struffle schreef:joh missmini dat wist ik echt niet, tot nu dan! wat grappig, dan wonen we idd allemaal heel dicht bij elkaar!
haha missmini dan gaan we samen wel op bezoek bij storm 😉 lijkt me gezellig. Kunnen we meteen d'r make-up checken 😂
woehahahahahahahah gek mens 😂 😂 😂 maar jullie zijn van harte welkom en ik zou het heel gezellig vinden hoor. :mrgreen: Dan is miss-mini ook al bevallen waarschijnlijk en kunnen we jou lekker gruwelijke horrorverhalen vertellen over ingeknipte vagina's en vacuum pompen en verkeerd gezette ruggenprikken hahah 😛 nee hoor meid daar moet je nooit naar luisteren. Probeer ik ook niet te doen :? knijp m wel een beetje voor de bevalling :oops:
Gek idee ja dat ik al bijna 30 weken ben. 10 weken geleden was de 20 weken echo en dat lijkt net gisteren... maar dat geldt ook voor de dag dat ik positief testte. Ik had zoveel plannen in de zwangerschap maar de zwangerschap gaat zo snel voorbij.
Syl en Babii, elke maand die de mmm langer duurt, is te lang. Het is gewoon zo oneerlijk verdeeld. Maar ooit wordt jullie geduld beloond. En wat je dan vaak ziet is dat je met niet 1, maar 2 wondertjes verblijd wordt. Ik gun het jullie enorm en ik hoop dat in 2010 het geluk jullie toe mag lachen!
En Estherh, ik hoop dat jij nu gewoon hartstikke zwanger bent, volgende week knallend positief test en een heel mooie baby mag krijgen in september. Want jij hebt ook al veel te lang moeten wachten.
Overigens begon de pijn in mijn borsten bij mij ook in de rechter.... de rechter loopt bij mij ook altijd voor :mrgreen: Rechter tiet spuit al melk, linkertiet drupt nog slechts hahahahahahaha 😂 😂 😂 😂 ranzig he.