Tot zo!
Weet iemand wat je kan smeren op tepels die droog en aan het vervellen zijn :shock: :x
BabiiOud lidBerichten: 10.267Lid sinds: 25 augustus 2009
Anne87 schreef:** INBRAAK **
Hee kimmie!
Alles gaat helemaal toppie!
Ons mannetje doet het heel goed hij ligt lekker en groeit goed! :mrgreen:
We hebben al gezien dat hij op papa lijkt op de 3D echo!!
Ik klets hier eigenlijk niet echt meer mee nee! En waar zijn Becky en Mrij?!
En hoe is het met jou??
**UITBRAAK** ;)
Anne87 schreef:Oke, nou ja ze zullen vast nog wel een keer reageren hier!
Ja het was heel mooi om te zien, echt heel gek dat dat in je buik zit.. hij is al zo af, en echt al een babytje met een speklaagje 😃
Foto's staan op hyves daar kun je hem zien!! Ben nu al een trotse moeder die hem aan iedereen wil laten zien haaha :mrgreen:
maar ik geniet nog volop! Heb gelukkig nog niet erge klachten!
Mijn buik is nu wel groot aan het worden, dus het slapen doe ik nu met een voedingskussen, en verder ja maagzuur ook wel last van!
En als ik teveel doe op een dag dan krijg ik lage rugpijn en de energie is minder nu!
Klinkt toch wel veel he haha, maar al met al vind ik niet dat ik mag klagen!
Heb je een goed gevoel deze maand??
Waarom moet je anders een operatie!? :shock:
Wat fijn dat je slijmvlies nu wel de goede dikte heeft! Dus vanaf nu word het echt spannend dan?!
Hoop het voor je, ik vind het knap dat je er altijd zo positief over blijft!
Maar je doet het naruulijk voor iets moois!! :D
Babii schreef:Tot zo!
Weet iemand wat je kan smeren op tepels die droog en aan het vervellen zijn :shock: :x
Thyra schreef:hey meiden, ben ik weer, na de boodschappen moest ik ineens werken, dus vandaar dat ik nu pas terug ben.
Dientjuh, sterkte meid met die moeilijke dagen.
en voor de droge tepels, sudocreme of bepanthen werkt altijd goed. In bepanten zit ook iets wat geneesd dus werkt wat sneller.
Jamilah79 schreef:Lunanoa schreef:Babii schreef:Tot zo!
Sudocreme!
Doe er dan een velletje wc papier op, zodat het lekker intrekt & je geen vlekken in je bh krijgt 😃
Heb het ook regelmatig namelijk :?
Anders babyolie of vaseline!
Absoluut geen sudocreme!!! Sudocreme trekt het vocht namelijk uit de huid zodat ze droog word. Daarom is het erg handig bij de billetjes van baby's als ze luieruitslag hebben.
EstherH schreef:mn autootje is weer gemaakt, kan k lekker weer ophalen, met 1 dag mis ik hm al hahaha
alleen wachten tot vriendlief er is anders kom ik niet in eefde haha
EstherH schreef:hahaha ik doe ook alles met de auto :|
syl waar werk je dan? kan ik me even bedenken waar jij langs fietst ;)
sylvia22 schreef:EstherH schreef:hahaha ik doe ook alles met de auto :|
brummen, dus ik fiets dan over de zutphensestraat (van brummen naar de dijk van zutphen) en dan via de dijk over de oude ijsselbrug door het centrum zo naar huis, weet je wat ik bedoel? dan heb ik het over de zutphensestraat!
sylvia22 schreef:EstherH schreef:hahaha ik doe ook alles met de auto :|
brummen, dus ik fiets dan over de zutphensestraat (van brummen naar de dijk van zutphen) en dan via de dijk over de oude ijsselbrug door het centrum zo naar huis, weet je wat ik bedoel? dan heb ik het over de zutphensestraat!
Essiee schreef:hahaha syl grappig! toen ik net mn auto had nam ik me ook voor (na 5 keer in de maand getankt te hebben en het tóch wel duur bleek) gewoon lekker weer wat meer op de fiets te doen.
Ik doe zelfs boodschappen met de auto bij de winkel hier 3 min lopen vandaan..
echt schandaaaalig!
Volgens mij weet ik niet eens meer hoe fietsen moet! :?
EstherH schreef:sylvia22 schreef:EstherH schreef:hahaha ik doe ook alles met de auto :|
oooh ja k snap t al 😃 geen leuk stuk om te fietsen iig!! ik werk op de leeuwerikweide en ga al altijd met de auto haha
sylvia22 schreef:essie, je bent lang niet geweest hier, hoe is het met je?
weet je wat ik me laatst afvroeg.. hoe is het opgelost met de zomervakantie van jullie?
Essiee schreef:sylvia22 schreef:essie, je bent lang niet geweest hier, hoe is het met je?
weet je wat ik me laatst afvroeg.. hoe is het opgelost met de zomervakantie van jullie?
Ik slaap echt mn halve dag :roll:
Vandaag gaat ht eigenlijk redelijk (misschien omdat esther me altijd zo lekker kan bezighouden 😂 )
maar de afgelopen dagen heb ik gemiddeld 16/17 uur geslapen.
De zomervakantie ... hmm we willen eigenlijk zooooo graag mee.
Maar waarschijnlijk gaan nu mn zwager en zusje met vrienden! Zo zitten we toch niet met de kosten
sylvia22 schreef:essie, gelukkig dat het dan zo is opgelost.. jammer natuurlijk maar i.p.v. die vakantie krijg je dan een mooi klein wondertje dus als ik moch kiezen dan wist ik het wel :mrgreen:
Babii schreef:Druk met notuleren ;). Althans ikke.
Essiee schreef:net de verzekering gebeld ..
krijg maar 2 echo´s vergoed :roll:
EstherH schreef:Essiee schreef:net de verzekering gebeld ..
krijg maar 2 echo´s vergoed :roll:
betaal je de rest maar zelf, je hebt geld genoeg met je Guess 🤓 :mrgreen: :mrgreen:
grapje lieffieeeeeeeeeeeee
EstherH schreef:Jaa we willen heel graag naar kenia, natuurlijk hangt het er wel vanaf of ik dan zwanger ben ja of nee 😉 dus wordt sowiezo een last minute
MissMini schreef:Je krijgt standaard maar 2 echo's vergoed: de termijnecho en de 20 weken echo. Als je verder echo's wilt moet je ze zelf betalen, tenzij ze natuurlijk op medische grond gemaakt moeten worden
struffle schreef:k
Is er aan de zwangeren ook al gevraagd of het wel gepland of de bedoeling was? Mij inmiddels al 2x, vanuit de vriendengroep. Ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen, trek me dat soort dingen niet zo aan.