm1987 schreef:Een laagje EELT op je vagina, moest er staan ;)
Tessa23 schreef:Hahaha wij 3/4 x per dag sexe , nouuu dat lukt echt niet , geen zin en geen tijd voor.. begin ok maja dat veranderd wel bij de meeste met de tijd..
Ik heb vandaag ook een ovu test gedaan en nu was de test streep nog wel gelijk aan controle maar niet meer zo knallend , dus ben benieuwd!!
Vriendlief wil afvallen (hij kwam 40 kilo aan toen hij met drugs stopte) maar ook stoppen met roken , dokter zei al t is beter 1 van de 2 eerst te doen , allebei tegelijk niet..
Lunanoa schreef:Zozozo wat een hoop bij te lezen..
Om te beginnen over die 4/5 x per dag sex :? HOLYFUCK. Al zou ik het willen dan redden we het nog niet op. Misschien als we beide werkeloos zijn. Je houdt niks meer over van je vagina als je het zo vaak doet:P
Ik heb het 1x in 15 weken tijd gedaan 😂 mhoehahahahahahahahahaha
Vroeger, in het begin, nog wel eens 3x op een vrije dag :? Maar die tijd is gelukkig voorbij 😂 😂
Sonja: Dat bruine bloedverlies, mocht het niet van het scheren komen, kan geen kwaad! Ik heb het rond de 7e week gehad. Echt een hele kwak bruin veegde ik af na het plassen!
Hoe kom jij trouwens die 5 kilo's zo snel weer aan terwijl je nog zoveel overgeeft :shock:
Ik was 6 kg afgevallen & eet nu weer gewoon maar ben nog maar 1 kg aangekomen, dus nog steeds 5 kg lichter als eerst :P
Lunanoa schreef:Wat vervelend snip!
Hoop dat je ongi snel doorbreekt!
snippie schreef:nee syl nog helemaal niks!
en word dus gek van me liezen:S
Babii schreef:Volgens mij is vandaag Snippie der NOD, of niet Snip?