sylvia22 schreef:Schorpioentje87 schreef:Owja Syl, ik vind de peugeot 206 ook gaaf! Daar was ik voor aan het kijken toen we wel 2 auto's wilden. Nu hebben we er waarschijnlijk maar 1 nodig als alles goed is. Willen touwens wel perse 5 deurs, dat is ook de reden dat allebei onze auto's weggaan. Maar snap goed dat jullie er toen niet verder bij nagedacht hebben. Dan staat 3 deurs ook vaak stoerder, met grotere deuren. Och ja als jullie het zo goed vinden dan maakt het toch ook helemaal niet uit :lol:
3 deurs vind ik zelf geen probleem..op het werk moet ik ook soms kleine kinderen (die 2 broertjes) naar school brengen met alle kinderstoeltjes enz.. en dan pak ik liever mijn eigen auto dan die grote "gehandicapte" bus en dan krijg ik ze prima in mijn auto.. het enige verschil is dat je via de voorstoel er een stukje in moet kruipen, maar als je er handigheid in krijgt til je een kindje er zo uit. maar 5 deurs is idd wat praktischer.. ik maak me dan alleen meer druk om de auto die we nu hebben om de kofferbak, straks met al die spullen :?
Mijn zus heeft ook een peugeot 206, bij hun was het niet gepland zeg maar. Dus daar was alles helemaal onverwacht nu heeft vriendlief ook een 5 deurs. Hun kinderwagen pasten er wel in, was allemaal wel krap aan enzo maar ging wel! Ze hadden alleen de hoedenplank eraf gehaald dan.. Ik moet op het werk ook wel eens kinderen ophalen, doe het ook liever in mijn eigen auto dan in die lompe grote bus. Maar denk als je het echt elke dag zeker zon 2 keer moet gaan doen dat het je toch snel de keel uit hangt. Althans dat was bij mijn zus ook zo... Goed we hebben nog tijd he..