Lunanoa schreef:Mocht je wel sex deze maand rond je eisprong ?
jah waarom niet:)!we hadden geen onthouding hoor deze maand.
het was een verplichte maand voor het emtionele aspect:)
Lunanoa schreef:Mocht je wel sex deze maand rond je eisprong ?
Beer schreef:He meiden,
ik ben bang dat het misschien toch niet helemaal goed zit. Ik dacht dat ik vanmiddag heel iets bruinverlies had, maar dan wel heel erg licht...... Ik had het niet met afvegen zeg maar of in mijn onderbroek maar ik dacht, wacht laat ik eens kijken of mijn menstruatie eraan komt en ik doe even een tampon in, had gehoord dat je het daar weleens mee kan zien, en toen direct weer eruit gehaald en daar zag ik heeeeeel iets bruin, hopen dat het daarbij blijft...... Sorry voor de details. Word wel moe van dat wachten hoor! Ik hoop dat het niets is. Zijn hier zwangeren die hiermee bekend zijn?
Lunanoa schreef:Oké.
Ik dacht dat je geen sex meer mocht tijdens de eisprong, omdat het zaad van je vriend zo zwak is & je eerder zovaak vroege miskramen hebt gehad....
Heb het dan vast verkeerd begrepen :oops: I'm sorry!
In dat geval, morgenochtend een testje ? :D
Lunanoa schreef:Probeer het rustig af te wachten meid!
Het kan ook oud bloed zijn van een innestelingsbloeding! Misschien is je eisprong later geweest dan je dacht & test je daarom nog zo licht positief. Sommige meiden testen in het begin ook maar heel licht omdat ze weinig HCG aanmaken!
Probeer je nog niet te druk te maken!
Mama2b schreef:snippie wat vervelend dat je nog steeds last hebt van je liezen.. misschien idd wat lun al zegt toch ff een test doen morgen 😉
hier gaat het prima.. lekker misselijk.. teveel gegeten denk ik.. en dat in combinatie met de zwangerschaps misselijkheid.. of alleen dat laatste want ik heb anderhalf uur geleden gegeten.. ben ook al sinds die tijd misselijk.. en last van mijn nek.. hoe dat komt..?? geen idee.. 😖 maar verder gaat het helemaal goed hoor :D
Beer schreef:He meiden,
ik ben bang dat het misschien toch niet helemaal goed zit. Ik dacht dat ik vanmiddag heel iets bruinverlies had, maar dan wel heel erg licht...... Ik had het niet met afvegen zeg maar of in mijn onderbroek maar ik dacht, wacht laat ik eens kijken of mijn menstruatie eraan komt en ik doe even een tampon in, had gehoord dat je het daar weleens mee kan zien, en toen direct weer eruit gehaald en daar zag ik heeeeeel iets bruin, hopen dat het daarbij blijft...... Sorry voor de details. Word wel moe van dat wachten hoor! Ik hoop dat het niets is. Zijn hier zwangeren die hiermee bekend zijn?
Lunanoa schreef:Nee Snippie begrijp dat je niet zegt WEGWEZEN 😛 hahaha.
Begrijp ook dat je niet gaat testen. Maar afwachten dan! Wieweet is de ongi er morgen...
Beertje: Dat is duidelijk, je houdt je cycles dus goed in de gaten! Het enige wat je kan doen is afwachten in dat geval....
Heb zelf ook cyclessen van 42 dagen gehad ja. Duurt soms wat langer maar ben allang blij dat mijn lichaam het doet 😃
Je kunt er prima zwanger mee raken 😃
Essie: Wat fijn dat je nog echt van de sex kan genieten. Ik kan dat pas weer sinds vorige week!
Wanneer heb je je eerste therapie/gesprek ?
xxx
sylvia22 schreef:snippie, heb je altijd een cyclus van 28 dagen?
snippie schreef:Beer schreef:He meiden,
meid snap dat je het eng vind maar je kan helaas niet meer doen dan wachten.
en idd dat van tampon kijken doe ik ook :oops: en bij mij klopt het altijd.maar dan zit er niet een beetje bruin aan hoor.
maar is het topje al rood
Lunanoa schreef:Oh wat verdrietig Beer!
Ik denk dat je een vroege miskraam hebt gehad dan :(
snippie schreef:in je gebruikerspaneel naar profiel en dan onderschrift en dan kun je daar de link van je banner plakken:)
Beer schreef:Het is gelukt. Er staat nu alleen dat vandaag mijn NOD is maar door mijn ei weet ik dat gisteren mijn nod was, maar ik laat hem wel even zo staan. Ik moet hem nu zelf elke keer aanpassen denk ik he, als een nieuwe cyclus ingaat. Vind het leuk dat ik dit nu ook kan tonen! Bedankt voor jullie hulp. Nu weet ik alleen al wel dat morgen weer dag 1 is van ronde 3!
Essiee schreef:Beer ik weet niet of die tijd uberhaupt iets uitmaakt..
Toen ik temp-te ging ik ook gewoon op verschillende tijden slapen. Als ik vrij was soms wel 3-4 uur later dan normaal.
Je moet geloof ik een bepaalde tijd achter elkaar hebben gerust, maar dat heb je wel als je om half 2 naar bed ging!
7 weekjes hieeeer :mrgreen:
Essiee schreef:Beer ik weet niet of die tijd uberhaupt iets uitmaakt..
Toen ik temp-te ging ik ook gewoon op verschillende tijden slapen. Als ik vrij was soms wel 3-4 uur later dan normaal.
Je moet geloof ik een bepaalde tijd achter elkaar hebben gerust, maar dat heb je wel als je om half 2 naar bed ging!
7 weekjes hieeeer :mrgreen:
Storm1987 schreef:Wil je een lekkere oliebol Struffle 😛 😛 😛
Het sneeuw hier! Zij het heel zachtjes, maar het sneeuwt.
Gisteren was mijn schoonmoeder er, en ze heeft eindelijk de baby voelen schoppen. Zij ook weer blij :mrgreen:
Even vraagje aan de zwangeren, vinden jullie het ook zo gek dat 2010 het jaar wordt waarin jullie kindjes worden geboren? Ik ben er gewoon een beetje hyper van dat het bijna 2010 is :mrgreen: nog 11 weekjes :mrgreen:
Essie, lekker hoor alweer 7 weken. Dan begint het ergens op te lijken he 😃 ik had met 7 weken en 1 dag mijn eerte echo. Klein mini boontje met een kloppend hartje. Heel bizar! 2 weken later was hij veranderd in een alien haha met armpjes en heeeeeel korte beentjes en een staartje. 😂
Ik vind het zo bijzonder dat in de eerste 12 weken gewoon ALLES gevormd wordt van het kindje. Hij is dan pas 6,5 cm maar gewoon helemaal al af....
struffle schreef:Storm1987 schreef:Wil je een lekkere oliebol Struffle 😛 😛 😛
Het sneeuw hier! Zij het heel zachtjes, maar het sneeuwt.
Gisteren was mijn schoonmoeder er, en ze heeft eindelijk de baby voelen schoppen. Zij ook weer blij :mrgreen:
Even vraagje aan de zwangeren, vinden jullie het ook zo gek dat 2010 het jaar wordt waarin jullie kindjes worden geboren? Ik ben er gewoon een beetje hyper van dat het bijna 2010 is :mrgreen: nog 11 weekjes :mrgreen:
Essie, lekker hoor alweer 7 weken. Dan begint het ergens op te lijken he 😃 ik had met 7 weken en 1 dag mijn eerte echo. Klein mini boontje met een kloppend hartje. Heel bizar! 2 weken later was hij veranderd in een alien haha met armpjes en heeeeeel korte beentjes en een staartje. 😂
Ik vind het zo bijzonder dat in de eerste 12 weken gewoon ALLES gevormd wordt van het kindje. Hij is dan pas 6,5 cm maar gewoon helemaal al af....
getverderrie hou jij eens op met je oliebollen, naar mens!!
De misselijkheid komt steeds weer terug. Nouja, ik ben iig blij dat puk (onze kleine is door vriendinnen tot puk gebombardeerd) laat weten dattie flink aan het groeien is.
Nog maar 11 weken storm, wajoow!! Wordt je al lichtelijk zenuwachtig?? 😃
Sonja bah, oliebollen bakken, daar zou ik echt van gaan nekken momenteel.
Hoe komt het dat je ineens een echo had vandaag? Wel superleuk natuurlijk. Heb je al een idee wat het is? Ik verwacht eerder een meissie bij jou.
Yess snippie das mooi nieuws, op naar de terugplaatsing, superspannend!!!
Kim fijn dat het beter gaat!
sylvia22 schreef:idd gek idee snippie, ik duim voor je dat het goed gaat en dat je straks een mooie terug plaatsing hebt.
ik moet straks werken :x
EstherH schreef:sylvia22 schreef:idd gek idee snippie, ik duim voor je dat het goed gaat en dat je straks een mooie terug plaatsing hebt.
ik moet straks werken :x
ik ook!! 14.30 tot 23.00 en dna morgen weer om 07.00 :shock:
sylvia22 schreef:snippie, erg spannend.. wanneer gaan ze ze ontdooien?
ik ben zo blij dat 2009 voorbij is.. voor mij was daar niks positiefs aan! ja ook ik ben zwanger geweest, maar daar tegenover heb ik ook een miskraam gehad.. dus daaaaaag 2009! moest gisteren ook wel even huilen hoor om 00.00 uur! eindelijk een nieuwe frisse start en hopen dat het nu beter gaat dit jaar..
Lunanoa schreef:Wat klote dat jullie moeten werken 😮
Voelt echt als een zondag vandaag & kan niet van mijn reet afkomen :roll:
Jamilah79 schreef:Snippie: Waarom doet je nr het niet van de foon????
Wilde je bellen vandaag even snel om je te bedanken voor je smsje, maar ja, dat ging dus niet haha..