Jamilah79 schreef:Sylvia: Even alleen voor jou:
Een hele dikke warme knuffel!!!!!
T komt vast allemaal wel goed meid! Ik ga voor je duimen hoor dat ook jij nu eens snel geluk zal hebben!
Liefs en dikke knuff van ons
dank je wel lieverd!
ben al weer wat rustiger dan gisteren.. misschien is het wel even goed even 1 a 2 maanden geen hormonen in mijn lichaam!
tuurlijk is het zuur dat ik nu gewoon weer 2 maanden verder ben voor ik sowieso weer een kans heb, maar ach ooit komt voor ons ook het moment, weet je alles is verder goed ik moet alleen de juiste dosering hebben en dan kunnen we een keer weer normale kansen hebben..
zaad is goed, slijmvlies is goed, innestellen kan het ook want ben al zwanger geweest, als ik een eisprong heb is de waarde ook goed.Ik heb alleen telkens te veel eitjes dus teveel hormonen, dus ik hoop nu straks de juiste dosering te kunnen vinden en dan kunnen we er weer voor gaan!
verder vraag ik me nu alleen af... ik moet nu rust in de hoop dat alles er zelf nog uitkomt, maar als dat niet het geval is want ga ik da krijgen om het wel schoon te krijgen, die provera heeft het nu niet goed gedaan, dus lijkt mij dat ik dat straks niet weer krijg.. maar ach ik bel maandag het zh voor een gesprek met mijn eigen gyn. heb al weer veer vragen :?