Thanks schat 😃
Jij ook hé 😃
LunanoaOud lidBerichten: 13.006Lid sinds: 25 maart 2009
Jamilah79 schreef:Sylvia: Ik hoop dat je dit jaar ook zwanger mag worden meid. Gun het je echt ontzettend.
Tja, dat afvallen na de bevalling mag ik niet over klagen. Ik was de dag na de bevalling al weer zo plat als een dubbeltje met ene klein minibuikje, hahha.
Ze waren er ook versteld van dat mijn baarmoeder toen al zo ver gezakt was. Kan wel te maken hebben dat de placenta operatief verwijderd is, dan schijnt het sneller te gaan. Ik was in totaal 17,5 kg aangekomen en was het dus in no time weer kwijt allemaal. Ben alleen lichamelijk wat steviger gebleven, maar dat is echt niet erg.
Jamilah79 schreef: Ik was in totaal 17,5 kg aangekomen en was het dus in no time weer kwijt allemaal. Ben alleen lichamelijk wat steviger gebleven, maar dat is echt niet erg.
sylvia22 schreef:check mijn jaarhoroscoop:
Ook dit jaar staat in het teken van ingrijpende veranderingen, niet zo sterk als afgelopen jaren maar toch wel degelijk belangrijk.
U weet inmiddels om te gaan met dit soort veranderingen en het is niet langer beangstigend voor u. 😢
Het gezinsleven is zeer belangrijk voor de boogschutter en 2010 zal na enige onrust weer wat orde brengen 😃
en mijn vriend:
Voor tweelingen met een vaste relatie is 2010 het perfecte jaar voor gezinsuitbreiding. :? helaas staat dat niet bij mij en het moet voor beiden gelden, maar 1 is er alvast 1 hahahahah
Lunanoa schreef:Snippie: Succes met je gevecht met de kilo's ! Knap van je meid!
Kimmie: Klote dat je zo'n pijn hebt 😖 Appart dat je dat elke keer zo hevig hebt 😞 Lijkt me erg naar! 😢
Heb even snel gelezen want moet weer weg.
Ga zo even bij de Etos zo'n babydoos halen 😃 :D 😃 LEEEEEEEEUK
Het sneeuwt hier weer superhevig. Holymoly.
Ben niet echt fit, snotteren, hoesten, krampen in min buik. Ook overgeven van het hevige hoesten. Getsiederrie!
Mijn hele huid onder mn neus en in mijn neus is schraal & rood. Leuk gezicht 😛 & lekker pijnlijk.
Een fijne dag dames!
Liefs
EstherH schreef:Hee meisjes!
Ik heb pijn aan mn linker borst, net alsof ie helemaal beurs is binnenin! knap vervelend haha
EstherH schreef:Essie klote meissie!!!!!!
ff goed uitzoeken idd... je hebt vast wel ergens recht op :mrgreen:
EstherH schreef:Hee meisjes!
Ik heb pijn aan mn linker borst, net alsof ie helemaal beurs is binnenin! knap vervelend haha
Essiee schreef:EstherH schreef:Essie klote meissie!!!!!!
ff goed uitzoeken idd... je hebt vast wel ergens recht op :mrgreen:
Haha dat dacht ik ..
Iedere gek lijkt wel een uitkering te trekken tegenwoordig! :shock:
EstherH schreef:hahahaha idd!!
maar volgens mij krijg je niet zomaar uitkering
Lunanoa schreef:Je krijgt idd niet zomaar een uitkering.
Ik had toentertijd recht op een uitkering i.v.m. mijn zéér hevige misselijkheid. Niks binnen kunnen houden is enorm klote. Ik heb toen alles geprobeerd, medicatie: Pillen/zetpillen etc.
Als je dat doet & het gaat echt niet beter krijg je wel een uitkering. Maar ze kunnen dit gewoon checken bij de huisarts & ik moet een zwangerschapsverklaring opsturen.
Als ik in januari niet beter was moest ik bij de arbo arts op gesprek om te kijken hoe het ging & of er eventueel passend werk te vinden was.
Het is dus niet zomaar iets & je moet écht goed ziek zijn & ECHT niet in staat zijn om te werken....
Essiee schreef:EstherH schreef:hahahaha idd!!
Nee klopt! Zitten heel wat voorwaarden aan ..
Ik wil ook best werken, maar kan gewoon NIKS vinden. Ook niet echt gek natuurlijk, ik heb mn diploma nog niet ..
maar parttime én zwanger is niet echt een + in deze tijd :|
Opzich hoeft ik niet echt te werken ..... mn vriend verdient genoeg.
Maar vind ht fijn zelf ook een beetje in te kunnen brengen, mn eigen auto te betalen,te kunnen shoppen zonder verantwoording af te moeten leggen etc!
Kim, denk dat je best wel snapt wat ik bedoel met deze uitspraak! Je neemt het allemaal weer zooo letterlijk!
Om maar een voorbeeld te noemen. Mijn oom heeft een peacemaker, of hoe heet zoiets en is altijd snel moe etc ...
Kan hij daarom niet meer werken?????? en krijgt een uitkering
Die man zit de hele dag te golven, te vreten en te genieten!
Essiee schreef:EstherH schreef:hahahaha idd!!
Nee klopt! Zitten heel wat voorwaarden aan ..
Ik wil ook best werken, maar kan gewoon NIKS vinden. Ook niet echt gek natuurlijk, ik heb mn diploma nog niet ..
maar parttime én zwanger is niet echt een + in deze tijd :|
Opzich hoeft ik niet echt te werken ..... mn vriend verdient genoeg.
Maar vind ht fijn zelf ook een beetje in te kunnen brengen, mn eigen auto te betalen,te kunnen shoppen zonder verantwoording af te moeten leggen etc!
Kim, denk dat je best wel snapt wat ik bedoel met deze uitspraak! Je neemt het allemaal weer zooo letterlijk!
Om maar een voorbeeld te noemen. Mijn oom heeft een peacemaker, of hoe heet zoiets en is altijd snel moe etc ...
Kan hij daarom niet meer werken?????? en krijgt een uitkering
Die man zit de hele dag te golven, te vreten en te genieten!
Lunanoa schreef:Ik word hier ook " kriebelig" van
Essiee schreef:Had je bericht al gelezen kim!
Ik kan idd erg direct zijn .. Maar je kan dingen ook wel heeeeeeeeeel letterlijk nemen hoor! Denk dat je best wel begrijpt dat ik daar helemaal niks misselijks mee bedoelde!
Blehk word hier echt kriebelig van, je kan ook overdrijven!
Ik ben naar mn schoonzusje!
sonja2009 schreef:Essiee schreef:Had je bericht al gelezen kim!
Ik kan idd erg direct zijn .. Maar je kan dingen ook wel heeeeeeeeeel letterlijk nemen hoor! Denk dat je best wel begrijpt dat ik daar helemaal niks misselijks mee bedoelde!
Blehk word hier echt kriebelig van, je kan ook overdrijven!
Ik ben naar mn schoonzusje!
Sorry maar nu word ik een klein beetje kriebelig je schrijft
Haha dat dacht ik ..
Iedere gek lijkt wel een uitkering te trekken tegenwoordig!
Of dit nou direct is of niet hou een beetje rekening met gevoelens van andere mensen
Er zijn hier andere meiden die dolgraag willen werken maar echt niet kunnen en die zijn afhankelijk van een uitkering en die zijn er echt niet blij mee hoor
Lunanoa schreef:Nou blijkbaar niet. Want als jij iets zegt, moeten wij het maar happen & accepteren want dat hoort zo in je leven.
Maar als we er dan vervolgens op de zelfde manier op reageren, ben je op je teentjes getrapt, begin je dingen te roepen als: "Praten we hier met kleuters" etc.
Je spreekt je zelf erg tegen.
Eerder al qua uitkering/niet kunnen werken & nu de manier waarop jij gewend bent met mensen te communiceren.
EstherH schreef:Nou meiden k ben maar gestopt met terug lezen hahahaha!
Die pijn/ gevoeligheid in mn borst is echt vervelend! nu al een paar dagen blehk!
Babii schreef:EstherH schreef:Nou meiden k ben maar gestopt met terug lezen hahahaha!
Die pijn/ gevoeligheid in mn borst is echt vervelend! nu al een paar dagen blehk!
Je hebt net je ei gehad toch? Dan kan adt hoor... Heb het zelf 4 dagen lang gehad :|.
Babii schreef:En nu maar hopen dat het zo blijft :P. Want ik hoop zo erg dat jij deze ronde zwanger bent! En ik gun het iedere meid hoor :mrgreen: .
Ik had het zelf na me ovulatie en nog 4 dagen erna, totdat me HCG injectie was uitgewerkt :).
A.J.Destiny schreef:Hey meiden.
Even een vraag.
Ik was 9 dagen overtijd en heb een test gedaan.
Die test zei dat ik zwanger ben.
Maar nou ben ik gister avond ongesteld geworden.
Ik hoor van meerdere mensen dat het niks zegt omdat het wel vaker voor komt.
Weten jullie hier misschien meer van?
Iemand ervaring ofzo?
A.J.Destiny schreef:@ babii
Ja daar zit ik zelf dus ook aan te denken.
Ik ga morgen ochtend naar de dokter.
Het bruin met rode bloed verlies ik sinds gister.
Ik voel me echt vreselijk nu.
Babii schreef:Wordt het geen tijd om even te testen dan Thyra ;).
Bij 2 dagen overtijd kan dit ook met middag urine :D.
Storm1987 schreef:Ja oke dat snap ik van jou ook hoor Lun...
en dan die hormonen er nog bij... stapelt zich lekker op :mrgreen:
Ik had trouwens vandaag iets grappigs hahaha.... ik voelde dat mijn baby schrok van een hard geluid, gebeurde iets op mijn werk en toen schrok de baby. Heel mijn buik schudde hahaha schrikreflex werkt dus goed
(vond ut wel zielig hoor)
Ik vroeg em trouwens af hoe het met miss amy en pals zou zijn.... :lol:
Thyra schreef:haha ben nu eigenlijk best wel zenuwachtig, ben gewoon overtijd! best kans dat ik morgen ochtend er gewoon een testje tegenaan gooi.